Etsu die al zijn dildo's meeneemtquote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee klopt, ik zie door het piemelwoud de gleuvdieren niet meer.
Eens. Wie werken we eruit. Karina of Drizzt? Ik zit wel veilig met in Mortaxx mijn grootste fan.quote:
ja van kindertent misschienquote:
GGMMquote:Op zondag 20 juli 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Wie werken we eruit. Karina of Drizzt? Ik zit wel veilig met in Mortaxx mijn grootste fan.
een vrouwquote:
Kindertentquote:
Daar zie ik heerschap GGMM niet voor aan, jullie zouden elkaar wel aanvullen eik.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft dit zo vaak tegengehouden dat ik geen collega van hem wil zijn.
Johannes In, GGMM out, dan doe ik het.
Mental images allesquote:
Als je dat doet moet je Alba gifjes verwijderenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft dit zo vaak tegengehouden dat ik geen collega van hem wil zijn.
Johannes In, GGMM out, dan doe ik het.
Karina gewoon, YOLOquote:Op zondag 20 juli 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Wie werken we eruit. Karina of Drizzt? Ik zit wel veilig met in Mortaxx mijn grootste fan.
Nee, iedereen die geen Alba gifjes plaatst krijgt een notequote:Op zondag 20 juli 2014 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dat doet moet je Alba gifjes verwijderen
quote:
Ezell heeft een hekel aan mijquote:Op zondag 20 juli 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In je hart ben je het mij eens.
[..]
Misschien kan je collega worden van Mortaxx in KLB?
Eerst eens een paar posts plaatsen in het Heren laat je zien topic.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
misschien moet ik mod van KPD proberen te worden.
Ik heb er nog nooit gepost
vond ik vroeger best leuk eigenlijkquote:
Rot op. GGMM is de enige die wat doet, straks moet ik nog optreden. Hij is niet voor niks gehaat.quote:
Wiekentmiljonairsquote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vond ik vroeger best leuk eigenlijkvooral die voetbalkwis, daar was ik heel goed in
Terecht dat hij geen mod meer is.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik vond Mortaxx echt reteslecht, echt een kutmod. Bakte er echt geen reet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |