Geeeeen idee!?!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Cripp waarom in jouw Limburg wel en de mijne niet.((
TM, ik neem om de 5/6 uur ibropufen 600 mg in, het verlicht de pijn wel maar helemaal helpen doet het zeker niet.
Pizza Andersquote:Op zondag 20 juli 2014 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
Crippp nu ook bij ons.
En wat is fritattaaa
Nee, is heel iets anders dan menemen. Je moet het direct opeten.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
Je bedoelt menemen anders. Fritatta is gewoon ei man.
-volgens google-
Menemen toch ook?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, is heel iets anders dan menemen. Je moet het direct opeten.
Ja dat is menemen dus oook.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:54 schreef Crip het volgende:
Fritata is gewoon groenten of whatever je erin wilt doen gemixt met ei en dan gebakken.
Waterijs zou gisteren lekker zijn geweest en vandaag ekte ekte ijsquote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef Crip het volgende:
Omg die ijsjes van de jumbo zijn zo lekker. Die waterijsjes met framboos-creamy citroen smaak.
Haha, net als een kind die net de amandelen heeft laten knippen en daarna wordt verwend.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kreeg net chocolade cadeau van mijn oom en tante.![]()
Stimo wil jij ze hebbennnnn
Op verfrissend gebied is waterijs zo wie zo het beste. Van normaal ijs krijg ik altijd dorstquote:Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waterijs zou gisteren lekker zijn geweest en vandaag ekte ekte ijs
Ja klopt, maar ligt er ook aan welke je eetquote:Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Op verfrissend gebied is waterijs zo wie zo het beste. Van normaal ijs krijg ik altijd dorst.
Echt he.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, net als een kind die net de amandelen heeft laten knippen en daarna wordt verwend.
Wat is de naaam.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef Crip het volgende:
Omg die ijsjes van de jumbo zijn zo lekker. Die waterijsjes met framboos-creamy citroen smaak.
True, vooral ijs met een hoortje. Instant dorst.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ligt er ook aan welke je eet
Volgensmij heet hij gewoon Waterijsjes Framboos- Creamy citroen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is de naaam.
Ik wil dat dropijs van de Aldi proberen maar voordat ik thuis ben is alles alweer gesmolten.
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is de naaam.
Ik wil dat dropijs van de Aldi proberen maar voordat ik thuis ben is alles alweer gesmolten.
Ja, al te graagquote:Op zondag 20 juli 2014 17:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ga terug naar jullie eigen land, drop haters.
Nee, de regels zijn gestipuleerd en dat is niet het enige doel van het vasten.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ga dan gewoon drinken man. Doel van de ramadan is geslaagd: je weet hoe het voelt om dorst te hebben net als de arme mensen.
Useless om pas savonds te drinken en jezelf vol te schransen.
Vasten kan ook door gewoon minder te eten dan normaal.
gr. een moslim.
Hihihihihihiquote:Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Het idee van dropijs maakt me misselijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ga terug naar jullie eigen land, drop haters.
Ja die er niet mee zijn opgegroeid ja. Mijn moeder haat het ook, mijn vader soms maar ik en mijn zusje zijn er verliefd op. <3quote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef Peunage het volgende:
Drop
Geef dat aan niet-Nederlanders en ze kotsen het uit.
Venco droptoppers is lekkerrrrquote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef Peunage het volgende:
Drop
Geef dat aan niet-Nederlanders en ze kotsen het uit.
Salmiak.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:40 schreef Che_ het volgende:
Muntdrop is nog wel oke
Niet die bruine though
Dat cola hoofd omg <3quote:Op zondag 20 juli 2014 17:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is echt smerig.
[ afbeelding ]
Die smiley en dat andere platte gekleurdeat ik vroeger vaak
Mot ge wel zonder knoflook doenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger. Ga cacık eten denk ik. <3
JA WIL JE ADRESquote:Op zondag 20 juli 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kreeg net chocolade cadeau van mijn oom en tante.![]()
Stimo wil jij ze hebbennnnn
Hhhh! Kom <3 Is echt leuk om te wandelen hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik niet in Zuid-Limburg woon. Het Zuiden heeft tenminste natuur, zelfs bergen enzo. Waar ik woon is echt zo'n saai gat.
Crip adopteer me plizz
Juist wel met knoflook. Knoflook is antibacterieel en helpt goed bij de heling en remt eventuele ontstekingen.quote:
Voor de dorst hequote:Op zondag 20 juli 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh! Kom <3 Is echt leuk om te wandelen hier.
[..]
Juist wel met knoflook. Knoflook is antibacterieel en helpt goed bij de heling en remt eventuele ontstekingen.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:08 schreef Vincento17 het volgende:
Even een vraag, ik ga morgen op vakantie naar Marokko (waar dus de ramadan nog is). Waar moet ik rekening mee houden als westerling zijnde?
Maar ze vast nu toch niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van knoflook (en uien) krijg je veel dorst
Niet alleen reizen, op plekken waar er al door anderen genuttigd wordt, gewoon je ding doen, misschien conservatievere plekken vermijden.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:08 schreef Vincento17 het volgende:
Even een vraag, ik ga morgen op vakantie naar Marokko (waar dus de ramadan nog is). Waar moet ik rekening mee houden als westerling zijnde?
Maja toch redelijk veel toeristen daar, ik denk niet dat je je met veel rekening moet houden. Wel kan het zijn dat het overdag een stuk rustiger is, in de ramadan is het meestal all about het avond/nacht leven.quote:
Limontuzuquote:Op zondag 20 juli 2014 18:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vast idd niet.
Soo cac?k met knoflook en een beetje limontuzu is klaaar.
Volgens mij wel, maar ik denk niet dat dat zo streng controleert wordquote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Geldt dat verbod voor moslims op eten in het openbaar tijdens Ramadan nog steeds in Marokko? Of was dat niet in Marokko?
Jaaa super zuurrrquote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
Limontuzu zijn toch van die citroen kristalletjes?
Over anderhalve week... zit ik weer in dit restaurantje:quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Geldt dat verbod voor moslims op eten in het openbaar tijdens Ramadan nog steeds in Marokko? Of was dat niet in Marokko?
Wat is zout in het Koerdisch? Toen je gisteren (limun)duzi zei had ik het niet door, maar zo te horen komt dat van het Turkse woord voor zout (tuz).quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Limontuzu![]()
Water loopt me in de mond bij de gedachte al
Gewoon heel zuur. Wij gebruiken het vaak wanneer we geen citroen meer hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou van zuur. Ben wel benieuwd hoe dat smaakt.
Ik doe het vaak op komkommer met sumak of op gedroogde abrikozen naan. Dat laatste is volgens mij alleen in onze gebied te krijgenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik en een vriendin deden vroeger limontuzu en zout in een zakje en dan zo opeten.
Toz betekent poeder of stof bij onsquote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is zout in het Koerdisch? Toen je gisteren (limun)duzi zei had ik het niet door, maar zo te horen komt dat van het Turkse woord voor zout (tuz).
Voor mij helaas geen vakantie dit jaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over anderhalve week... zit ik weer in dit restaurantje:
[ link | afbeelding ]20140504_150238 by Takfarinas2009, on Flickr
Minder. Ik zou het niet trekken zonder vakantie. Dus veel sterkte toegewenst.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor mij helaas geen vakantie dit jaar.Geniet en eet smakelijk alvast.
Maar sumak is toch al zuur?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe het vaak op komkommer met sumak of op gedroogde abrikozen naan. Dat laatste is volgens mij alleen in onze gebied te krijgen
Ja, standaard!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar sumak is toch al zuur?
Doen jullie uien en sumak eten bij kebab enzo? Dus uienringen even kneden met sumak?
Ja, te gemaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
Komt omdat het ook in het Zuiden ligt.![]()
Eten uit Noord-Turkije.
Waar moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
Eten uit Noord-Turkije.
Tell them birader.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, te gemaaktte artislik
Geen pure shizzle, real food
Verschilt toch niet zó erg met de rest van TR? Ik kan me niet zo snel iets voor de geest halen in ieder geval. Wel is het daar meer gericht op vis en groentegerechten, maar voor de rest is het ook vooral variaties op börek, pide, etcetera. Zou wel een keer hamsili pilav willen proberen trouwens.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
Eten uit Noord-Turkije.
Een Oost?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef Bortecinem het volgende:
Kuymak, lahana corbası, ısırgan corbası (ja, seriously) en voor de rest is het Turks eten zonder smaak. Bulaşık suyu zoals mijn baba het zegt.
Ze weten daar niet eens wat salca en biber is. Geldt ook voor West-Turkije.
Uien en sumak. Fucking lekker.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar sumak is toch al zuur?
Doen jullie uien en sumak eten bij kebab enzo? Dus uienringen even kneden met sumak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |