Kleffe rijstbal met een stukje rauwe vis. Lekker hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je sushi niet kan lusten? is gewoon rijst met wat toevoegingen
Ik snap ook vaak niet waarom iemand iets niet lust. Ik heb iemand gekend die paprika niet lust, je weet wel, dat wat voornamelijk uit water bestaat en niet echt een aparte smaak heeft.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je sushi niet kan lusten? is gewoon rijst met wat toevoegingen
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kleffe rijstbal met een stukje rauwe vis. Lekker hoor.
Maar ja het is hip onder meisjes van 14. OpInstagram samen met hun latte frappucino machiato caramel en
Ik lust paprika ook niet, en het heeft écht een smaakquote:Op zondag 20 juli 2014 02:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap ook vaak niet waarom iemand iets niet lust. Ik heb iemand gekend die paprika niet lust, je weet wel, dat wat voornamelijk uit water bestaat en niet echt een aparte smaak heeft.
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kleffe rijst met een stukje komkommer. Mi gado wat triest
Ik lust geen slaquote:Op zondag 20 juli 2014 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lust paprika ook niet, en het heeft écht een smaakDat het voornamelijk uit water bestaat zegt niets... Dat geldt voor alles in je koelkast.
Huhquote:Op zondag 20 juli 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
Als het echt zo raar was om het vies te vinden hadden wel veel meer mensen het niet lekker gevonden.
rtquote:Op zondag 20 juli 2014 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
sushi en aziatisch in zijn geheel is gewoon konkolekker
die was wel leukquote:Op zondag 20 juli 2014 02:27 schreef Baconbus het volgende:
Jiro Sushi of Dreams is een mooie docu over een oldskool sushi-baas.
Ja beetje rare zinquote:
maar is konkolekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik laatst al een discussie over gehad.
Sushi is heel apart qua constructie en smaak en shit.
Als het echt zo raar was om het vies te vinden hadden wel veel meer mensen het niet lekker gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |