Natuurlijk begint hij te huilen. Hij zit in een NLse trein.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:04 schreef richolio het volgende:
Ik heb sinds kort een vriendin. Een tijdje geleden heb ik haar ontmoet tijdens het werken. Wat een schat is ze en we zijn helemaal hoteldebotel.
We besloten om naar mijn oma te gaan; mijn oma is namelijk aan het vereenzamen en dat is best sneu. Een bezoekje zal haar goed doen.
Eenmaal in de trein komt er een of andere gozer naar ons toe. Hij was kaal, maar nog wel met wat plukjes haar aan de zijkant van zijn hoofd. Hij had een wazige blik in zijn ogen en had een lange zwarte jas aan. Hij zag er eng en onverzorgd uit. Met ingevallen wangen.
Hij: Jullie zien er leuk uit
Ik: Dankje..
Hij: Waar gaan jullie heen dan?
Ik: Naar mijn grootmoeder, in Nijmegen.
Hij: Ai Nijmegen de gekste!
En ineens beginnen zijn ogen te groeien en kijkt hoe ons aan met een strakke blik. Hij grijpt naar zijn broek, wacht even.. maar loopt dan ineens terug naar zijn plek.
Begint hij ineens te huilen.Wat een sukkel.
go brummetjequote:Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dit geTR't. Dat je er maar een ban voor mag krijgen.
Je flikkert het toch echt zelf op FOK!.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dit geTR't. Dat je er maar een ban voor mag krijgen.
Daar heb je gelijk in. Maar wat hij doet is ongevraagd mijn foto (= een priveding) posten. En daar staat een ban op.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je flikkert het toch echt zelf op FOK!.
Deed jij zelf niet vaak genoeg mee met allerlei shit van braddie posten?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar wat hij doet is ongevraagd mijn foto (= een priveding) posten. En daar staat een ban op.
Nee, ik heb NOOIT een foto van Braddie gepost!!!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deed jij zelf niet vaak genoeg mee met allerlei shit van braddie posten?
Zo tevreden?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar wat hij doet is ongevraagd mijn foto (= een priveding) posten. En daar staat een ban op.
Uhuh.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:25 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik heb NOOIT een foto van Braddie gepost!!!
KAPPE NOU!!!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Brummetje verdedigen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
ga zelf ook. Ze doet nu niks verkeerd.
Zodra jij het op internet hebt gezet gaf je ook de vrijbrief om het te gebruikenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wil je in haar broekje ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
ga zelf ook. Ze doet nu niks verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |