Ik heb veel zelfkennis.quote:
Jazeker, maar ze willen alles intern houden. TDF, WK, etc.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ooit erover gedacht moderator te worden?
Welterusten Paxcon.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Vanaf nu zal ik tot minimaal 11:00 niet meer posten. Etsu's gedrag is alweer dusdanig vermoeiend dat ik wel een lange nachtrust tegemoet zie.
Nôh maid!quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Vanaf nu zal ik tot minimaal 11:00 niet meer posten. Etsu's gedrag is alweer dusdanig vermoeiend dat ik wel een lange nachtrust tegemoet zie.
Ik zie jou nooit ruzie hebben hierquote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bemoei me nu al teveel met ruzies. Al maak ik af en toe braaf TR's
valt zeker niet op in dit topic met mannenquote:
Je bent ook heel leukquote:
KLB?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker, maar ze willen alles intern houden. TDF, WK, etc.
Oh wee als je dan optreedt tegen mrstyloproductions met Holly Michaels.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet eens solliciteren als SER-mod
Tjacka was slechter hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechter dan ik is haast onmogelijk dus er is hoop voor je
Ik had vandaag nog een opstootje in NOS en in TDF met 4mbr0quote:
Nee klopt, ik zie door het piemelwoud de gleuvdieren niet meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
valt zeker niet op in dit topic met mannen
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh wee als je dan optreedt tegen mrstyloproductions met Holly Michaels.
VBL-mod gewoon. Opgelost. Slotje.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, bij die kneuzenkermis wil ik niet horen.
Maar Tjacka was in de veronderstelling dat je als moderator niet meer mocht 'trollen' waar hij dat vandaan haalde snap ik nog steeds niet.quote:
Ga je mond spoelen met zeepquote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, bij die kneuzenkermis wil ik niet horen.
nou, ik vond tjacka ook heel slechtquote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechter dan ik is haast onmogelijk dus er is hoop voor je
dankjewelquote:
GGMM heeft dit zo vaak tegengehouden dat ik geen collega van hem wil zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |