Tuurlijk is er ook de andere kant van het verhaal. Alleen die is hier al ruim vertegenwoordigd dus wat tegengeluid kan geen kwaad. Zo zijn er ook zat filmpjes te vinden dat Hamas raketten afvuurt letterlijk tussen burgers in. Tja...quote:Op maandag 21 juli 2014 00:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Netjes dat deze piloot de burgerslachtoffers vermijdt!
Jammergenoeg krijgen ze het niet altijd voor elkaar.
http://www.turks.nl/nieuw(...)za.html#.U8xDv7HSuCi
Ik snap niet dat je door blijft gaan met bommen gooien als je weet dat daardoor voor elke hamas-militair die je doodt 4 burgerslachtoffers vallen.
Wat voor geld is het dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is geen ontwikkelingshulp geld...
Tuurlijk zo kan je het ook bekijken. Schieten als laffe honden terwijl je verstopt bent tussen de burgers, groot gelijk dat Israël ze niet laat gaan. Volledig toe te schijven aan Hamas de burgerdoden in deze situatie!quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als Hamas mensen als schild gebruikt en het IDF weet daarvan dan moet het IDF stoppen met schieten. Als IDF niet schiet vallen er geen burgerslachtoffers meer.
Wat is dit voor bron?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat voor geld is het dan?
Overigens, waar blijven die miljarden dollars die ze krijgen jaarlijks? Dit is slechts het geld dat ze krijgen van de US:
[ afbeelding ]
De (extreme) shari en islam heeft ook te maken met indoctrinatie, betekend niet dat je er niet uit kunt stappen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze weten het zelf niet, ze worden geindoctrineerd door hamas. Dat en elke palestijn heeft inmiddels wel familieleden die vermoord zijn door de IDF. De enige manier om dit leed te stoppen is als israel stopt met het maken van burgerslachtoffers. Hamas lacht in zijn vuistje want voor elke burgerdode die er valt krijgen zij meer macht.
Dus je wilt zeggen dat deze burgerdoden niet door het IDF veroorzaakt zijn maar door hamas zelf? Het IDF heeft de meest geavanceerde apparatuur ter wereld (op de USA na) en nog kunnen ze niet achterhalen waar die doden door veroorzaakt zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk is er ook de andere kant van het verhaal. Alleen die is hier al ruim vertegenwoordigd dus wat tegengeluid kan geen kwaad. Zo zijn er ook zat filmpjes te vinden dat Hamas raketten afvuurt letterlijk tussen burgers in. Tja...
Kijk anders even gewoon op youtube ofzo. Voorbeelden zat dus JA algemeen bekend bij mensen die geen oogkleppen voor hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niks algemeen bekend, dat is wat Israel verkondigt om het doden van onschuldige burgers goed te praten. Is geen feit.
Ok stuur maar een bron.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Kijk anders even gewoon op youtube ofzo. Voorbeelden zat dus JA algemeen bekend bij mensen die geen oogkleppen voor hebben.
Nee, want het IDF haalt de trekker over. Het iron dome is sterk genoeg om 100% van de raketten te onderscheppen. Waarom dan toch 4 mensen vermoorden voor 1 hamas militant?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:54 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk zo kan je het ook bekijken. Schieten als laffe honden terwijl je verstopt bent tussen de burgers, groot gelijk dat Israël ze niet laat gaan. Volledig toe te schijven aan Hamas de burgerdoden in deze situatie!
Het is algemeen bekend dat ze zoveel geld krijgen. Als je gewoon het NOS nieuws hebt gevolgd, zag je dat er meerdere malen miljoenen per maand naar pallywood ging vanuit de west-europese kant alleen al.quote:
Dan kan je ook zeggen als Hamas geen raketten op onschuldige burgers in Israël af schiet waren er nu geen burgerdoden gevallen want dan had Israël niet hoeven ingrijpen. Ik snap je punt hoor maar moeten deze terroristen dan maar hun gang kunnen gaan?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat deze burgerdoden niet door het IDF veroorzaakt zijn maar door hamas zelf? Het IDF heeft de meest geavanceerde apparatuur ter wereld (op de USA na) en nog kunnen ze niet achterhalen waar die doden door veroorzaakt zijn?
Wat is dit voor bron? vroeg ik, niet nog wat extra onzin van je.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ze zoveel geld krijgen. Als je gewoon het NOS nieuws hebt gevolgd, zag je dat er meerdere malen miljoenen per maand naar pallywood ging vanuit de west-europese kant alleen al.
Ja zodat jij dan kan zeggen dan het niet echt isquote:
Uitgezonderd van de buitenwereld, maar ze krijgen wel elke dag gratis water en stroom van israel. De enige belemmering is de corrupte hamas die het geld in hun eigen zakken steekt. Maar dit wil je niet zien denk ikquote:Op maandag 21 juli 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is dit voor bron? vroeg ik, niet nog wat extra onzin van je.
En daarnaast moeten de palestijnen toch ook geld krijgen voor primaire levensbehoeften, ze zijn uitgezonderd van de wereld, weet je nog?
Stuur maar een bron.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja zodat jij dan kan zeggen dan het niet echt is. Je hebt zelf ook Google/Youtube neem ik aan?
Je staat toch niet open voor een andere mening dus nee die moeite neem ik niet.
Ja, er bestond iets als vrij reizen. En?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:23 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Men ging niet alleen naar Palestina. Ze gingen oa naar USA, Argentinie, Brazilie,Engeland , Australia en zuid Afrika.
Wat had de Duitse keizer daar voor zeggenschap over?quote:[..]
Niet waar. De eerste zionisten kregen toestemming van de Duitse keizer. Hij keurde zionisme goed.
Mwa, wat heet bezetten. Rond 1900 was Palestina gewoon een deel van het Ottomaanse Rijk.quote:De Britten waren in eerste instantie ook eensgezind met zionisme en er enthousiast over. Sterker nog ze zagen wel wat in deze Joden ( gebruiken voor spionage ea). Nadien , toen ze eenmaal het land ingepikt (hey ook al een bezetter) hadden van de Turken die het land destijds bezette ( hey ook al een bezetter
) werden de Britten minder possitief.
Vaag verhaal, waarvoor ik ook geen houvast vind in de historie.quote:De eerste irritaties kwamen van de Turken. Zij vonden het niet zo plezant die Joden. De Arabieren waren minder snel geaggiteerd van de Joden. Omdat de Turken bang waren voor een Britse invasie en ze wisten / dachten dat veel Joden voor de britten werkten, lieten ze de Arbieren toe wapens te bezitten. Dit was in hun voordeel (de Turken). Hierdoor kwamen de Nederzettingen zwaar onder vuur.
Turken verloren. Britten namen geheel Palestina binnen. Het was nu onder brits gezag. Omdat er ondertussen wel flinke irritatie tussen Arabieren en Joden waren en de Britten dit niet konden gebruiken werd het possitieve gedachten ten opzichte van zionisme veranderd en keerden zij de Joden de rug toe.
De rol van de Britten in het verdelen van de buit (Palestina) is uiterest dubieus.
Los hiervan is het huidige conflict niet door Hezrl of Hibat of Rotschild of de Turken /Britten. Dit is gewoon het probleem van de mens.
??quote:En over demonstraties. In mijn vaderland wordt elke dag mensen vermoord (genocide) Maar je hoort er geen hond over. Geen demonstraties, geen Rihanna hierover. Geen celebertis die ze ondersteunen. Nope helemaal niks. Ik ben niet jaloers op de Palestijnen want ik vind de demonstraties om te lachen. En opmerkingen van Moslims ook ( ik heb zelf ook Islamitisch familie dus ik mag dit zeggen) : ze zeggen dat ze opkomen voor hun broeders maar zijn alleen Palestijnen hun broeders? Maar waarom vermoord Syrische soldaten de Palestijnen? Er zijn honderden Palestijnen gedood. Why? Zijn toch onze broeders? En wat in mijn vaderland? Waar blijven deze 'broeders'? En destijds in Bosna? Waar bleven ze???
Ziet men niet hoe belachelijk dit is?
Nee dat is Iron dome niet. Ja zo is het makkelijk ja, Degene die uit zelfverdediging terug schiet is fout.... Makkelijk jaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, want het IDF haalt de trekker over. Het iron dome is sterk genoeg om 100% van de raketten te onderscheppen. Waarom dan toch 4 mensen vermoorden voor 1 hamas militant?
Kut voor je.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stuur maar een bron.
Ik heb gegoogeld en op youtube gekeken, kon niks vinden.
'gratis water en stroom' het zou wat zijn als ze ook nog de palestijnen zouden laten uitdrogen en in prehistorische omstandigheden lieten leven. Israel doet er alles aan om de palestijnen te teisteren.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitgezonderd van de buitenwereld, maar ze krijgen wel elke dag gratis water en stroom van israel. De enige belemmering is de corrupte hamas die het geld in hun eigen zakken steekt. Maar dit wil je niet zien denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |