For her pleasurequote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
DS4 weer terug![]()
Deze is anders dan die bij mijn bundel kwam. Die had een veel gladder pookje, terwijl deze meer geribbeld is. Afwachten of deze veel langer meegaat.
That's what she said!quote:
Jammer dat halo alleen zo tof was door de couch co-op.. en dat heeft destiny nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Mij deed het zeker denken aan Halo 3. En dat is alleen maar positief
Hel netjes.quote:
ik heb volgens mij nog wel, maar ik ben pas zondag terug van vakantie dus dan moet je maar even aan de bel trekkenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke, geef hem maar aan mij. Als je wil
Voor een leuk Fokprijsje wil ik COD welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Heb zelf nog NFS en COD in de aanbieding, ook in prima staat. Mocht iemand interesse hebben, zeg het dan.
Ja is goed joh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb volgens mij nog wel, maar ik ben pas zondag terug van vakantie dus dan moet je maar even aan de bel trekken
Was ist lossquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Ja snap ook niet dat hij ze voor dat geld wegdoet.Straks mijn ps4 ophalen van de reparatie :-) Eindelijk
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Ja snap ook niet dat hij ze voor dat geld wegdoet.Straks mijn ps4 ophalen van de reparatie :-) Eindelijk
Hopen dat hij gefixt is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:57 schreef Jimbo het volgende:
las gister t verhaal van een gast die had zn ps4 naar sony gestuurd, kreeg ie een nieuwe toegestuurd...
Dead on arrival
Seriously?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Santello het volgende:
Mijn gevoelens tijdens het spelen van Destiny:
[ afbeelding ]
You will never know.quote:
Dordtenaren ook?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:48 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er nog rotterdammers die een beta code willen?
Voor mede stadsgenoten heb ik die natuurlijk wel over
Ik keurt t goed.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik keurt t goed.
Meer ook omdat jij t bent![]()
Zal em vanavond ff naar je toe sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |