Wie nu Rus of pro-rus is kan zich maar beter even gedeisd houden, wraak ligt op de loer.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Ugh, dit probeer ik een kennis van mij net ook uit te leggen, maar kansloos.
Bovendien liggen er ook nog eens ontbindende lijken tussen je aardappels.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Duidelijk VICE niet gekekenIk vind het voor het lokale volk uiterst, uiterst zielig. Halve steden aan puin geschoten, honderden (even) onschuldige burgerslachtoffers. Hoor je niemand over en ze worden nog eens afgeschilderd als een stelletje constant dronken Eva Brauns hier.
quote:1.02pm BST
Freelance journalist Harriet Salem tweets:
Harriet Salem @HarrietSalem
Follow
Borodai: DNR have what they think are black boxes. Being kept in a "safe place" in #Donetsk & will be handed over to international experts.
Dat weet ik. Wat heeft dat met mijn quote te maken?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet alle pro-Russen (of uberhaupt lokale bevolking) zijn SS-achtige monsters hoor.
er zijn veel van die dingen, en de vraag maar of het 'moord'wapen erbij zat.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Het moordwapen verduisteren wordt i.h.a. gezien als het wissen van sporen.
Ehh, jij bashte iemand die het opnam voor de lokale bevolking?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat weet ik. Wat heeft dat met mijn quote te maken?
Dit is al heel oud nieuws en ook allang ontkrachtquote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef OuwePers het volgende:
''Malaysian Airlines MH17 plane was travelling almost the same route as Russia's President Vladimir Putin's jet shortly before the crash that killed 298, Interfax news agency reports citing sources''
http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
Het kan goed zijn dat Ukraïne, met toestemming van de NAVO, geprobeerd heeft het vliegtuig van Putin (men dacht het) neer te halen. Met een rampzalige vergissing tot gevolg.
Het zal niet de eerste keer zijn dat de NAVO/Amerika de schuld van haar eigen fouten in de schoenen probeert te schuiven van ''de vijand''.
Laatste keer was met een Zuid-Koreaans marineschip wat botste met een Amerikaanse sub, Noord-Korea kreeg de schuld terwijl dat helemaal niet zo was. Journalisten en deskundigen die onderzoek hiernaar deden concludeerden van de uitgelekte foto's dat het geen explosief/torpedo geweest kon zijn maar een botsing. Verder onderzoek werd belemmerd en dingen werden in de doofpot gestopt.
In 1988 gebeurde iets soortgelijks (waar een passagiersvliegtuig bij was betrokken)
http://en.wikipedia.org/wiki/Iran_Air_Flight_655
Amerika loog toen ook, totdat de waarheid uitkwam.
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef OuwePers het volgende:
''Malaysian Airlines MH17 plane was travelling almost the same route as Russia's President Vladimir Putin's jet shortly before the crash that killed 298, Interfax news agency reports citing sources''
Het kan goed zijn dat Ukraïne, met toestemming van de NAVO, geprobeerd heeft het vliegtuig van Putin (men dacht het) neer te halen. Met een rampzalige vergissing tot gevolg.
Het zal niet de eerste keer zijn dat de NAVO/Amerika de schuld van haar eigen fouten in de schoenen probeert te schuiven van ''de vijand''.
Laatste keer was met een Zuid-Koreaans marineschip wat botste met een Amerikaanse sub, Noord-Korea kreeg de schuld terwijl dat helemaal niet zo was. Journalisten en deskundigen die onderzoek hiernaar deden concludeerden van de uitgelekte foto's dat het geen explosief/torpedo geweest kon zijn maar een botsing. Verder onderzoek werd belemmerd en dingen werden in de doofpot gestopt.
In 1988 gebeurde iets soortgelijks (waar een passagiersvliegtuig bij was betrokken)
Heb je het artikel zelf wel gelezen?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dit is al heel oud nieuws en ook allang ontkracht
want¿quote:
Die username...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef OuwePers het volgende:
Ik probeer duidelijk te maken dat ook dit scenario zeer mogelijk is.
Ik reageerde op een bepaalde tendens die uit de posts van deze user sprak.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Ehh, jij bashte iemand die het opnam voor de lokale bevolking?
Vandaar zijn usernamequote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dit is al heel oud nieuws en ook allang ontkracht
Dat verhaal is ontkracht door Ruslandquote:Op zondag 20 juli 2014 14:05 schreef OuwePers het volgende:
Ik probeer duidelijk te maken dat ook dit scenario zeer mogelijk is.
Hoi troll.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die username...![]()
![]()
Perfect bij het artikel...
Kijk eens op de kaart waar Warsaw, Moskou en het rampgebied liggen.quote:
Niks beters dan ondoordachte volkswoede van mensen die op hun onderbuikgevoel afgaanquote:Op zondag 20 juli 2014 14:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wie nu Rus of pro-rus is kan zich maar beter even gedeisd houden, wraak ligt op de loer.
Die vlucht van Poetin ging (geloof ik) naar Warschauw, kijk eens op een kaart of je dan ook maar in de buurt van Donetsk komtquote:
sommige mensen hebben maar een kortzichtig denkvermogen jaquote:Op zondag 20 juli 2014 14:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet alle pro-Russen (of uberhaupt lokale bevolking) zijn SS-achtige monsters hoor.
Ja ik ben lelijk als de nacht... maar geen trollquote:
quote:1.06pm BST
Two officers from the Metropolitan Police have arrived in Ukraine to assist with recovering, identifying and repatriating the bodies of the dead passangers and crew of MH17.
A team of six investigators from Britain's Air Accidents Investigation Branch is already in the country, working with international counterparts on the next steps in the effort to establish what happened to the plane before it crashed to the ground.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |