Ik moet tegenwoordig zo vroeg op dat mijn ochtenderectie pas na de wekker op komt zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je met je ochtenderectie de wekker uit kan slaan.
Ik ben er nog nooit geweest en zal er derhalve ook geen oordeel over vellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel een Tukker, ja. Almelo is overigens kut :;).
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Comp: lees net dat t nog minimaal 2 weken duurt...
Overigens hoeft er van mij niemand weg, daar heb ik geen drol over te zeggen ook, maar als users uit de sex sc hier alleen maar komen op te trollen of te bashen, ja dan mogen die wmb wel wegblijven...
Wat ik lees is de sc gesloten vanwege gebash op 1 of meerdere vaste posters hier, en dan vind ik t opmerkelijk dat er dan juist voor deze sc wordt gekozen als vervanger.
Hier zijn we gewoon vriendelijk naar elkaar, en is gebash en gebitch niet welkom wat mij betreft.
Eh, whut?quote:
Laat ik even duidelijk zijn. Ik post net een kleine maand weer op FOK!, ik heb geen flauw idee wat er gebitcht en gebashed werd in de SEX SC, daar heb ik niks van meegekregen. Daarnaast is dit topic voor mij nostalgie, zo ongeveer.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Overigens hoeft er van mij niemand weg, daar heb ik geen drol over te zeggen ook, maar als users uit de sex sc hier alleen maar komen op te trollen of te bashen, ja dan mogen die wmb wel wegblijven...
Wat ik lees is de sc gesloten vanwege gebash op 1 of meerdere vaste posters hier, en dan vind ik t opmerkelijk dat er dan juist voor deze sc wordt gekozen als vervanger.
Hier zijn we gewoon vriendelijk naar elkaar, en is gebash en gebitch niet welkom wat mij betreft.
Stom geneuzel. Dat gebash was tegen fax, en volgens mij viel dat best mee. Hij klaagde er zelf niet over voor zover ik weet. Overigens slaat gebash sowieso nergens op.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb even met a_a gebabbeld, want ik snapte er niks van. Maar daar gaat het dus niet enkel om.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Stom geneuzel. Dat gebash was tegen fax, en volgens mij viel dat best mee. Hij klaagde er zelf niet over voor zover ik weet. Overigens slaat gebash sowieso nergens op.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik even duidelijk zijn. Ik post net een kleine maand weer op FOK!, ik heb geen flauw idee wat er gebitcht en gebashed werd in de SEX SC, daar heb ik niks van meegekregen. Daarnaast is dit topic voor mij nostalgie, zo ongeveer.
En dat jij iets opvat als gebash of gebitch ligt misschien aan jou, want ik ben niet aan het bitchen en wil gewoon leuk meedoen.
KAPPEN NU: IEDEREEN GEZELLIG MEE POSTEN! GEEN DISCUSSIE OVER DE SEX SC!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Stom geneuzel. Dat gebash was tegen fax, en volgens mij viel dat best mee. Hij klaagde er zelf niet over voor zover ik weet. Overigens slaat gebash sowieso nergens op.
Ah ok, dat dacht ik. Maar ik ben ook geen 'incrowd' natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb even met a_a gebabbeld, want ik snapte er niks van. Maar daar gaat het dus niet enkel om.
Pardonquote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
KAPPEN NU: IEDEREEN GEZELLIG MEE POSTEN!
Ja ik ook niet, daarom deed ik a_a maar even DM'en want ik vond het allemaal maar grote bullshitquote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ok, dat dacht ik. Maar ik ben ook geen 'incrowd' natuurlijk.
Iedereen is welkom, oudgedienden of nieuw bloed.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik even duidelijk zijn. Ik post net een kleine maand weer op FOK!, ik heb geen flauw idee wat er gebitcht en gebashed werd in de SEX SC, daar heb ik niks van meegekregen. Daarnaast is dit topic voor mij nostalgie, zo ongeveer.
En dat jij iets opvat als gebash of gebitch ligt misschien aan jou, want ik ben niet aan het bitchen en wil gewoon leuk meedoen.
Jawel hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pardon. Mag ik even netjes en gewoon aardig reageren op iemand om enige misverstanden mogelijk uit de wereld te helpen?
Ja, dat zal ze leren! Fuck yeah capslock!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
KAPPEN NU: IEDEREEN GEZELLIG MEE POSTEN! GEEN DISCUSSIE OVER DE SEX SC!
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze leren! Fuck yeah capslock!
Liefdequote:
Nou, er wordt hier naar gerefereerd, hé. Ik was niet degene die vroeg wanneer SEX SC weer open gingquote:Op zondag 20 juli 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel hoor.Maar wat er daar gebeurd is (SEX SC) kunnen jullie beter per DM bespreken.
Maar natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nou nu verder gezellig mee posten dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, er wordt hier naar gerefereerd, hé. Ik was niet degene die vroeg wanneer SEX SC weer open ging.
Binnenkomen is een hobby van mij.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Helemaal met zo'n bazen binnenkomer
.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Choco:OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Choco:Nu ben ik gesmolten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |