Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Whoeah, ik ga in mijn up zo'n 16 km lopen. 8:00 uur vanmorgen was voor mij géén optie na een belabberde nacht. Meneer is aan zijn 28 km bezig, afstandrecord
@Yuki: komt goed! Ik loop 'm ook nu, die 16 Leuk dat jullie in Meijendel gaan lopen!
Net na de onweersbui was het heerlijk Na een kwartiertje werd het alweer flink warmer. Maar, mijn eerste week met 5 trainingen, en ook nog zware trainingen deze week! Heel prima doorgekomen, alleen donderdag was het even op maar op vrijdag heel snel hersteld. Volgens mij ook wel een week-afstandsrecordje met 65,5 km!
Op zondag 20 juli 2014 11:09 schreef Quoi het volgende: Whoeah, ik ga in mijn up zo'n 16 km lopen. 8:00 uur vanmorgen was voor mij géén optie na een belabberde nacht. Meneer is aan zijn 28 km bezig, afstandrecord
@Yuki: komt goed! Ik loop 'm ook nu, die 16 Leuk dat jullie in Meijendel gaan lopen!
Succes! LDL's in je eentje zijn heel rustgevend vind ik
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op zondag 20 juli 2014 11:09 schreef Quoi het volgende: Whoeah, ik ga in mijn up zo'n 16 km lopen. 8:00 uur vanmorgen was voor mij géén optie na een belabberde nacht. Meneer is aan zijn 28 km bezig, afstandrecord
Is het nu al niet alweer veel te warm?
@Yuki: vanaf 20.00 uur keldert de temperatuur weer dus dat moet goedkomen!
Thanks! Ik ben benieuwd, heb er iig zin in
28km, holy shit Gaat wel goed met zijn M-voorbereiding he? Is hij inmiddels weer thuis?
Ik lees verderop dat je toch niet loopt nu, lijkt me verstandig. Bloody heet hier nog EDIT: oh, je twijfelt nog
Naar de koelkast voor een biertje? Of is het daar nog te vroeg voor?
Hier is het droog, minder warm dan gisteren en eergisteren. Vanmorgen flink gezwoten met het opzetten van het zwembad. Dat kan weer nu de hut toch verkocht is
Naar de koelkast voor een biertje? Of is het daar nog te vroeg voor?
Hier is het droog, minder warm dan gisteren en eergisteren. Vanmorgen flink gezwoten met het opzetten van het zwembad. Dat kan weer nu de hut toch verkocht is
Qua afstand kwam het daar wel zo'n beetje op neer ja
Maar nee, ik mag sowieso geen bier vandaag want ik moet nog autorijden
Ok, het was een beter plan dan thuis op de bank zitten, maar met hardlopen had het weinig te maken. 2 uur weggeweest, 1 uur gelopen (8,5 km). Rest gewandeld.
Had nog wat pijnlijke uitstraling uit rug naar linkerbil tot aan teen. Ik heb dus telkens 2 km gelopen, dan weer wandel. Het was best heul warm ja
Op zondag 20 juli 2014 14:19 schreef Quoi het volgende: Ok, het was een beter plan dan thuis op de bank zitten, maar met hardlopen had het weinig te maken. 2 uur weggeweest, 1 uur gelopen (8,5 km). Rest gewandeld.
Had nog wat pijnlijke uitstraling uit rug naar linkerbil tot aan teen. Ik heb dus telkens 2 km gelopen, dan weer wandel. Het was best heul warm ja