zou kan je ook zeggen dat het installeren van nieuwe regering door de EU/VS er ook aan bij heeft gedragen natuurlijk.quote:
We kunnen helemaal niks tegen Poetin in dat geval. De rebellen hebben steun van Poetin, ze staan niet onder direct bevel ofzo.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:18 schreef Jordony het volgende:
Als de zwarte dozen zijn ontvreemd door de separatisten kunnen we Poetin op het matje roepen en verantwoordelijk stellen. Waar ik me nog het meest aan erger is dat het tot nu toe alleen maar bij woorden blijft bij de internationale gemeenschap.
Die schakelen geen tanks uit die in een bos 10 km verderop staan.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon special forces met snipers toch?
Nee, maar zolang zij steun krijgen van Moskou is Poetin verantwoordelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:20 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
We kunnen helemaal niks tegen Poetin in dat geval. De rebellen hebben steun van Poetin, ze staan niet onder direct bevel ofzo.
Maar goed, het is inmiddels welbekend dat er luchtafweergeschut aanwezig is daar, die drones zijn ten dode opgeschreven.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:19 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja die doen niet zoveel tegen een tank denk ik...
bronquote:Op zondag 20 juli 2014 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
zou kan je ook zeggen dat het installeren van nieuwe regering door de EU/VS er ook aan bij heeft gedragen natuurlijk.
Putin blijft er wel vanaf... die wil ze absoluut niet hebben..quote:Op zondag 20 juli 2014 13:20 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
We kunnen helemaal niks tegen Poetin in dat geval. De rebellen hebben steun van Poetin, ze staan niet onder direct bevel ofzo.
Nou, driewerf hoera.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wie hebben die lijken dan genummerd..?
Rusland beweert dat de separatisten willen dat de zwarte dozen door Rusland worden uitgelezen. Dat betekent niet perse dat de zwarte dozen gelokaliseerd zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarop de separatisten ontkenden ze ooit gevonden te hebben...
Alsof dat handjevol onderzoekers die wij heen gestuurd hebben in zo'n korte tijd zoveel lijken gevonden en geborgen hadden kunnen hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, driewerf hoera.
Die gasten lopen nou al een paar dagen met hun zatte hoofd moeilijk te doen en het onderzoek te frustreren.
Ja.. hoera ja...quote:
Ja dat maakt alles goed ja. Die hoeven niet veel te doen om al hun andere acties goed te maken voor jou.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wie hebben die lijken dan genummerd..?
Anders lees je mn posts even terug...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:23 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ja dat maakt alles goed ja. Die hoeven niet veel te doen om al hun andere acties goed te maken voor jou.
2-3 dagen bij 35 graden in de zon laten liggen? 'Goed werk' is hier nogal overdreven. Dat ze nu in een koelwagon zijn gelegd is goed bedoelt, maar dit had veel eerder gemoeten. Maar dat zal aan de slechte organisatie liggen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof dat handjevol onderzoekers die wij heen gestuurd hebben in zo'n korte tijd zoveel lijken gevonden en geborgen hadden kunnen hebben.
Hoewel de uitvoer niet fantastisch is, is het bergen van de lijken daar wel goed werk van ze.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Anders lees je mn posts even terug...
Dat bedoel ik, de uitvoer laat te wensen over. Al vraag ik mij af hoe snel je in een normale situatie kan regelen dat er bijna 200 lijken geborgen worden in een gebied van 15km2 waarbij ook nog eens voldoende koel capaciteit aanwezig is om de lijken te bewaren.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:24 schreef Jordony het volgende:
[..]
2-3 dagen bij 35 graden in de zon laten liggen? 'Goed werk' is hier nogal overdreven. Dat ze nu in een koelwagon zijn gelegd is goed bedoelt, maar dit had veel eerder gemoeten. Maar dat zal aan de slechte organisatie liggen.
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:16 schreef koekii het volgende:
Kunnen we niet met een zendertje het zwarte doos natrekken?
Hoezo bron?quote:
Onmogelijk te zeggen aangezien Oekraine de situatie natuurlijk gretig aangrijpt voor het dienen van de eigen politieke doeleinden (maximale verantwoorderlijkheid van Rusland).quote:
De omstandigheden zullen meespelen inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, de uitvoer laat te wensen over. Al vraag ik mij af hoe snel je in een normale situatie kan regelen dat er bijna 200 lijken geborgen worden in een gebied van 15km2 waarbij ook nog eens voldoende koel capaciteit aanwezig is om de lijken te bewaren.
Probeer eens een keer iets te posten zonder die smiliequote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef MouzurX het volgende:
Special forces met anti tank wapens kunnen dat echt wel aan hoor
vooral in samenwerking met het IMF om een leuke deal van 1,5 miljard toe te kennen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoezo bron?
Dat is een vaker gehoorde mening. De EU heeft geprobeerd Oekraine naar het westen te trekken. Op een gegeven moment vond Putin dat het te gek werd en begon de russen daar op te stoken.
Zo werken die machtsblokken toch. Cuba, Nigaragua, Honduras. allemaal hetzelfde
The history book on the sheld is always repeating itself
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |