Ervaring doet een hoopquote:Op zondag 20 juli 2014 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel verstandig! Goed ook dat je dat kunt
Datquote:Op zondag 20 juli 2014 13:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het ook zo fijn dat dat ook gewoon geaccepteert wordt in de KSC
ik vond het de eerste keer wel een beetje gek..quote:
Ik weet dat het wel raar kan overkomen, maar wat je al zegt. Het trekt me wel door wat moeilijke momenten heen. Daar gaat het om. Of die ik straks krijg is niet zeker, maar je kunt het maar beter bij hebben dan niet. En mocht ik het niet bij hebben en het gaat "mis" ben ik echt niet te genieten.. Dus vandaarquote:Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vond het de eerste keer wel een beetje gek..
maar goed.. het werkt en de rest van de tijd is het ook erg gezellig met je!
ik vind het heel sterk dat je jezelf kent en weet wat je nodig hebt!
Voor live updates moet je er gewoon bij aanwezig zijn. Net als voor de foto'squote:Op zondag 20 juli 2014 13:53 schreef Buurpoes het volgende:
Hmmm, doet ut bij mij nog steeds niet.
Krijg ik hier wel live updates van de meet?
Ik ben niet uitgenodigd en te beleefd voor partycrashen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor live updates moet je er gewoon bij aanwezig zijn. Net als voor de foto's.
Het is een FOK!-meet natuurlijk, dus er is altijd een kans dat iemand even laat weten hoe gezellig het is om ons jaloers te makenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgenodigd en te beleefd voor partycrashen.
recht door.. 4e naar linksquote:Op zondag 20 juli 2014 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Eehm probleempje. Onze navigatie doet het tot de grenswie kan ons redden
?
GF? Of is die te druk met zijn nieuwe BBQ?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:
?
antwerpen -luik - Hasselt. Afrit 25, e313.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:
?
Geen Google Maps op de foon??quote:Op zondag 20 juli 2014 13:58 schreef littledrummergirl het volgende:
?
geen Internet over de grensquote:
Dat schijnt wel te kunnen, las ik laatst.quote:
Ja, mits je GPS op je foon hebt. Nadeel is echter dat je geen kilometers ver kan zoeken..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |