Er zijn bomen omgewaaid in Belgie..quote:
IDD, de meeste NL banken hebben al meerquote:Op zondag 20 juli 2014 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een bank met 50 miljard kapitaal. Nounou!
Volstrekt logisch ook, dat die online gaan komen. En dan beweer je toch weer dat het gefabriceerd is, schiet dus ook niet op. Ik meende overigens gelezen te hebben dat de Russen ook de raket op satellietbeelden waargenomen hebben. Of liegen die ookal?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:42 schreef RVer het volgende:
[..]
Ik wil radarbeelden zien en satelliet beelden
Niet een vaag filmpje op internet
/carequote:Op zondag 20 juli 2014 16:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er zijn bomen omgewaaid in Belgie..
(bij gebrek aan nieuws)
Geen idee... wel veel bekenden van.. (maar dat gaat nogal snel)quote:Op zondag 20 juli 2014 16:46 schreef RedFever007 het volgende:
Wat ik mij net afvroeg terwijl ik wat in TRV aan het lezen was:
Zaten er ook FOK!kers aan boord eigenlijk
beetje moeilijk te zeggen. alleen mogelijk als die fokker ook mensen 'in het echt' kendequote:Op zondag 20 juli 2014 16:46 schreef RedFever007 het volgende:
Er wordt algemeen aangenomen dat het vliegtuig is neergeschoten door een BUK, de foto laat een buk zien. Dat is toch van toegevoegde waarde lijkt me zo?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat plaatje van de BUK is inderdaad onzinnig en van 0,0 toegevoegde waarde.. We zien enkel 1 vrachtwagen rijden. Wie zegt dat hiermee de raketten zijn afgeschoten? Wie zegt dat hiermee MH17 is neergehaald? Wie zeg dat het wordt verplaatst naar RUsland? Wie zegt dat het uberhaupt Russich is?
Zo'n foto vertelt 0.0.
Ik zat in het vliegtuig maar ben boven Polen uitgestapt en naar huis gelopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:46 schreef RedFever007 het volgende:
Zoiets als bij een kettingbotsing een foto van een auto plaatsen "dit is een auto"?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:47 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Er wordt algemeen aangenomen dat het vliegtuig is neergeschoten door een BUK, de foto laat een buk zien. Dat is toch van toegevoegde waarde lijkt me zo?
Daar dacht ik vanmiddag ook al aan...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zijn de bomen al nagekeken? Daar hangen misschien ook nog wat lijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Nee, om te laten zien dat de separatisten in ieder geval de mogelijkheid hebben om zo'n raket af te vuren.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:48 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zoiets als bij een kettingbotsing een foto van een auto plaatsen "dit is een auto"?
Dan kun je er ook een foldertje van plaatsen...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:47 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Er wordt algemeen aangenomen dat het vliegtuig is neergeschoten door een BUK, de foto laat een buk zien. Dat is toch van toegevoegde waarde lijkt me zo?
Maar dat zegt die foto helemaal niet. Er was geen (goede) bronvermelding, het kan maanden geleden gefotografeerd zijn ergens in Rusland.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, om te laten zien dat de separatisten in ieder geval de mogelijkheid hebben om zo'n raket af te vuren.
Wie zegt dat het ding in hun bezit was..?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, om te laten zien dat de separatisten in ieder geval de mogelijkheid hebben om zo'n raket af te vuren.
Maar dan blijft het punt dat het van het zotte is dat niemand weet waar die trein heen zou gaan als hij dan zou vertrekken, niet weet wat er precies in zit, dat er aantal geborgenen van het ene op de andere minuut wel of niet in een mortuarium liggen, en dat hulpverleners en onderzoekers moeten opereren met gewapende vage figuren op de achtergrond die afhankelijk van de dag wel of niet dwarsliggen.quote:
Het is hetzelfde als bij een geparkeerde auto staan en je afvragen waar ie heen gaat...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Maar dan blijft het punt dat het van het zotte is dat niemand weet waar die trein heen zou gaan als hij dan zou vertrekken, niet weet wat er precies in zit, dat er aantal geborgenen van het ene op de andere minuut wel of niet in een mortuarium liggen, en dat hulpverleners en onderzoekers moeten opereren met gewapende vage figuren op de achtergrond die afhankelijk van de dag wel of niet dwarsliggen.
Het is iets om serieus pissig van te geraken.
Gratis iphones, laptops en geld!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen doet nu zo lelijk over die mensen daar maar je zou er maar wonen wanneer het lijken gaat regenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |