ja er was rond tien uur ofzo tcquote:
Hij verandert continu van meningquote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
pax
onthoud dit voor de volgende keer wil je
Oke ik blijfquote:Op zondag 20 juli 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Etsu
[..]
Waarom ga je nu al weg?
Het is toch veel te warm man.
Uh, nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij verandert continu van mening
Het ene moment kan ik bij hem woonruimte verkrijgen waarbij betaling in natura dient te geschieden en het andere moment doet hij alsof hij me niet wil raken.
Let op: alsof. Het is vrij duidelijk, maar soms wil hij zich niet laten kennen.
quote:
quote:
En dan zeggen ze dat vrouwen vaak van gedachten veranderen. Jouw homo stalker is veel ergerquote:Op zondag 20 juli 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ene moment kan ik bij hem woonruimte verkrijgen waarbij betaling in natura dient te geschieden en het andere moment doet hij alsof hij me niet wil raken.
Ooit erover gedacht moderator te worden?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, ik ben wel heel overtuigend. Misschien moet ik wat gaan doen met dit talent.
Het ene moment moest je op de vloer zitten, het andere moment mocht je op een stoel zitten.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou me teveel bemoeien met ruziesquote:
ben een vrouwquote:
True.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ene moment moest je op de vloer zitten, het andere moment mocht je op een stoel zitten.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
Pax ik denk dat je beter kunt gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |