Komt dat niet gewoon omdat vrijwel niemand in Nederland er mee opgroeit?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja beetje rare zin
Maar wat ik gewoon bedoel te zeggen, zijn echt veel mensen die sushi vies vinden, dus dat het gewoon maar rijst met wat toevoegingen is klopt niet helemaal
Spinazie a la creme is zelfs voor groenten konkovies.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man, spinazie a la creme of in een quiche, niks mis mee
ga daar echt van nekkenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, misschien welquote:Op zondag 20 juli 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon omdat vrijwel niemand in Nederland er mee opgroeit?Wat de boer niet kent dat blieft hij niet, en zo. Nederlanders zijn sowieso aartsconservatief qua eten dus om dan ineens iets te gaan doen wat zó anders is
Spinazie à la crèmequote:Op zondag 20 juli 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spinazie a la creme krijg je inderdaad kots asociaties bijquote:Op zondag 20 juli 2014 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spinazie à la crème![]()
![]()
Alsof iemand melk over je eten heen kotst.
Gewoon verse bladspinazie is heerlijk.
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spinazie à la crème![]()
![]()
Alsof iemand melk over je eten heen kotst.
Gewoon verse bladspinazie is heerlijk.
Welk restaurant heb jij in godsnaam gegeten waar je een stuk vlees kreeg en verder niets?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:29 schreef Ezell het volgende:
maar ok, ik vind westers eten vaak ook bah als je het in een restaurant haalt![]()
krijg je een stuk vlees op je bord en verder niks
Rundquote:Op zondag 20 juli 2014 02:29 schreef Ezell het volgende:
bij non-asian restaurants nooit ander vlees bestellen dan kip
is haramquote:Op zondag 20 juli 2014 02:29 schreef Baconbus het volgende:
Wat jullie van Bacon vinden hoef ik vast niet te vragen.
te veel vlees, te weinig diversiteit.quote:
ja, vlees met wat rotzooi ernaast ofzo misschien?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welk restaurant heb jij in godsnaam gegeten waar je een stuk vlees kreeg en verder niets?Zelfs in een steakhouse is dat niet zo
nee, want dat is niet altijd lekker buitenshuisquote:
De Griekse keuken is echt baas. Alleen vijgen(bladen) en olijven houd ik niet van, maar verder koken ze super veel met kaas en lamsvlees en zoquote:
\quote:Op zondag 20 juli 2014 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, vlees met wat rotzooi ernaast ofzo misschien?
niet echt iets waarvoor je buitenshuis zou eten in ieder geval
[..]
nee, want dat is niet altijd lekker buitenshuis
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |