Geeeeen idee!?!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Cripp waarom in jouw Limburg wel en de mijne niet.((
TM, ik neem om de 5/6 uur ibropufen 600 mg in, het verlicht de pijn wel maar helemaal helpen doet het zeker niet.
Pizza Andersquote:Op zondag 20 juli 2014 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
Crippp nu ook bij ons.
En wat is fritattaaa
Nee, is heel iets anders dan menemen. Je moet het direct opeten.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
Je bedoelt menemen anders. Fritatta is gewoon ei man.
-volgens google-
Menemen toch ook?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, is heel iets anders dan menemen. Je moet het direct opeten.
Ja dat is menemen dus oook.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:54 schreef Crip het volgende:
Fritata is gewoon groenten of whatever je erin wilt doen gemixt met ei en dan gebakken.
Waterijs zou gisteren lekker zijn geweest en vandaag ekte ekte ijsquote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef Crip het volgende:
Omg die ijsjes van de jumbo zijn zo lekker. Die waterijsjes met framboos-creamy citroen smaak.
Haha, net als een kind die net de amandelen heeft laten knippen en daarna wordt verwend.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kreeg net chocolade cadeau van mijn oom en tante.![]()
Stimo wil jij ze hebbennnnn
Op verfrissend gebied is waterijs zo wie zo het beste. Van normaal ijs krijg ik altijd dorstquote:Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waterijs zou gisteren lekker zijn geweest en vandaag ekte ekte ijs
Ja klopt, maar ligt er ook aan welke je eetquote:Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Op verfrissend gebied is waterijs zo wie zo het beste. Van normaal ijs krijg ik altijd dorst.
Echt he.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, net als een kind die net de amandelen heeft laten knippen en daarna wordt verwend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |