Ze hebben nog niet alle stoffelijke overschotten, waarschijnlijk zijn ze nog verder aan t zoeken voordat ze de trein laten rijden.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De trein is gekoeld... dat ding staat vooralsnog stil...
Spits.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:45 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe serieus moet je dat Spitsnieuws artikel nemen over een mogelijk plan B?
ah jij bent voorstander van 300 lijkwagens?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoe die lijken vervoerd worden in die wagons. Krijg er een beetje een concentratiekamp gevoel bij
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Haha.. ik plaatste hem niet omdat ik het een beetje overbodig nieuws vond...
Ik ben niet onmisbaar dus...
Ik moet de keiharde waarheid onder ogen zien..
Dat verklaart een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het was ook een beetje vaag.. andere meldingen zijn dat ie een stuk naar het westen is gereden maar dat weet ik niet...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet alle stoffelijke overschotten, waarschijnlijk zijn ze nog verder aan t zoeken voordat ze de trein laten rijden.
Pas als de lichamen zijn aangekomen in NL.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom mocht er geen onafhankelijk onderzoeksteam bij?
Lijkt me voor de nabestaanden best naar om niet weten hoe de lichamen zijn behandeld en wanneer de lichamen in NL zullen arriveren? Hoe moet je zo een begrafenis plannen?
Ja, dat dacht ik ook, maar daar kon ik me er nog wat bij voorstellen dat het vinden van die dingen lastig was, met die oceaan die er nog tussen zat en zo...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:31 schreef koekii het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch?Zo ging het zoektocht met de boot naar de zwarte doos van de verdwenen vliegtuig toch ook voort?
Niet... wel heel aannemelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef agter het volgende:
Hoe zeker is het dat neerschieten gebeurd is door pro-Russen, met Russische wapens?
omdat bewijzenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom mocht er geen onafhankelijk onderzoeksteam bij?
Lijkt me voor de nabestaanden best naar om niet weten hoe de lichamen zijn behandeld en wanneer de lichamen in NL zullen arriveren? Hoe moet je zo een begrafenis plannen?
Dan heb ik niets gezegd, mij mistake.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het tegen jou heb, ik spreek je nergens aan.
Heb jij ook nieuws..?quote:
zeer waarschijnlijk gezien het nerveuze gedrag van de rebellenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:40 schreef agter het volgende:
Hoe zeker is het dat neerschieten gebeurd is door pro-Russen, met Russische wapens?
en de akker is omgeploegd en de scherven van de raket zijn verdwenenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Pas als de lichamen zijn aangekomen in NL.
Nee niet officieelquote:Op zondag 20 juli 2014 13:42 schreef quirina het volgende:
Nog steeds niks bekend over die zwarte dozen he?
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 20 juli 2014 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ah jij bent voorstander van 300 lijkwagens?
Onder druk van de militaire inlichtingendienstquote:
Ja dan hadden beter meteen een onafhankelijk onderzoeksteam op de plek van de gebeurtenis toe moeten laten. En alles had zo ongeschonden mogelijk moeten blijven voor een behoorlijk onderzoek.quote:
Of neergelegd.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en de akker is omgeploegd en de scherven van de raket zijn verdwenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |