Het heeft niks met terreur te makenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rutte had het overigens nog steeds over een ramp in plaats van een daad van terreur.
Schaatsen. Ons leger schaatst gewoon naar Oekraine.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:47 schreef Tamabralski het volgende:
Voesbal dyken en klompen. Daar is Nederland groot in. De rest is maar pretenteus.
Hey, internetregel is al sinds 2005 dat zodra je een positieve krantenrecensie ziet, dat je m per direct moet uitlachen toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het dus ook. De Telegraaf is de grootste krant van Nederland.
Televaagquote:Op zondag 20 juli 2014 19:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hey, internetregel is al sinds 2005 dat zodra je een positieve krantenrecensie ziet, dat je m per direct moet uitlachen toch?
Oh, het was een ongeluk?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het heeft niks met terreur te maken
Wat hebben die omgekomen mensen met die oorlog te maken...?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef Deckard het volgende:
Nu een paar dagen later kan je ook wel stellen dat dit gewoon eigen schuld dikke bult is. Niemand durfde in Oekraiene in te grijpen en dan krijg je dit soort zaken nu eenmaal.
Wat moet ik met zo'n opmerking? Alsof een groot deel mensen in Oekraine er om hebben gevraagd voor de huidige situatie in hun land.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:50 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat hebben die omgekomen mensen met die oorlog te maken...?
Konden die ingrijpen ofzo...?
Inderdaad. Het westen had gewoon met troepen naar de grens van een getergde nucleaire macht moeten gaan. Dat is veel makkelijker en veiliger dan een no fly zone.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef Deckard het volgende:
Nu een paar dagen later kan je ook wel stellen dat dit gewoon eigen schuld dikke bult is. Niemand durfde in Oekraiene in te grijpen en dan krijg je dit soort zaken nu eenmaal.
Ach, men begint nu over WOIII te lullenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Inderdaad. Het westen had gewoon met troepen naar de grens van een getergde nucleaire macht moeten gaan. Dat is veel makkelijker en veiliger dan een no fly zone.![]()
![]()
Juist door ingrijpen van eerst het traditionele westen met de nieuwe oostblok bondgenoten en daarna de Russen zijn we in deze situatie terecht gekomen.
oplossing: Oekraine morgen bij de NAVO voegenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:50 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat hebben die omgekomen mensen met die oorlog te maken...?
Konden die ingrijpen ofzo...?
Verschillende teams van verschillende instanties misschien, maar inderdaad een beetje lastig te volgen zo waar men is.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:54 schreef marcodej het volgende:
Wel apart dat er vanavond pas een onderzoeksteam heen gaat. Ik dacht dat die er al lang al was?
Eigen schuld dikke bult zeg je zelf. Kom op man....quote:Op zondag 20 juli 2014 19:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat moet ik met zo'n opmerking? Alsof een groot deel mensen in Oekraine er om hebben gevraagd voor de huidige situatie in hun land.
Dit is echt typisch de put dempen.
Een stel is 2. Het waren er bijna 200.....quote:Op zondag 20 juli 2014 19:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ach, men begint nu over WOIII te lullenAlleen maar omdat een stel Nederlanders zijn omgekomen. Het is allemaal navelstaarderij.
Je trekt het veel te persoonlijk. Ik bedoel dat de politiek naar zichzelf moet kijken. De verkeerde keuze is gemaakt waarmee indirect men de oorzaak is voor dit verlies.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult zeg je zelf. Kom op man....
Als je zelf niet mee wil doen in een oorlog moet je dus niet janken als je wordt neergeschoten op weg naar je vakantieadres....
En we zijn ook nog eens de langste mensen ter wereld. Tijd om daar gebruik van te maken. Intimideren die Russische dwergen!quote:
Nederland stelt al tien jaar niks meer voor in de NATO sinds alle bezuinigen met balkenende, gestart met paars twee.quote:
Zeer waarschijnlijk ja. En sowieso geen terreurquote:
Zodra mensen zoals jij over ''ingrijpen'' beginnen te lullen is het een goed moment om daar over te beginnen. Helemaal als ze de captain hindsight uit gaan hangen. Jullie brengen liever een minieme kans van al is het maar 0.5% op een escalatie die er zeker is de wereld de wereld in dan accepteren dat de grote geopolitieke vijand van de tv een voor ons leven volstrekt irrelevante en onmerkbare overwinning behaald.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ach, men begint nu over WOIII te lullenAlleen maar omdat een stel Nederlanders zijn omgekomen. Het is allemaal navelstaarderij.
Nou, ik wacht de reacties in NL al af als Rutte dit gaat zeggen tegen de nabestaanden....quote:Op zondag 20 juli 2014 19:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de politiek naar zichzelf moet kijken. De verkeerde keuze is gemaakt waarmee indirect men de oorzaak is voor dit verlies.
Ik vind een raket afgevuurd op een burgervliegtuig door fundamentalistische idioten die zich per se willen afscheiden, wel terreur.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk ja. En sowieso geen terreur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |