Dat is geen enkel probleem, als we willen kunnen we morgen een tank bataljon van een EU land of een zooitje overtollige Abrams tanks van de VS kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Beste reden is dat we ze wegbezuinigd hebben
En wie gaat die tanks bedienenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem, als we willen kunnen we morgen een tank bataljon van een EU land of een zooitje overtollige Abrams tanks van de VS kopen.
een invasie is dus goed voor de Cpb-cijfertjes over jeugdwerkloosheid. ik zeg: doenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus het gros van de jongeren kan gewoon mee doen
Waar? Serieus, waar? Stuur mij een linkje.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ook die zijn kritisch over de regering.
En wie gaat daar dan in rijden?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem, als we willen kunnen we morgen een tank bataljon van een EU land of een zooitje overtollige Abrams tanks van de VS kopen.
Ook daar kunnen we mensen voor inhuren, net zoals Amerika onze mijnenveger leent als dat nodig is.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En wie gaat die tanks bedienen
Wat ik me wel eens afvraag (wel offtopic)quote:
Als het aan Wilders had gelegen waren we nu alliantieloosquote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Waar is wilders als je hem nodig hebt?
Stikt ervan. RTL wobt er regelmatig op los bv.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Waar? Serieus, waar? Stuur mij een linkje.
Oja, respect voor ouderen/ervarenere mensen schijnt ook ver te zoeken te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Donder even op met je gelul. Alsof "ouderen" zoveel discipline hebben.
Voor zover ik weet kun je opgeroepen worden in tijden van crisis. Als het echt nodig is dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ik me wel eens afvraag (wel offtopic)
Als ik werkloos ben, en ik meldt mij bij defensie om mijn dienst te vervullen. Mogen ze mij dan weigeren? Want die Plicht is er toch nog? Ik HOEF me alleen niet te melden
Oorlog is altijd goed om jeugdwerkeloosheid te laten dalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
een invasie is dus goed voor de Cpb-cijfertjes over jeugdwerkloosheid. ik zeg: doen
Respect omdat 'oud geworden'? Decadente bende die generaties boven ons.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oja, respect voor ouderen/ervarenere mensen schijnt ook ver te zoeken te zijn.
Nederland moet het vooral hebben van slimme efficiënte oorlogsvoering.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef Rivalo het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Krijgsmacht
[..]
Eerst iedereen in de bijstand en WW, als die pot op is en zij allemaal dood dan worden eerst de arbeiders opgeroepen, als die dan vervolgens ook dood zijn geven we ons gewoon over, dus doe maar gewoon je best op school.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus iedereen met een baan wordt niet opgeroepen voor dienstplicht?
Ik mag hun pensioen betalen zonder er ooit van te kunnen profiteren. Das genoeg respect IMO.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja, respect voor ouderen/ervarenere mensen schijnt ook ver te zoeken te zijn.
Kans dat hij ze wel beveelt is aanzienlijk en dat is natuurlijk waar het om gaat.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef tofastTG het volgende:
Poetin ontkend dit, daarom kan hij de seperatisten ook niets bevelen (volgens hem dan) hij heeft geen banden. Een tijdelijke bergingsoperatie toestaan onderschrijft dit weer eens. Waarom zou Europa dan verdere sancties op moeten leggen? Dan laat Poetin duidelijk zien dat hij geen fuck geeft om de seperatisten.
Nederland moet het vooral hebben van de brede rug van Amerika.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nederland moet het vooral hebben van slimme efficiënte oorlogsvoering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |