De vorige keer dat wij een goed gesprek hadden gaf hij mij een paar dagen later een ban, daar doe ik niet meer aan.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
GGMM is één puike man, een goed gesprek zou wonderen doen denk ik.
Het is belangrijk om iemand van zijn niveau in de gelederen te hebben. Niemand met een goed functionerend brein zou het lang volhouden in KLBquote:Op zondag 20 juli 2014 00:36 schreef LompeHork het volgende:
Maar geen grappen, Mortaxx is een prima mod.
Deze is nog best sterk ookquote:
quote:
Er komen misschien weer mensen op bezoek.quote:
Spaanse worst?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er komen misschien weer mensen op bezoek.
En dan gaan we een drankje drinken, en ik heb lekkere droge worst gekocht.
droge worstquote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen weetjewel? Maar toch, ik denk dat jullie uiteindelijk prima door een deur kunnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vorige keer dat wij een goed gesprek hadden gaf hij mij een paar dagen later een ban, daar doe ik niet meer aan.
Mwah, ik moet zeggen dat het allemaal wel mee valt in KLB, lekker rebels, dat wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is belangrijk om iemand van zijn niveau in de gelederen te hebben. Niemand met een goed functionerend brein zou het lang volhouden in KLB
gezelligquote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nee hij is mijn aarsvijand.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen weetjewel? Maar toch, ik denk dat jullie uiteindelijk prima door een deur kunnen.
[..]
Mwah, ik moet zeggen dat het allemaal wel mee valt in KLB, lekker rebels, dat wel.
Maargoed, ik mod ONZ dan ook al een aantal jaar
moet toch hard to get spelen anders heeft iedereen het door ;squote:Op zondag 20 juli 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? had een
of minstens een :$ verwacht.
Ja
Insinueer je nu dat Ezell vies is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |