Ik ben juist weer terug omdat het me soms even te snel gaat hier. Maar de laatste keer dat ik meelas was er nog een filmpje in de OP over al die afkortingen. Boodschap was juist om het hier voor elkaar begrijpelijk te houden en niet in jargon te spreken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef zeefje het volgende:
Als jullie lekker treinjargon willen spreken moet je dat lekker doen; Ik ben de noob hier dus moet het maar accepteren en mee leven
Is dat weg??quote:Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben juist weer terug omdat het me soms even te snel gaat hier. Maar de laatste keer dat ik meelas was er nog een filmpje in de OP over al die afkortingen. Boodschap was juist om het hier voor elkaar begrijpelijk te houden en niet in jargon te spreken.
Die bedoel ik, waarom en wie heeft dat uit de op gehaald? Het is juist fijner om mee te lezen als je ook weet waar het over gaat.quote:
Of heel vaak vragen wat er bedoelt wordtquote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef b2py het volgende:
Het is volgens mij sowieso algemeen bekend dat het bedoeling is om met begrijpelijke taal te gooien in dit topic. En anders ziet vaak een van de huisbazen er een beetje op toe. Zelfregulering, maar dan goed
Ja met de reden dat mijn google kapot isquote:
Nee ik koop geen macbookquote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef b2py het volgende:
Google kapot? Ook daar zijn we voor, koop een Macbook!
Zo is datquote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef b2py het volgende:
Het is volgens mij sowieso algemeen bekend dat het bedoeling is om met begrijpelijke taal te gooien in dit topic. En anders ziet vaak een van de huisbazen er een beetje op toe. Zelfregulering, maar dan goed
Ja, Somdaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, SomdaProbeer Rolandrail eens te verwoorden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kan de gemiddelde TBS-kliniek nog een puntje aan sabbelen.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef James1988 het volgende:
In Breda hebben ze een foutje gemaakt met het ophangen van beeldschermen op het in verbouwing zijnde spoor 5/6... onder de kap hebben beide sporen nummer 6 gekregen.
Spoor 5 op magische wijze verdwenen dusquote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef James1988 het volgende:
In Breda hebben ze een foutje gemaakt met het ophangen van beeldschermen op het in verbouwing zijnde spoor 5/6... onder de kap hebben beide sporen nummer 6 gekregen.
Volkert heeft meer vrijheid?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan de gemiddelde TBS-kliniek nog een puntje aan sabbelen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, Somdaen iedereen kun je er met één zinnetje op de kast jagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:41 schreef boriq het volgende:
[..]
en iedereen kun je er met één zinnetje op de kast jagen.Kun je dan even uitleg geven aan die afkortingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Komt het toch minder vaak voor dat een fout vertrekspoor wordt omgeroepen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef James1988 het volgende:
Ohja, oeps.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je dan even uitleg geven aan die afkortingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste twee worden als heel comfortabel gezien en de laatste twee een stuk minder, vooral op Somda is dit te merken in allerlei opmerkingen.![]()
DSSB in wording?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Spoor 5 op magische wijze verdwenen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij twijfel: gebruik beton.
Het schijnt dat Volkert eens een goederenwagon (of moet ik zeggen "goederenwagen"?) type Fallns heeft uitgemaakt voor Fallus. En hij leeft nog. Dus jahquote:
Ja, en als je vraagt: "Joh ik heb gehoord dat mooie trein zus of zo volgende week een rondje maakt, wie weet de tijden?" dan word je vermoord. Want vragen naar dienstregelingen is Verboden op somda. Serieus. Trieste bloedkneuzen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef boriq het volgende:
Oh en voor elk wissewasje maken ze op Somda een nieuw topic aan en wee je gebeente als je verkeerd post en dat niet snel edit.
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en als je vraagt: "Joh ik heb gehoord dat mooie trein zus of zo volgende week een rondje maakt, wie weet de tijden?" dan word je vermoord. Want vragen naar dienstregelingen is Verboden op somda. Serieus. Trieste bloedkneuzen.
Ze hebben 'maar' 15 regeltjesquote:Op maandag 21 juli 2014 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en als je vraagt: "Joh ik heb gehoord dat mooie trein zus of zo volgende week een rondje maakt, wie weet de tijden?" dan word je vermoord. Want vragen naar dienstregelingen is Verboden op somda. Serieus. Trieste bloedkneuzen.
schommelbootquote:Op maandag 21 juli 2014 20:19 schreef boriq het volgende:
[..]
Ze hebben 'maar' 15 regeltjes
"5) Organisaties en materieel worden op Somda met hun offici�le naam betiteld, dus geen bijnamen."
prutsrail
ik heb ooit al eens een ban gehadquote:Op maandag 21 juli 2014 20:23 schreef boriq het volgende:
[..]
pls mods pls ban Peterselieman voor overtreding van regel 5 pls![]()
badslipperexpress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Vingerverfclub railhummer badslipperexpres ramenlikkersbrigadequote:
Wat? Een Hippel is een 500-600-700 en een Bakkie een 600-700-800?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef boriq het volgende:
hejjj psst psst, nog interesse in wat bijnamen? http://treinfanaat.jouwweb.nl/namen-en-bijnamen
daar ontbreekt nog het nodigequote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef boriq het volgende:
hejjj psst psst, nog interesse in wat bijnamen? http://treinfanaat.jouwweb.nl/namen-en-bijnamen
Ook ja. Plus alle bijnamen die we eigenlijk alleen hier gebruikenquote:
ach, het begin is er en voor alleen al het plaatsen van de link zul je wel gebanned worden op Somda.quote:
altijd nog beter dan bordjesfanaatquote:Op maandag 21 juli 2014 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ben je ook niet helemaal lekker als je jezelf "treinfanaat" gaat noemen
Er zit hier heel veel kennis, ook professionele, dus soms duikt het wat de diepte in. Maar waar jij op doelt is gewoon incrowd.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef zeefje het volgende:
Ik lees hier nu een dag mee maar soms eigenlijk Veel te vaak zit ik![]()
Bordjesfappert.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
altijd nog beter dan bordjesfanaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |