Nog steeds nietquote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik vond Mortaxx echt reteslecht, echt een kutmod. Bakte er echt geen reet van
Hoe weet jij van het bestaan van dat topic af?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst eens een paar posts plaatsen in het Heren laat je zien topic.
jij wil gewoon graag mijn kloppende 30 cm lans zien hequote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst eens een paar posts plaatsen in het Heren laat je zien topic.
nee ik ben slechte modquote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
het vrouwelijke modteam bestaande uit sof & ezell
Precies!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terecht dat hij geen mod meer is.
Oh kut, je bent nog steeds mod. Sorry man, ban me niet ok?quote:
Hij verspreidt leugens over mij. Dit kan ik niet tolereren.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rot op. GGMM is de enige dit wat doet, straks moet ik nog optreden. Hij is niet voor niks gehaat.
nee dat was andere site hequote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vond ik vroeger best leuk eigenlijkvooral die voetbalkwis, daar was ik heel goed in
Dat was echt een bazenspel.quote:
GGMM is één puike man, een goed gesprek zou wonderen doen denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij verspreidt leugens over mij. Dit kan ik niet tolereren.
Bovendien geeft hij mij geen tijgernootjes.
ik ben je kind nietquote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
blijf dan ook van mijn kind af met je vieze handen
Dat gastenboekquote:
Nu je het zeg. Ik heb nog steeds een zak liggen. Tot straks lieve mensen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij verspreidt leugens over mij. Dit kan ik niet tolereren.
Bovendien geeft hij mij geen tijgernootjes.
Ja is alleen nog bij gebrek aan beter hoor. De andere mods verdwijnen steeds dus jaquote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Oh kut, je bent nog steeds mod. Sorry man, ban me niet ok?
Dat spamde ik altijd onderquote:
Mietjes, dan liever een pilaar als jou, rotsvast in de brandingquote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja is alleen nog bij gebrek aan beter hoor. De andere mods verdwijnen steeds dus ja
quote:
Ik dacht even dat daar de GG in GGMM voor stond. Toen bedacht ik over welke user we het haddenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht even dat daar de GG in GGMM voor stond. Toen bedacht ik over welke user we het hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |