En wat dacht Cor Pan op dat moment? Na zijn post op fb?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:17 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
de landing voel je niks van maar die trip naar beneden... bah
-sole survivor jeweetsquote:
Het is één van de bewijzen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:15 schreef BorusBulldog het volgende:
De verspreiding is natuurlijk geen bewijs voor een raket, enkel voor een explosie op grote hoogte, welke ook zonder raket plaats kan vinden.
Zoiets. Weet ik veel. In ieder geval massaal laten zien aan de wereld dat we deze bullshit niet accepteren.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zijn allen naar de Russische ambassade?
Het is wel een unieke ervaring.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:17 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Ze zijn vanaf 9 KM hoogte te pletter gevallen en meest waarschijnlijk alles bewust meegemaakt. Dat weegt mee he, als je vanuit de humanitaire kant bekijkt.
dat lijkt me de meest benauwde skydive ervaring ooit , jezus in die kou, omstandigheden e.d. brrquote:Op zondag 20 juli 2014 02:17 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Ze zijn vanaf 9 KM hoogte te pletter gevallen en meest waarschijnlijk alles bewust meegemaakt. Dat weegt mee he, als je vanuit de humanitaire kant bekijkt.
En daarna ben je morsdood. Niks om over te klagen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben liever bewusteloos dan dat ik gewoon klaarwakker zie dat ik in een kapotgerukt vliegtuig naar de grond stort. Lijkt me nogal pijnlijke landing.
Omdat Amerika niet de enige meer is die toegang heeft tot al die spionagesatellieten boven Rusland en de Ukraïne. En er zijn al genoeg indirecte bewijzen waardoor dit een vrij plausibele oorzaak is. Kwestie van deductie.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:18 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten wij amerika vertrouwen na al die afluisterschandalen?
Sorry hoor maar vind het nogal een 'als er een schaap over het dam is' verhaal. Ik geef toe de toevalligheden dat er zo'n raket aanwezig is, het op die plek gebeurt en de brokstukken een stuk verder uit elkaar liggen geven mij nog niet 100% het vertrouwen dat dit gebeurt is ook al is die waarschijnlijkheid er!
Mmm, ja maar daar heb ik 't niet over. Deze kerel werkte met/voor inlichtingendiensten in de VS en gaf aan dat Amerika vele methoden gebruikt om alle gebeurtenissen in Oekraïne, zeer, zeer nauwkeurig, in de gaten te houden.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er gaan theorien rond op het internet dat Edward Snowden de infiltrant in russia is voor dit soort dingen, dat ze allemaal van te voren dat hebben gepland.
Wat voor bewijs is er buiten dat youtube fimpje?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:11 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Omdat vooralsnog alles daarop wijst, noem het 99% zekerheid, die laatste % krijgen we niet omdat een stel boeren de hele crash-site hebben leeg geplukt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En wat dacht Cor Pan op dat moment? Na zijn post op fb?
Mja, zo'n unieke ervaring komt wel tot zijn einde met je schedel die in 1000en stukjes breekt en je hersensen tot pudding transformeren bij de slag met de grond.quote:
Kijk, ik twijfel er niet aan dat een raket de oorzaak is dus je hoeft me niet te overtuigen, ik zeg alleen, dat zijn verhaal geen sluitend antwoord bevatte op de vraag die hij beantwoordt. Dus waarom mensen hierover struikelen ontgaat mij even.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is één van de bewijzen.
1) Conversatie tussen pro-russen
2) Aanwezigheid van de raketinstallatie
3) Veelvoudig gebruik van die raketten dagen voorgaand
4 ) Beelden van het over de grens rijden van de raketinstallatie
5) Alternatief: bom, is verder evenmin bewijs voor
6) ...
Je bedoelt dat je de vlucht naar beneden meemaakt en wanneer je de grond nadert plotseling overlijdt ?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:17 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
de landing voel je niks van maar die trip naar beneden... bah
Er zijn ook al vliegtuigen gebroken zonder explosie. Maar goed, dat het om een raket gaat lijkt me ondertussen wel een feit...quote:Op zondag 20 juli 2014 02:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
De verspreiding is natuurlijk geen bewijs voor een raket, enkel voor een explosie op grote hoogte, welke ook zonder raket plaats kan vinden.
nee ff serieus, wat den kje?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:20 schreef Fapsalon het volgende:
[..]zit jij vanavond aan de designer drugs ofso
defensie is iets anders dan offensie hequote:Op zondag 20 juli 2014 02:21 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat we het er nu wel over eens zijn dat bezuinigen op defensie bestwel dom is.
Cor Schilder is het.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En wat dacht Cor Pan op dat moment? Na zijn post op fb?
Goed idee, waarom zetten we dit niet gewoon als FOK! op? Iemand moet ermee beginnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoiets. Weet ik veel. In ieder geval massaal laten zien aan de wereld dat we deze bullshit niet accepteren.
Er zijn ook beelden van zo'n afweersysteem dat op een vrachtwagen wordt afgevoerd en 1 raket mist.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:18 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten wij amerika vertrouwen na al die afluisterschandalen?
Sorry hoor maar vind het nogal een 'als er een schaap over het dam is' verhaal. Ik geef toe de toevalligheden dat er zo'n raket aanwezig is, het op die plek gebeurt en de brokstukken een stuk verder uit elkaar liggen geven mij nog niet 100% het vertrouwen dat dit gebeurt is ook al is die waarschijnlijkheid er!
Meeste mensen gaan niet dood door de landing, maar wanneer een raket of bom inslaat dan ontstaat er zo'n klap dat men bijvoorbeeld tegen de stoel voor je aanklapt. Als je je hoofd dan verkeerd stoot is het al voorbij. Of met je kop tegen de punt van iets etc.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:21 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de vlucht naar beneden meemaakt en wanneer je de grond nadert plotseling overlijdt ?![]()
Je gaat dood door de harde landing en dat voel je voordat je doodgaat.
Vandaar dat een nuke in veel opzichten ook veel humaner is dan b.v. 'tapijtbombarderen' - er is geen lijden naderhand: alles weg.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is lullig voor opa en oma maar je kunt maar beter gelijk met hele gezin neerstorten dan.
Als er een oorlog komt, dan zul jij dat niet live kijken, eerder live participerenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:22 schreef BoefB2 het volgende:
Kom maar op met oorlog! Ik ga live kijken. Laat elkaar lekker afslachten. Doe maar.
Totdat er opeens een dag komt zoals Independence Day, sf film uit 1996, dan zijn we opeens allemaal dikke vrienden en zijn we allemaal mensen, één mensheid.
Ik zou zeggen, mocht het je zoveel interesseren, doe een beetje research of lees deze topic-reeks na.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat voor bewijs is er buiten dat youtube fimpje?
Wil wel weten waar die 99% zekerheid uit bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |