dan vraag je je af, zijn fora als Fok! bronnen voor de 'wires'/ambtsberichten door ambassades?quote:
Mijn oom Igor. Ik kan wel wat regelen. Stuur mij een DM met pics van jezelf.quote:
Toevallig ook een anti-aircraft gun beschikbaar?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn oom Igor. Ik kan wel wat regelen. Stuur mij een DM met pics van jezelf.
Is wel iets duurder, en je moet hem zelf vervoeren.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Toevallig ook een anti-aircraft gun beschikbaar?
Laat dat nou net typische dienstplicht "tankjes" zijn..quote:
Dat is toch een tank?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef Nintex het volgende:
WIj hebben weinig tanks, maar wel Panzer Howitzers
[ afbeelding ]
En zie wat er dan mee gedaan gaat worden. Stukje snelweg en stoppen bij de mac.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat dat nou net typische dienstplicht "tankjes" zijn..
Ik moest ook lachen iddquote:Op zondag 20 juli 2014 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, Fapsalon is zeker de beste username die ik in het afgelopen jaar ben tegengekomen.
"Iedereen zou een nieuwe Buk moeten kopen om de economie aan te jagen"quote:
Ik denk dat relatief weinig fora, laat staan FOK!, gebruikt worden als bron voor ambtsberichten. Doordat de mogelijkheid bestaat zal het vast en zeker intern ook wel worden gedaan maar zeker niet extern!quote:Op zondag 20 juli 2014 01:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
dan vraag je je af, zijn fora als Fok! bronnen voor de 'wires'/ambtsberichten door ambassades?
Dus dat is beter dan een tank of wat? Ik ben niet zo thuis in die dingen namelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 01:46 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee deze doet boem maar dan iets verder.
Dat is helemaal geen tank! Dat is een pantzerhouwitzer. Een kanon op rupsbanden en bepantserd.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Iedereen zou een nieuwe Buk moeten kopen om de economie aan te jagen"
Artillerie geschut. Met een tank scheur je naar binnen, doe je knal, knal op targets dichtbij. Met een artillerie wapen bestook je je vijand van afstand.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus dat is beter dan een tank of wat? Ik ben niet zo thuis in die dingen namelijk
Op Discovery-channel heb je dat programma: Doomsday preppers. Af en toe echt hilarisch..quote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef Andromache het volgende:
ik bedenk me opeens dat ik helemaal geen noodpakket in huis heb voor de contra-invasie. en nee, de aluhoed past mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |