Dan had ik het mis, en was ik in de war met iemand anders.quote:
Denk ik. Ik ben geboren en getogen Tukker.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan had ik het mis, en was ik in de war met iemand anders.
Dat hoef ik toch niet te zeggen? Dat ben ik gewoonquote:
Nigga pleasequote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet te zeggen? Dat ben ik gewoon
Met dat geile achterhoekse accentquote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ik. Ik ben geboren en getogen Tukker.
Oh. En Easy A gifje in de OP.
Het Nederlandse of het Belgische poepenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het was een normale vraag.
heb je zitten poepen of niet?
Er staan een paar prima gifjes tussen om te doenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weiss, kom eens voor die spiegel vandaan. Je weet dat ik geen nigger ben.quote:
Je bent ook alles behalve mannelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Weiss, kom eens voor die spiegel vandaan. Je weet dat ik geen nigger ben.
Doei.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het was een normale vraag.
heb je zitten poepen of niet?
"Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen. In Almelo is altijd wat te doen."quote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh Hallo je bent terugquote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef zeefje het volgende:
Lieve rp slow chatters. De schatjes bedoel ik. Ga ajb geen ruzie maken
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef zeefje het volgende:
Liefde aan uquote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef zeefje het volgende:
Dat is wel een Tukker, ja. Almelo is overigens kut :;).quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen. In Almelo is altijd wat te doen."
Herman Finkers.
Het schoot me gewoon te binnen.
Ik zal proberen maar dat is geen belofte!quote:
Als je met je ochtenderectie de wekker uit kan slaan.quote:
Ik moet tegenwoordig zo vroeg op dat mijn ochtenderectie pas na de wekker op komt zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je met je ochtenderectie de wekker uit kan slaan.
Ik ben er nog nooit geweest en zal er derhalve ook geen oordeel over vellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel een Tukker, ja. Almelo is overigens kut :;).
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Comp: lees net dat t nog minimaal 2 weken duurt...
Overigens hoeft er van mij niemand weg, daar heb ik geen drol over te zeggen ook, maar als users uit de sex sc hier alleen maar komen op te trollen of te bashen, ja dan mogen die wmb wel wegblijven...
Wat ik lees is de sc gesloten vanwege gebash op 1 of meerdere vaste posters hier, en dan vind ik t opmerkelijk dat er dan juist voor deze sc wordt gekozen als vervanger.
Hier zijn we gewoon vriendelijk naar elkaar, en is gebash en gebitch niet welkom wat mij betreft.
Eh, whut?quote:
Laat ik even duidelijk zijn. Ik post net een kleine maand weer op FOK!, ik heb geen flauw idee wat er gebitcht en gebashed werd in de SEX SC, daar heb ik niks van meegekregen. Daarnaast is dit topic voor mij nostalgie, zo ongeveer.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Overigens hoeft er van mij niemand weg, daar heb ik geen drol over te zeggen ook, maar als users uit de sex sc hier alleen maar komen op te trollen of te bashen, ja dan mogen die wmb wel wegblijven...
Wat ik lees is de sc gesloten vanwege gebash op 1 of meerdere vaste posters hier, en dan vind ik t opmerkelijk dat er dan juist voor deze sc wordt gekozen als vervanger.
Hier zijn we gewoon vriendelijk naar elkaar, en is gebash en gebitch niet welkom wat mij betreft.
Stom geneuzel. Dat gebash was tegen fax, en volgens mij viel dat best mee. Hij klaagde er zelf niet over voor zover ik weet. Overigens slaat gebash sowieso nergens op.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb even met a_a gebabbeld, want ik snapte er niks van. Maar daar gaat het dus niet enkel om.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Stom geneuzel. Dat gebash was tegen fax, en volgens mij viel dat best mee. Hij klaagde er zelf niet over voor zover ik weet. Overigens slaat gebash sowieso nergens op.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik even duidelijk zijn. Ik post net een kleine maand weer op FOK!, ik heb geen flauw idee wat er gebitcht en gebashed werd in de SEX SC, daar heb ik niks van meegekregen. Daarnaast is dit topic voor mij nostalgie, zo ongeveer.
En dat jij iets opvat als gebash of gebitch ligt misschien aan jou, want ik ben niet aan het bitchen en wil gewoon leuk meedoen.
KAPPEN NU: IEDEREEN GEZELLIG MEE POSTEN! GEEN DISCUSSIE OVER DE SEX SC!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Stom geneuzel. Dat gebash was tegen fax, en volgens mij viel dat best mee. Hij klaagde er zelf niet over voor zover ik weet. Overigens slaat gebash sowieso nergens op.
Ah ok, dat dacht ik. Maar ik ben ook geen 'incrowd' natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb even met a_a gebabbeld, want ik snapte er niks van. Maar daar gaat het dus niet enkel om.
Pardonquote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
KAPPEN NU: IEDEREEN GEZELLIG MEE POSTEN!
Ja ik ook niet, daarom deed ik a_a maar even DM'en want ik vond het allemaal maar grote bullshitquote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ok, dat dacht ik. Maar ik ben ook geen 'incrowd' natuurlijk.
Iedereen is welkom, oudgedienden of nieuw bloed.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik even duidelijk zijn. Ik post net een kleine maand weer op FOK!, ik heb geen flauw idee wat er gebitcht en gebashed werd in de SEX SC, daar heb ik niks van meegekregen. Daarnaast is dit topic voor mij nostalgie, zo ongeveer.
En dat jij iets opvat als gebash of gebitch ligt misschien aan jou, want ik ben niet aan het bitchen en wil gewoon leuk meedoen.
Jawel hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pardon. Mag ik even netjes en gewoon aardig reageren op iemand om enige misverstanden mogelijk uit de wereld te helpen?
Ja, dat zal ze leren! Fuck yeah capslock!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
KAPPEN NU: IEDEREEN GEZELLIG MEE POSTEN! GEEN DISCUSSIE OVER DE SEX SC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |