quote:Op zondag 20 juli 2014 12:41 schreef friemelaar het volgende:
Het aftellen is begonnen...
De grote volksverhuizing aan de gang.....
De komende anderhalf uur zal de KSC wel rustig zijn![]()
Het weer gaat meewerken![]()
hier zijn de voorbereidingen al in volle gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt een knallende fuif
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Je bent een paar grote tonnen aan het vullen met koffie voor MPG?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier zijn de voorbereidingen al in volle gang
wij mogen nog een half uurtje lamballenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier zijn de voorbereidingen al in volle gang
Nee, dat is helemaal over nu!quote:
Ik pomp hier ook leven in.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje houdt samen met DM de KSC wel in leven..
* Barreltje krijgt ranzige gedachtenquote:
Het kan nog handiger hoor, vind ikquote:Op zondag 20 juli 2014 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem is die chipkaart toch wel handig
zo snel in doordenkenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje krijgt ranzige gedachten
ik ben al weer te lang van huis
ik ben al weer even niet thuis geweest.. dan krijg je datquote:
aanwinst moet nog blijkenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
nieuw aanwinst in deze slowchat sinds gisteren:p
Ach, als je verder nooit met de trein gaat...quote:Op zondag 20 juli 2014 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan nog handiger hoor, vind ik.
Bijvoorbeeld ook parkeren of de fietsenstalling bij het station ermee kunnen afrekenen.
waar ben je danquote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben al weer even niet thuis geweest.. dan krijg je dat
Of je een aanwinst bent, dat bepalen wij welquote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
nieuw aanwinst in deze slowchat sinds gisteren:p
Dan is het nog even wennenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, als je verder nooit met de trein gaat...
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je een aanwinst bent, dat bepalen wij wel.
Zég!quote:
uit welke provincie kom je?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:06 schreef tailfox het volgende:
Ik ben daar zo slecht in. Ben een man van 18 jaar. Verder maar gewoon vragen
Tuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij komt Barretje, mij en die nieuwe ook gezelschap houden?![]()
.
quote:
ruimte zat hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:24 schreef Bos81 het volgende:
O ja even een tasje samenstellen voor eventuele ontprikkeling/terugtrek momentjes..
Stuur die zon ook eens hierheen...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:23 schreef JJH het volgende:
De zon schijnt. Stoelen en tafels staan klaar. Bbq beneden. Kolen erin.
Er word nog gewerkt aan salades. Maar dat ad schiet ook mooi op.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
+ tekenblok/potlood
+ E-reader
+ Waterworld
Heel verstandig! Goed ook dat je dat kuntquote:Op zondag 20 juli 2014 13:24 schreef Bos81 het volgende:
O ja even een tasje samenstellen voor eventuele ontprikkeling/terugtrek momentjes..
ik vind het ook zo fijn dat dat ook gewoon geaccepteert wordt in de KSCquote:Op zondag 20 juli 2014 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel verstandig! Goed ook dat je dat kunt
de laptop en een fles waterquote:
Ik ben geboren in denhaag opgegroeid in camperduin(noordholland) woon nu in Brabant vlak bij denbosh. Dit jaar geslaagd van me havo. Na de vakantie beginnen met hbo technische informatica. Ik heb een relatie. Verder fitness ik veel en doe ik ook aan aikido. Ik werk in vakantie als website bouwer en in fabriek.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
uit welke provincie kom je?
wat doe je in het dagelijks leven? (Studeren/werken)
ben je verliefd/verloofd /getrouwd
wat zijn je rare eigenschappen?
en waarmee kan je ons van dienst zijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |