quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:53 schreef Bow het volgende:
Kan iemand mijn PSN naam toevoegen aan de OP?
BvanE
Ja, je FOK!-username gaf dat al een beetje weg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Bow het volgende:
[..]
haha dat is BvED
Mijn voornaam is ook Beau trouwens
Mwah, maar even wachten tot ze wat goedkoper zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:04 schreef Che_ het volgende:
Verwachtingen voor de ps+ games komende maand?
Ik denk dat hij het over de gratis games heeftquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mwah, maar even wachten tot ze wat goedkoper zijn
Joh, echt waar??quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over de gratis games heeft
Ik verwacht Secret Ponchos en Fez. Maar dat is een random gokquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:04 schreef Che_ het volgende:
Verwachtingen voor de ps+ games komende maand?
Die knipogende smiley aan het eind gaf ook niets weg?quote:
http://tweakers.net/nieuw(...)d-blu-ray-films.htmlquote:Sony heeft aangekondigd dat de PlayStation 4 volgende week een firmware-update krijgt die de console de mogelijkheid geeft 3d-blu-ray-films af te spelen. De aankondiging volgt op een vergelijkbare update van Microsoft voor de Xbox One, die in augustus verschijnt.
Sony heeft het op het PlayStation Europe-account van Twitter nog over 'coming soon' voor firmware-update 1.75, maar op het Amerikaanse account specificeert het concern dat de update volgende week uitkomt. Welke dag is echter niet bekend. Onduidelijk is ook nog welke wijzigingen de nieuwe firmware nog meer met zich meebrengt.
De aankondiging volgt op de mededeling van Microsoft van afgelopen weekend, dat de augustus-update voor de Xbox One ondersteuning voor 3d-blu-ray-content met zich meebrengt. Die update zorgt verder voor meer sociale features, onder andere voor de activity feed en de vriendenlijst, en voor de mogelijkheid games voor de Xbox One kopen via een mobieltje te kopen.
Winkels weten nooitquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)d-blu-ray-films.html
Ik deed eergisteren een 3D film in de ps4, stond er dat die niet ondersteund werd.Terwijl er in de mediamarkt folder van afgelopen week mee geadverteerd werd '' ook een 3D bluray speler!11!!''.
fijn dat die functie dus word geactiveerd volgende week..
Ik wil verdomme 2,5quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)d-blu-ray-films.html
Ik deed eergisteren een 3D film in de ps4, stond er dat die niet ondersteund werd.Terwijl er in de mediamarkt folder van afgelopen week mee geadverteerd werd '' ook een 3D bluray speler!11!!''.
fijn dat die functie dus word geactiveerd volgende week..
Zal ik je eens wat vertellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Patience my friend. 5 december its all yours then -
Tja, normaal gesproken kun je gewoon DLC downloaden, ook als je de game nog niet hebt. Maar goed, als ze het op de manier willen doen, dan wacht ik wel tot over een half jaartje ofzo de hele bundel (Abe + DLC) gewoon 10 euro is ofzo. Fuck them.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan loopt Yi-Long onzin te verkopen
[..]
nu nog media playbackquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:54 schreef wolfrolf het volgende:
Coming soon: PS4 system software update 1.75 adds 3D Blu-ray film support. #4ThePlayers
Wat dacht je van ''friend online notifications''quote:
Ik wil juist een "show offline" optiequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat dacht je van ''friend online notifications''
Dat dit er nog niet is vind ik echt triest.
Ik trek dan gewoon de lan kabel er uitquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wil juist een "show offline" optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |