Nee, ik wil geen vrienden worden met een laagbegaafde aandachtshoer.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Nu vriendjes?
Nee niet neuken.
Jammer, zo krijg ik nooit vrienden op mijn eigen niveau.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen vrienden worden met een laagbegaafde aandachtshoer.
Kan wel snappen dat je weinig mensen op je eigen niveau tegenkomt als je uiterst links zit op de normaalverdeling van het IQ.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jammer, zo krijg ik nooit vrienden op mijn eigen niveau.
Wel verdraaid, je kent de Gausskromme. Kunnen we het ook hebben over de mediaan of de deviatie? Of is dat niet homo genoeg voor je?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan wel snappen dat je weinig mensen op je eigen niveau tegenkomt als je uiterst links zit op de normaalverdeling van het IQ.
Ik ken nog veel meer. En wat een redenatie weer, bravo.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel verdraaid, je kent de Gausskromme. Kunnen we het ook hebben over de mediaan of de deviatie? Of is dat niet homo genoeg voor je?D
Ja wie loopt hier nou voortdurend zijn homoheid te etaleren? Ben je soms ook zo'n verwijfde nicht? Die op zo'n irritant flikkertoontje praat?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken nog veel meer. En wat een redenatie weer, bravo.
Gast, jij bent hier degene die steeds over mijn geaardheid begint. Jij gedraagt je nu zoals de meeste KLB'ers, beetje denken dat je grappig bent door homograpjes te maken die al 10000 keer zijn gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja wie loopt hier nou voortdurend zijn homoheid te etaleren? Ben je soms ook zo'n verwijfde nicht? Die op zo'n irritant flikkertoontje praat?
Wat is dat toch met die homo-obsessie van jou? Beetje onzeker over je eigen geaardheid?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja wie loopt hier nou voortdurend zijn homoheid te etaleren? Ben je soms ook zo'n verwijfde nicht? Die op zo'n irritant flikkertoontje praat?
quote:
Fittie!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die homo-obsessie van jou? Beetje onzeker over je eigen geaardheid?
Mijn ondertitel, bedoel je.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:10 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Rude.. Wat heb ik je ooit aangedaan
Weet je niet meer onze mooie tijden in bit
Ik had nog je sig verzonnen
![]()
Nee hoor. Door je eigen verwijfde postgedrag ben je de vleesgeworden condoomreclame van fok geworden. Iedereen kent je als the homo.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, jij bent hier degene die steeds over mijn geaardheid begint. Jij gedraagt je nu zoals de meeste KLB'ers, beetje denken dat je grappig bent door homograpjes te maken die al 10000 keer zijn gemaakt.
Hint: Je bent niet grappig.
Ik ben alles behalve verwijfd, en begin er ook amper over. Het zijn mensen zoals jij die het blijven benadrukken, omdat ze denken grappig te zijn of een discussie met mij aan het verliezen zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Door je eigen verwijfde postgedrag ben je de vleesgeworden condoomreclame van fok geworden. Iedereen kent je als the homo.
Dat zou je wel willen he! Zodat je mij anaal kunt verkennen en daar vervolgens foto's van kunt posten op fok.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die homo-obsessie van jou? Beetje onzeker over je eigen geaardheid?
Ook jou heb ik geTR't, dat ook jij maar fijn een ban mag krijgen voor het posten van privémateriaal.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he! Zodat je mij anaal kunt verkennen en daar vervolgens foto's van kunt posten op fok.
Vieze vuile andere fokkers misbruikende vuns
Ik ga mijn moeder bellen
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Nu vriendjes?
Nee niet neuken.
Stelletje relnichtenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vorige post. En tevens mijn vraag, ben jij zo'n op een irritant flikkertoontje pratende verwjjfde pisnicht?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve verwijfd, en begin er ook amper over. Het zijn mensen zoals jij die het blijven benadrukken, omdat ze denken grappig te zijn of een discussie met mij aan het verliezen zijn.
Ik heb allang een ander.quote:
Altijd leuk om het vuurtje een beetje op te stokenquote:
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vorige post. En tevens mijn vraag, ben jij zo'n op een irritant flikkertoontje pratende verwjjfde pisnicht?
Wat ben je dan wel? Zwarte Piet?quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ben je dan wel? Zwarte Piet?
Je mag van mij ook een roze piet zijn hoor.quote:
Ik ben geen piet.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mag van mij ook een roze piet zijn hoor.
Dan had je het ook niet zomaar op FOK! moeten neerplempen.. Dan is het geen privémateriaal meer..quote:Op zondag 20 juli 2014 19:16 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ook jou heb ik geTR't, dat ook jij maar fijn een ban mag krijgen voor het posten van privémateriaal.
Dus als jij ergens gaat wonen en vertelt dat aan iemand, mag die jouw adresgegevens hier neerzetten?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan had je het ook niet zomaar op FOK! moeten neerplempen.. Dan is het geen privémateriaal meer..
Vogel pls... Zullen we het dagelijkse leven in de maatschappij en FOK! even gescheiden houden? Alhoewel ik denk dat het bij jou sterk verstrengeld is...quote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus als jij ergens gaat wonen en vertelt dat aan iemand, mag die jouw adresgegevens hier neerzetten?
Par-don?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:04 schreef richolio het volgende:
Ik heb sinds kort een vriendin. Een tijdje geleden heb ik haar ontmoet tijdens het werken. Wat een schat is ze en we zijn helemaal hoteldebotel.
Voor eens en voor altijd. Dat geeft een ander NIET het recht dat materiaal te misbruiken.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je flikkert het toch echt zelf op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |