1 en 3 zijn Ruudquote:Op zondag 20 juli 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niet die 2 weer bezig wel ?
Welke stream(s) moet ik vermijden ?
Dat is ook dwangmatig. Die knul is nooit uit zijn poep- en piesfase gekomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En ondertussen maar aan zijn lul sjorren.
Met Ruud er nog in.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:36 schreef GekkePoes het volgende:
Die plastic schoenen kan je straks wel weg gooien
Seppukuquote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef Dutchmannew het volgende:
ruud weet volgende stemming niet meer wat hij moet doen als hij weer een elite stem krijgt
Zelfmoord plegen. Geniaal!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef Dutchmannew het volgende:
ruud weet volgende stemming niet meer wat hij moet doen als hij weer een elite stem krijgt
Er zijn meer mogelijkheden dan springen.quote:
Hij is een peuter. De dingen en grappen die hij bedenkt, de manier waarop hij z'n bestek vasthoudt ... het is echt allemaal op het niveau van een peuter. Billy is iets ouder, dat is een kleuter.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook dwangmatig. Die knul is nooit uit zijn poep- en piesfase gekomen.
jawel maar hij gaat met marjet om die moet ook een tikje krijgenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn meer mogelijkheden dan springen.
knap alle 120 LOLquote:Op zondag 20 juli 2014 00:41 schreef formule het volgende:
Ruud zegt dat alle cameras s nacht op hem gericht staan
Hij is de enige die dan nog beweegt Media geil dus
Maar zijn vader is trots op hemquote:Op zondag 20 juli 2014 00:41 schreef Luna1956 het volgende:
Ruud denkt, dat de camera's de hele nacht op hem gericht staan, omdat hij de enige is die beweegt zegt hij. Vandaar zijn achterlijke uitdossing. Hij denkt echt, dat hij het daar nog steeds helemaal maakt. Die gast is zo niet goed in zijn hoofd.
ja helemaal uit nederland overgevlogen ........hahahahahahaahahahaquote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef spapaars het volgende:
Bijna te grappig voor woorden.
Herkent u het spelletje?
Big Brother USA
[ afbeelding ]
Hij schrikt wakkerquote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Als er vanacht iets gebeurd kan je er van opaan, dat hij dit gespeeld heeft.
Ze hebben in Amerika al tientallen jaren tournamenten met het spel "Corn hole"quote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja helemaal uit nederland overgevlogen ........hahahahahahaahahaha
Het Pittenspel Wat toevalligquote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef spapaars het volgende:
Herkent u het spelletje?
Big Brother USA
[ afbeelding ]
Wow! Nu gaat Giorgio binnenlopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef spapaars het volgende:
Herkent u het spelletje?
Big Brother USA
[ afbeelding ]
Zoietsquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij schrikt wakker
"Hé? Hebben jullie mij zien wakker schrikken? Ik werd wakker als een clown, man. Was lachuh joh. Komt op tv gozer. Geniaal."
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef spapaars het volgende:
Herkent u het spelletje?
Big Brother USA
[ afbeelding ]
beter als hij met die schoenen marjet helemaal in elkaar trapt tijdens zijn zogenaamde ruud momentjequote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij schrikt wakker
"Hé? Hebben jullie mij zien wakker schrikken? Ik werd wakker als een clown, man. Was lachuh joh. Komt op tv gozer. Geniaal."
ssssssssssstttt weten wij maar huub weet dat nietquote:Op zondag 20 juli 2014 00:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze hebben in Amerika al tientallen jaren tournamenten met het spel "Corn hole"
Hangt er van af of ze het op FOX uitzenden of op FX. Op FX kan veel meer. FOX is meer een rechts radicale reli zenderquote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wordt aanpoten. Daar laten ze dit echt niet gebeuren.
Toch?
Nou nou nouquote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
beter als hij met die schoenen marjet helemaal in elkaar trapt tijdens zijn zogenaamde ruud momentje
Je ziet Lot op haar rugquote:Op zondag 20 juli 2014 00:48 schreef Luna1956 het volgende:
Nog een keer. Waar slaapt Lot nu? Ik zie haar niet?
Dank je. Die 3e leek Colinda wel. Vanwege de kleur in het haar. Vandaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura, Marije, Charlotte en Colinda
[ afbeelding ]
Ja oké, maar ik bedoel de grenzeloze lamlendigheid die we hier in Utopia hebben, de rottigheid en de uitzichtloosheid... dat gaan ze daar vast niet toestaan toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hangt er van af of ze het op FOX uitzenden of op FX. Op FX kan veel meer. FOX is meer een rechts radicale reli zender
Dit is Lot, stream 2quote:Op zondag 20 juli 2014 00:48 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dank je. Die 3e leek Colinda wel. Vanwege de kleur in het haar. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |