Waarom alle programmeurs? Je maakt niet voor elke drone een apart programmaquote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Rivalo het volgende:
Mocht er oorlog komen, hopelijk mag ik dan aan drones e.d. lopen prutsen![]()
Gewoon alle Electrotechniek/Programmeurs het bed uit lichten en honderden van die dingen ontwikkelen.
Klopt wel, als je soms op National Geo van die geavanceerdere wapens ziet dan heb je een flink probleem als bemanning van zo'n ding.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nederland moet het vooral hebben van slimme efficiënte oorlogsvoering.
Nee, niet om oud geworden. Omdat gasten met 20 jaar ervaring die jongeren wat willen bijleren, alsnog in hun bek gescheten voelen af en toe met respectloos gedrag van ze. Niet dat ik heel "oud" ben maar ex-collega's gehad waarvan ik echt dacht gast je hebt geen flikker meegemaakt en vervolgens ben je gewoon zo eigenwijs om je "senior" uit te foeteren. Maar goed dat is een ander onderwerp.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Respect omdat 'oud geworden'? Decadente bende die generaties boven ons.
Ook al zou Nederland tanks en alles hebben, het kan niks tegenover grotere landen met grotere legers, daarom hebben we zoiets als de NATO.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederland moet het vooral hebben van de brede rug van Amerika.
En bontkraagjes voor in siberiequote:Op zondag 20 juli 2014 01:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
lol net of nederland jongeren gaat oproepen om te strijden in rusland... dan moet toch eerst een militair pak komen met skinny jeans
Die schamen zich dood, denk ik zo...quote:Op zondag 20 juli 2014 01:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Waarom hoor je eigenlijk zo weinig van Maleisië zelf? Die zijn toch ook zwaar getroffen, of komt dat gewoon veel minder in de media?
Moordmachines bouwen. Leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Rivalo het volgende:
Mocht er oorlog komen, hopelijk mag ik dan aan drones e.d. lopen prutsen![]()
Gewoon alle Electrotechniek/Programmeurs het bed uit lichten en honderden van die dingen ontwikkelen.
Natuurlijk heeft ie daar anderen voor en daarnaast is het nog maar de vraag hoeveel invloed Rusland nog heeft over een redelijk losgeslagen zootje opstandelingen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kans dat hij ze wel beveelt is aanzienlijk en dat is natuurlijk waar het om gaat.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En wie gaat die tanks bedienen
We hebben nog een select groepje dat tanks kan besturen. Sterker nog, we "leasen" Duitse tanks voor het oefenen. Bron kan ik helaas niet zo snel vinden.quote:
QFTquote:Op zondag 20 juli 2014 01:35 schreef chroestjov het volgende:
Het is allemaal hiermee begonnen.
[ afbeelding ]
Das geen respect. Dat is gewoon gepaste beleefdheid en weten wanneer je wat moet zeggen. Maak je niet druk. Dat kan ikquote:Op zondag 20 juli 2014 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, niet om oud geworden. Omdat gasten met 20 jaar ervaring die jongeren wat willen bijleren, alsnog in hun bek gescheten voelen af en toe met respectloos gedrag van ze. Niet dat ik heel "oud" ben maar ex-collega's gehad waarvan ik echt dacht gast je hebt geen flikker meegemaakt en vervolgens ben je gewoon zo eigenwijs om je "senior" uit te foeteren. Maar goed dat is een ander onderwerp.
dat klopt ook, daarom het enigste wat we nu nog kunnen doen is een vliegtuig van hun neerhalen als wraakquote:Op zondag 20 juli 2014 01:34 schreef Equis.Viris het volgende:
Ik ben weer eens te traag.
Enfin, over dat Spits-artikel: invasie lijkt me niet het juiste woord. Het is echt niet zo dat we straks met onze huurtanks in Oekraïne staan, hoogstens een paar militairen die meegestuurd worden met de OVSE-waarnemers om hun veiligheid te waarborgen en ervoor te zorgen dat er een goed onderzoek kan plaatsvinden. Voor zover dat nog mogelijk is, natuurlijk.
Zou dat een passende reactie zijn? In verhouding is deze aanslag net zo groot voor Nederland als 9/11 voor de VS. Nou wil ik niet zeggen dat we Oekraïne gelijk maar binnen moeten vallen, maar had je echt alle feiten boven tafel willen halen en de schuldigen oppakken had er allang 'actie' ondernomen moeten zijn.
Duitse tankeenheden oefenen samen met Nederlanders. Dat is heel wat anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef Blobje het volgende:
[..]
[..]
We hebben nog een select groepje dat tanks kan besturen. Sterker nog, we "leasen" Duitse tanks voor het oefenen. Bron kan ik helaas niet zo snel vinden.
Fout het is allemaal hiermee begonnen:quote:Op zondag 20 juli 2014 01:35 schreef chroestjov het volgende:
Het is allemaal hiermee begonnen.
[ afbeelding ]
Denk eerder Malaysian Airlines zelf en de familieleden van de omgekomen mensen. Denk echter niet dat ze legertje sturen..quote:Op zondag 20 juli 2014 01:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Waarom hoor je eigenlijk zo weinig van Maleisië zelf? Die zijn toch ook zwaar getroffen, of komt dat gewoon veel minder in de media?
Anders ben ik bezig met apparaten ontwikkelen die banen van andere mensen automatiseren, met ethiek moet je niet in de techniek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |