HET IS ALLEMAAL DE ILOEMINADIEquote:Op zondag 20 juli 2014 02:39 schreef quirina het volgende:
Weet je?
Wij weten geen moer.
En de waarheid komen we nooit te weten ook.
Want wij zijn simpel klootjesvolk en wij tellen niet.
Elke keer is er een ander verhaal, worden feiten verdraaid en dan ligt t aan de Russen en dan weer aan de Oekraïne terwijl Oekraïne zelf bij Rusland wilde horen maar nou is dat ook niet waar.
En net hoorde ik dat Oekraïne expres t vliegtuig heeft neergehaald om de Russen de schuld te geven etc etc..
Ben moe (en lam).
Te diep in het glaasje gekeken? Gebruik volgende keer een vergrootglas.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:39 schreef quirina het volgende:
Weet je?
Wij weten geen moer.
En de waarheid komen we nooit te weten ook.
Want wij zijn simpel klootjesvolk en wij tellen niet.
Elke keer is er een ander verhaal, worden feiten verdraaid en dan ligt t aan de Russen en dan weer aan de Oekraïne terwijl Oekraïne zelf bij Rusland wilde horen maar nou is dat ook niet waar.
En net hoorde ik dat Oekraïne expres t vliegtuig heeft neergehaald om de Russen de schuld te geven etc etc..
Ben moe (en lam).
Maar het is toch dieptriest? Niet ondenkbaar dat de lijken in een massagraf gaan. We lezen hier en daar berichten over dat er mortuaria in Donetsk en Charkov klaar staan maar er is nog geen enkel bericht over de vrachtwagens die daadwerkelijk vanaf de rampplek daarheen zijn gereden.quote:
Die zetten meer druk op de ketel dan halfzachte zootje uit Den Haag.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Omdat een stelletje Kangaroos geen wereldmacht is en niet echt een Oorlogsverleden heeft met Rusland. Putin kennende zal het niet echt bedreigd voelen. Ik zie de Australiërs overigens ook geen troepenmacht sturen. Amerika zit gewoon weer tegen koude-oorlog taferelen aan te kijken en is stiekem ook al Ukraïne op de achtergrond aan het steunen.
Offtopic.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:43 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Beetje weinbrand door de cola, hertogje er achteraan.
Excusez-moi, maar hij vroeg het. Ik zal weer over de aankomende oorlog gaan praten (want dat is wel ontopicquote:
nabije omgeving, zon nuke heeft een straal van kilometers buitenom de plaats van detonatie.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat mensen na een nuke daarheen moeten verhuizen. Of heb je 't over de (nabije) omgeving?
En daarna vuren de seperatisten wat Grad raketten af op de rampplek en dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:
Je kan overigens dat land gewoon binnen met je special forces, regelgeving daarvoor is al jaren in plaats. Onder andere de conventie van Chicago. Het enige wat je moet doen is het even melden bij de Oekraïne en je bent binnen.
Momenteel ga ik ervan uit dat er een joint operation wordt voorbereid (kost toch een paar dagen om goed voorbereidt het gebied in te gaan) en de persconferentie van Rutte een laatste kans voor Putin was. Geen verandering is een zooitje Nederlandse special forces (horen ook nog eens tot de top van de wereld) en Amerikanen die de seperatisten aanpakken.
En dan lijken rapen?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:
Je kan overigens dat land gewoon binnen met je special forces, regelgeving daarvoor is al jaren in plaats. Onder andere de conventie van Chicago. Het enige wat je moet doen is het even melden bij de Oekraïne en je bent binnen.
Momenteel ga ik ervan uit dat er een joint operation wordt voorbereid (kost toch een paar dagen om goed voorbereidt het gebied in te gaan) en de persconferentie van Rutte een laatste kans voor Putin was. Geen verandering is een zooitje Nederlandse special forces (horen ook nog eens tot de top van de wereld) en Amerikanen die de seperatisten aanpakken.
ik hoop dat je gelijk hebt. Maar ik vrees dat het niet zo ver zal komenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:
Nederland heeft nog redelijk grote belangen in de kwestie, als in 193 lijken die nog terug moeten worden gehaald en jarenlange economische. Als je Rusland tegenwerkt, kun je dat wel vergeten om dat op een vreedzame manier te doen. Een soort Plan B is er echt wel, maar ik hoop liever niet dat dat gebeurd.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zetten meer druk op de ketel dan halfzachte zootje uit Den Haag.
*btw om die Hollanders wat te helpen heeft Merkel ook even met Poetin gebeld.
Tja als er morgen nog geen schot in de zaak zit...quote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
stoere legertaal, en ik hoop dat je gelijk hebt. Maar ik vrees dat het niet zo ver zal komen
Grapje zeker, het was vóór dit incident al ver daarbuiten gekomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
ik hoop dat je gelijk hebt. Maar ik vrees dat het niet zo ver zal komen
Dat weet je helemaal niet, misschien wel, misschien niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:48 schreef BoefB2 het volgende:
Damn wat had ik Pim graag gezien in deze tijden.
Godverdomme!
wat, spec ops achter de linies? Volgens mij is dat nog niet gebeurd hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 02:48 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Grapje zeker, het was vóór dit incident al ver daarbuiten gekomen.
Dieptriest ja, maar het ligt wel in m'n eigen lijn der verwachting. Nederland heeft gewoon niet de slagkracht om Rusland te bedreigen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar het is toch dieptriest? Niet ondenkbaar dat de lijken in een massagraf gaan. We lezen hier en daar berichten over dat er mortuaria in Donetsk en Charkov klaar staan maar er is nog geen enkel bericht over de vrachtwagens die daadwerkelijk vanaf de rampplek daarheen zijn gereden.
Tja dat is het risico, maar liever dat er wat gedaan wordt dan niets. Als ze er in gaan zullen ze ook wel een plan hebben omdat soort spul uit te schakelen.quote:
En je denkt dat Putin machteloos zal toekijken ?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:
Heb het vermoeden dat Maleisie, Australie en UK dan net zo hard meedoen. Maar ben je erbij gebaat? Een raket op de plek des onheils en je onderzoek hoeft niet meer plaats te vinden bij gebrek aan onderzoeksmateriaal.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |