quote:Op zondag 28 juni 2015 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Oh thx voor de tips en het aanbod! Maar ik stap zo in de auto met allemaal losse onderdelen en een bak blauwe botercreme, en dan bouw ik de taart ter plaatse op. Vervoer kreeg ik anders echt niet voor elkaar. Ik heb 2 spuitmondjes, de knoflookpers, 2 cupcake-ogen, en cupcakes + oogjes voor de kindjes mee. Die krijgen dan een mini-koekiemonster.
Needless to say schijt ik 7 kleuren momenteelMaar ik zal t resultaat zo voordelig mogelijk vastleggen en dan later even hier posten
Succes! Gaat vast goed komen.quote:Op zondag 28 juni 2015 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Oh thx voor de tips en het aanbod! Maar ik stap zo in de auto met allemaal losse onderdelen en een bak blauwe botercreme, en dan bouw ik de taart ter plaatse op. Vervoer kreeg ik anders echt niet voor elkaar. Ik heb 2 spuitmondjes, de knoflookpers, 2 cupcake-ogen, en cupcakes + oogjes voor de kindjes mee. Die krijgen dan een mini-koekiemonster.
Needless to say schijt ik 7 kleuren momenteelMaar ik zal t resultaat zo voordelig mogelijk vastleggen en dan later even hier posten
Hij is superleuk!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, nog even de updateIk was uiteindelijk wel redelijk tevreden over de taart, niet super want ik moest echt heel snel werken ivm de warmte. Maar het publiek was laaiend enthousiast en ze vonden het zelfs niet erg dat ze een achterlijk blauwe tong kregen van de blauwe botercreme
![]()
[ link | afbeelding ]
Wat leuk gewordenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, nog even de updateIk was uiteindelijk wel redelijk tevreden over de taart, niet super want ik moest echt heel snel werken ivm de warmte. Maar het publiek was laaiend enthousiast en ze vonden het zelfs niet erg dat ze een achterlijk blauwe tong kregen van de blauwe botercreme
![]()
[ link | afbeelding ]
Heel leuk!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Super!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Woooow! Die is gaaf zeg! Puik werk zeg!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
leuk!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vraag me af of er een recept voor een crème bestaat die met dit weer niet smeltquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef madeliefff het volgende:
ik wil een rozentaart maken ( zie plaatje hieronder) met wat kun je het beste de roosjes maken zodat het lekker is maar niet smelt. Ik zie dat botercreme weleens word gebruikt , maar ik vraag me af of dat niet te zacht is , als je het even buiten de koelkast hebt staan smelt dat al en helemaal met dit weer
edit: is botercreme met bloem dikker dan zonder bloem, of maakt het voor de stevigheid niks uit?
en is creme die bestaat uit boter, poedersuiker , melk ,bloem en eieren ( vergeet ik nog wat?) dikker dan botercreme?
[ afbeelding ]
Huh, hoe maak je daar een creme van? Zou je dat dan garen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef madeliefff het volgende:
en is creme die bestaat uit boter, poedersuiker , melk ,bloem en eieren ( vergeet ik nog wat?) dikker dan botercreme?
Super gelukt!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
ja een deel moet dan in een pannetje op gasfornuis iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:18 schreef Myraela het volgende:
Roomkaas lijkt me wel lekkerder.
[..]
Huh, hoe maak je daar een creme van? Zou je dat dan garen?
word zo een roomkaascreme hard in de koelkast? Is toch ook met boter trouwens? K heb dat nog nooit gemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:16 schreef Taartje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er een recept voor een crème bestaat die met dit weer niet smelt![]()
Zelf heb ik deze taart ooit gemaakt met een mengsel van roomkaas en poedersuiker, de verhoudingen naar smaak en naar hoe dik je het wilt hebben. Vind de smaak daarvan altijd wat minder vettig dan botercrème.
Super mooi geworden!!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Echt?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:00 schreef Gaoxing het volgende:
Je herinnert je dat Spuugke indertijd heeft gezworen nooit meer zo'n taartje te maken?
Minecraft cupcakeje doen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hmmmm... Nou ja, iig gaat de mijne zeker half zo hoog worden.Zou dat helpen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |