Tof! Thnx! Downloadink!quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sorry je was te laat![]()
Codes zijn naar Sickert en Sala-adin gegaan HF
Ik houd niet van sushi, en niet van indies... ben ik nu de anti-hipster oidquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon goede games. Dit is natuurlijk hetzelfde als geen sushi meer willen eten omdat de restaurants bevolkt worden door hipsters. Dat maakt het eten niet slecht.
Klinkt alsof je pijn aan je vagina hebt.. of je vind het gewoon geen reet aanquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:44 schreef Yi-Long het volgende:
Net even Destiny weer 1-2 uurtjes gespeeld. Begon met 3 man samen ofzo door wat levels, en dat eindigde tegen eerst een gevecht tegen een soort tank met 6 of 8 poten, dut vrij lang duurde helaas, en vervolgens tegen zo'n groot oog, wat ook erg lang duurde. Vond die missie vrij weinig aan.
Daarna voor het eerst MP gespeeld, Capture-the-Flag. Eerste potje ging verschrikkelijk slecht, mede omdat ik net mijn wapens had omgewisseld voor nieuwe, maar die bleken vrij kut te zijn, dus potje erna weer terug naar mijn oudere wapens, en toen ging het al een stuk beter, met k/d ratio van 2.0, en 6 flags gecaptured...
Wat ik heb gezien van zijn posts is zijn favoriete genre iets heel andersquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:38 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je pijn aan je vagina hebt.. of je vind het gewoon geen reet aan
zaten zeker niet in je firing squad?quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:02 schreef Morri het volgende:
Ik zie missies waar staat dat het voor 1-3 spelers is. Ik zie dan blauwe punten op de kaart maar die rennen als een kip zonder kop rond. Ik heb tot nu toe alleen solo dingen gedaan. Ik zie de MP nog niet zo, helaas. Ik vind het uiterst vermakelijk verder, maar had wat meer MP verwacht.
Nee, iemand die het begrip metafoor niet snapt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik houd niet van sushi, en niet van indies... ben ik nu de anti-hipster oid
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
TS, ik zou er voor de lol een . extra bijzetten
Waarom wil je dan zo graag dat men dat puntje bij je username zet? Of bestaat er ook nog een Tardis zonder punt die ook vaak in andere games topics post?quote:
OCD.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom wil je dan zo graag dat men dat puntje bij je username zet? Of bestaat er ook nog een Tardis zonder punt die ook vaak in andere games topics post?
Had ik moeten weten, het blijft wel FOK! natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Had ik moeten weten, het blijft wel FOK! natuurlijk
Ik ook niet. Die &^^%$$%## Pawnee gast verpest alles. Gelukkig krijg ik Watch Dogs ook niet verkocht, dus ik kan het blijven proberen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Ik heb nog steeds W_D niet platinum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die &^^%$$%## Pawnee gast verpest alles. Gelukkig krijg ik Watch Dogs ook niet verkocht, dus ik kan het blijven proberen.Ik zat in je trophies te neuzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je doet alleen die drankspelletjes nog toch? Wil je een tip?
Alleen die Pawnee gast idd. Tips altijd welkom, maar ik heb al eens gezocht naar tips en weet de beste al. Zelfs dan lukt het nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zat in je trophies te neuzenje doet alleen die drankspelletjes nog toch? Wil je een tip?
Hm lastig. Je kan namelijk gewoon op de knoppen rammen, hij straft je niet af voor het indrukken van de verkeerde knop.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen die Pawnee gast idd. Tips altijd welkom, maar ik heb al eens gezocht naar tips en weet de beste al. Zelfs dan lukt het niet
Doe ik al. Ze gebruiken altijd dezelfde knop wanneer er iets verborgen is, maar als je vergeten bent welke je moet hebben of je twijfelt dan gewoon alles indrukken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hm lastig. Je kan namelijk gewoon op de knoppen rammen, hij straft je niet af voor het indrukken van de verkeerde knop.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die &^^%$$%## Pawnee gast verpest alles. Gelukkig krijg ik Watch Dogs ook niet verkocht, dus ik kan het blijven proberen.Wat mag 't kosten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
30 Euro. En dan krijg je er een mooie schokbestendige envelop en bedankbriefje erbijquote:
29, 75 29,70quote:
Cool, ik koop hem van jou over als jij er klaar mee bent deal? Heb nu toch een backlog.quote:
Is PSNquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Cool, ik koop hem van jou over als jij er klaar mee bent deal? Heb nu toch een backlog.
Ah, ok. Daarom koop ik altijd fysieke games. Of is 'ie alleen op PSN?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Is PSN
En ik heb ook een enorm backlog, maar kon het weer eens niet laten
Ik gok van wel... dan, zeg maar.quote:
Nou fantastisch...heb liever een youtube appquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De 3D bluraymogelijkheden komen eraan. Firmware 1.75. Soony.
Je kunt via de browser ook YT kijken he.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:18 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou fantastisch...heb liever een youtube app
Dat heb ik ook. Ik wacht welquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Oddworld lijkt me zo'n typische PS+ game, dus ik wacht nog wel even
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Voor de wachters (me included), download de komende 2 weken de gratis DLC alvast, want daarna moet je ervoor betalen.quote:
Ik krijg een melding dat ik de add-on niet kan downloaden omdat ik de game niet heb. Wel logisch ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Voor de wachters (me included), download de komende 2 weken de gratis DLC alvast, want daarna moet je ervoor betalen.
Oddworld: New 'n' Tasty morgen op PS4
Hmmm, dat had misschien wel handiger geweest jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Dan loopt Yi-Long onzin te verkopenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik krijg een melding dat ik de add-on niet kan downloaden omdat ik de game niet heb. Wel logisch ook
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
DLC gewoon in deze 2 weken gratis downloaden, en die game koop ik dan wel eens wanneer het wat goedkoper is.
Het is net alsof je dáár verbaasd over bentquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan loopt Yi-Long onzin te verkopen
Daar ben ik inderdaad net zo verbaasd over als over dat Yi-Long deze game niet geweldig vind en gaat wachten tot 'ie goedkoper is. Doet hij anders nooitquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is net alsof je dáár verbaasd over bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |