SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ohja Derek, die had pas lekkere sapjes kunnen maken daar!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vergeet Derek niet. Met RuuT, Jimmy, Dennis en Derek. De ware Utopianen.![]()
Ging toch ook weer lekker met die pizza's ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa zeiken over dat Gio thuis niks hoeft te betalen. 'Sommige mensen moeten hard werken' .
Hoe krijgt ze het weer de tandeloze schmoel uit.
En dan chemical X erbij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ohja Derek, die had pas lekkere sapjes kunnen maken daar!
Hij heeft anders aardig wat reuring teweeg gebracht met zijn losse flodder over dat stelen, maar om namen en rugnummers te noemen was hij weer te laf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laat ik dan zeggen dat z'n stoken weinig effectief zal zijn, voor nu in ieder geval.
Daar verschillen we dan van mening over. Als er in de beschaafde wereld een tragedie als deze plaatsvindt, vind ik dat daar best even bij stil mag worden gestaan. De vergelijking met de wereld waar hij vandaan komt gaat volledig mank, aangezien geweld daar bijna tot levenskunst is verheven.quote:Wat betreft de reactie kan ik me daar eigenlijk wel in vinden. De aandacht ervoor is buiten alle proporties, als je het mij vraagt.
Dat vind ik niet echt stoken. Eerder een probleem aankaarten. De uitvoering was idd niet vlekkeloos.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft anders aardig wat reuring teweeg gebracht met zijn losse flodder over dat stelen, maar om namen en rugnummers te noemen was hij weer te laf.
[..]
Daar verschillen we dan van mening over. Als er in de beschaafde wereld een tragedie als deze plaatsvindt, vind ik dat daar best even bij stil mag worden gestaan. De vergelijking met de wereld waar hij vandaan komt gaat volledig mank, aangezien geweld daar bijna tot levenskunst is verheven.
Wat een vervelend wijf is dat ook !quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef formule het volgende:
Nietsnut Isa is weer de vloer aan het vegen van de slaapkamer
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat een vervelend wijf is dat ook !
Hoe durft ze daar de armen uit de mouwen te steken !
Belachelijk, elite stem !
Ik voel een Nico zonder Rienkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
Ik voel een Nicolien en Isa Live in de Loods aankomen.
Met sommige mensen heb je nou eenmaal die klik, weet je ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Laura is echt heel blij met die B&B-gasten. Lekker de hele avond over zichzelf praten.
En de grote vraag: gaat ze de moeder of de dochter hosselen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Laura is echt heel blij met die B&B-gasten. Lekker de hele avond over zichzelf praten.
Ik zie Ivan nergens en waar zijn onze 2 lievelingen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
Die gezichtsuitdrukkingen van Ivan zijn echt geniaal.
Wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik zie Ivan nergens en waar zijn onze 2 lievelingen?
Vreselijk mens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:40 schreef lorrie03 het volgende:
Charlotte wil dat sonny en cher nico stil doen.
Sonny: oh nu wil jij slapen en dan moet het stil zijn? gisteren wou ik slapen en maakte je me wakker..
tsssss die moet echt even normaal doen hoor
heb ik gemist wat deed ze dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vreselijk mens.
Vanmiddag ook met die pizza's, walgelijk.
Ja dat gaat mooi nie door omdat camera's mag ik toch hopen, ookal is ze het prinsesje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlotte hoort dat de B&B hoeren een klamboe mee hebben.
'Achterlaten!'
Was een kinderverjaardag, waren pizza's besteld voor de kinderen, die ook betaald moesten worden door de gasten, Lot heeft zo'n beetje 1 hele pizza alleen opgevreten.quote:
Van de drie!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was een kinderverjaardag, waren pizza's besteld voor de kinderen, die ook betaald moesten worden door de gasten, Lot heeft zo'n beetje 1 hele pizza alleen opgevreten.
4 toch?quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ruud:op of onder het kalf Billy hinnekent er naast?
waarom laat haar door eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef formule het volgende:
[..]
Pizza eten Maar Lot moet echt geholpen worden met haar eet probleem
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Kan ook. In ieder geval niet in verhouding van het totaal..
Die van debiteuren crediteuren ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Laura is gewoon een typetje van Jiskefet. Zij is echt een karikatuur van iemand die populair is/doet.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Kijkertje het volgende:
Als Ivan vannacht niet kan slapen omdat het te bedompt is mag hij bij Rienk en Nicolien slapen. "Ook tussenin?" vraagt Ivan. Dat mag van Nicolien
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:50 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan Vanes als Juffrouw Jannie.![]()
[ afbeelding ]
Dan is hij de enige , kom Nico duw die ladder in zijn holquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
Vieze Ruudje vind zichzelf zo geniaal![]()
![]()
Ik denk dat Aike ook een baan bij Talpa krijgt. Ze maakte zich eerst heel druk over hoe ze neergezet werd en is nu veel nonchalanter. Heeft net als Emil een deal voor na Utopiaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:06 schreef Dutchmannew het volgende:
aike heeft een clausule moeten tekene bij der baas dat wannee ze niet meer geloofwaardig kan worden ingezet door der baas ze dus niet terug kan nou aike wat denk je zelf nu
Zuchtquote:
omdat ze heel erg negatief over hem zijn nu ....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Slome Marie en Big a Lot hebben het over Ron.
Waarom wordt dit niet weggedraaid, normaal als het over een oud bewoner ging was dat vaste prik.
quote:
Zou best kunnen, die is met meer naar huis gegaan dan waar hij mee kwam.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Dutchmannew het volgende:
zou ron ook de sminck meegenomen hebben lol
clown?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef marjan64 het volgende:
hij gaat slapen als clown
kan hij ook als clown dromen ofzo
tis echt een ........
jammer dat hij de laptop tablet en telefoon niet heeft meegenomenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou best kunnen, die is met meer naar huis gegaan dan waar hij mee kwam.![]()
En dat doen we.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
je ziet hem denken: ik hoop dat de elite kijkt
wedden dat hij ook als clown naar de koeien gaat .....quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef Copycat het volgende:
Ha!Ha!Ha!
Wederom een hilarische garp van dolkomische Ruud. Het hoe en waarom ontgaat me, maar lachen dat ik doe!
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat doen we.![]()
Weer een stem op dat lelijk stuk vreten aankomende maand.
Hij is voor zijn vertrek wel de hele avond met de laptop bezig geweest.Misschien mails wissen ?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
jammer dat hij de laptop tablet en telefoon niet heeft meegenomen
Allemaal afspraken toezeggen, en niet doorgeven, daarna de mails wissen . zou een goeie zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij is voor zijn vertrek wel de hele avond met de laptop bezig geweest.Misschien mails wissen ?
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Ik begin het zielig te vinden, is toch sneu, hij doet zo zijn bestquote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat doen we.![]()
Ik zit al minutenlang te denken wat ik erover moet schrijven, verder dan klapmongool was ik nog niet gekomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef Copycat het volgende:
"Moet ik nu mijn tanden poetsen?"
Wat een moron.
Ik vermoed van wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Allemaal afspraken toezeggen, en niet doorgeven, daarna de mails wissen . zou een goeie zijn
Ik hoop dat alle 1000 elite vol op ruud gaan dat hij alleen 1000 stemmen krijgt whahaha die wordt gek dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat doen we.![]()
Wou er eigenlijk weer 1 op vanessa doen, als ik weer elite ben tenminste ..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle 1000 elite vol op ruud gaan dat hij alleen 1000 stemmen krijgt whahaha die wordt gek dan.
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
wedden dat hij ook als clown naar de koeien gaat .....
Tv momentje hè, Billy zet haar 'hoor mij eens intelligent praten' stem weer op.quote:
Billy is de Utopia geitquote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
Hebben ze ondertussen al een geit? Anders hoef ik nog steeds niet te kijken.
Ik dacht dat dat advocatenverhaal was om mensen (vip's) die niet konden ofzo en hun geld terug wilden.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel.
Was iets met de DVD's en mensen die hun geld terug wouden en anders een advocaat, het fijne weet ik er niet van.
Stond iets over in de SV.
Ik heb het er fijne niet van meegekregen, dacht dat het om Ron ging, meende dat gelezen te hebben hier in de SV.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat advocatenverhaal was om mensen (vip's) die niet konden ofzo en hun geld terug wilden.
Het is zo ontzettend onleuk, zo ontzettend stompzinnig, zo ontzettend Ruud -faal- Zwaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit al minutenlang te denken wat ik erover moet schrijven, verder dan klapmongool was ik nog niet gekomen.
Doe dan pleaseee 1 x ruud en vlgde maand weer flessaquote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wou er eigenlijk weer 1 op vanessa doen, als ik weer elite ben tenminste ..
juist, dus datquote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tv momentje hè, Billy zet haar 'hoor mij eens intelligent praten' stem weer op.
Kunnen we nu aub eerst eens zorgen dat die ruud en Bil uit elkaar gaan?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wou er eigenlijk weer 1 op vanessa doen, als ik weer elite ben tenminste ..
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend onleuk, zo ontzettend stompzinnig, zo ontzettend Ruud -faal- Zwaan.
En vannacht faket hij een nachtmerrie. Op zeker.
De sukkel.
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:12 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig vindt Billy het wel echt fucking grappig.
Dat vind ze echt..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:12 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig vindt Billy het wel echt fucking grappig.
Begaafd is 'ie in ieder geval niet. En de 100 tikt 'ie op zeker ook niet aan.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk steeds vaker dat hij zwakbegaafd is. Billy behandelt hem nu ook zo.
Jawel, telefonisch energie-abonnementen verkopen of zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat Ruud hier een hoop voor betaald krijgt.
In de "Grote" mensen wereld zal hij niet meer aan de slag kunnen.
Dat denk ik dus ook niet. Maar het is alsof het steeds duidelijker wordt. Dat gedoe met die koeien, en nu dit weer.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Begaafd is 'ie in ieder geval niet. En de 100 tikt 'ie op zeker ook niet aan.
Dat ze nu zo vaak doucht is ook enkel en alleen om te neuken.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef GekkePoes het volgende:
Billy" Als ik deze op deed had ik gewoon een week lang rode lippenstift op, als ik me niet hoefde te wassen"
Nee, krijgt hij een burn-out van.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, telefonisch energie-abonnementen verkopen of zo.
Hoefde ook. Smerig.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef GekkePoes het volgende:
Billy" Als ik deze op deed had ik gewoon een week lang rode lippenstift op, als ik me niet hoefde te wassen"
Die twee leken al tijden een soort verlengstuk van de redactie te zijn zowieso idd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik denk dat Aike ook een baan bij Talpa krijgt. Ze maakte zich eerst heel druk over hoe ze neergezet werd en is nu veel nonchalanter. Heeft net als Emil een deal voor na Utopia
Slim genoeg om weer een tv momentje te scoren denkt ie, en daar is het hem allemaal om te doenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Begaafd is 'ie in ieder geval niet. En de 100 tikt 'ie op zeker ook niet aan.
Hij had het al over werken bij klaver kaasquote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat Ruud hier een hoop voor betaald krijgt.
In de "Grote" mensen wereld zal hij niet meer aan de slag kunnen.
op RTL7 WWE wrestling, misschien zien we emil daar wel![]()
Het is het waard.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Copycat het volgende:
En dan gaat-ie in deze hitte in een clownspak slapen, compleet met pruik.
Omdat het zo hilarisch is.
Peer noemde hem vanmiddag Nikkelen Nelis ...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie denken dat hij een soort van niet zingende Zanger Rinus is of zo?
van dat syntetische stof , dat pak kan je straks weggooien, Ik heb Ruud niet zien douchenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Copycat het volgende:
Daar doe je zanger Rinus mee te kort.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie denken dat hij een soort van niet zingende Zanger Rinus is of zo?
Dat wordt aanpoten. Daar laten ze dit echt niet gebeuren.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Punkman het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoe de Amerikaanse versie word van Utopia.
Emil snap ik nog wel, die zat al langer bij tv.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Die twee leken al tijden een soort verlengstuk van de redactie te zijn zowieso idd.
Kei hardquote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Punkman het volgende:
Met Pogo the Clown.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Punkman het volgende:
Euw!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef GekkePoes het volgende:
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Copycat het volgende:
Nee, omdat ie hoopt ermee de uitzending te halen, alles voor zijn tv momentjequote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Copycat het volgende:
In Brutti sporchi e cattivi zou het ook prima passen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een scène uit een slechte Italiaanse comedy, volgens mij.
Ik wil echt weten waar zijn definities van 'humor' en 'lachen' door geïnspireerd zijn.quote:
Wat is het toch ook een ontzettende kneus..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
'Omdat het dan lachen is als ik zo mijn bed uit spring. Fucking geniaal.'
Denk dat die inteelt-bakkes van Tim wel een aardig inkijkje was in zijn achtergrond: leeg en doelloos.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wil echt weten waar zijn definities van 'humor' en 'lachen' door geïnspireerd zijn.
Ik kan er ook niet bij dat er mensen zijn die hem wél leuk vinden. Of grappig.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een ontzettende kneus..
maakt me ook geen zak meer uitquote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef Punkman het volgende:
Zou dit echt eind december halen ?
Ik betwijfel het, streams en scripts (die er niet zijn natuurlijk) worden steeds minder.
Iets pre Sesamstraat. En pre Teletubbies.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
Ik wil echt weten waar zijn definities van 'humor' en 'lachen' door geïnspireerd zijn.
Mooi gedicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef marjan64 het volgende:
[..]
maakt me ook geen zak meer uit
tis een enorme bende daar
geen reet aan
klote mensen
ik kijk bijna niet meer gelukkig
en nu heb ik me zachtjes uitgedrukt
En dan nu de grove versie ?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef marjan64 het volgende:
[..]
maakt me ook geen zak meer uit
tis een enorme bende daar
geen reet aan
klote mensen
ik kijk bijna niet meer gelukkig
en nu heb ik me zachtjes uitgedrukt
Ik twijfelquote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen die nu nog zegt dat Utopia gescript is, die is gek. Dit kan geen redactie verzinnen.
Je onderschat Huubquote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen die nu nog zegt dat Utopia gescript is, die is gek. Dit kan geen redactie verzinnen.
van de anderenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
Billy is geld aan het sparen? Waarvan, ze hadden toch geen geld meer?
Ja, die is fucking trots op haar kinderachtige snotneus.quote:
Ja, de COS is de leidraad.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:27 schreef Lady-night het volgende:
En zo lang de COssen er nog aandacht aan besteden, blijft dit doorgaan. Beter negeren.
Nee, echt niet. Je kunt je toch niet voorstellen dat er twee mensen in een kantoor zitten en de ene zegt dat Ruud maar eens moet gaan slapen als een clown (want dat is lachuh) dat die ander zegt: " Top idee. Geniaal." Echt niet.quote:
Als het kon ... Als het kon ...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef lorrie03 het volgende:
baal echt dat het geen rtl4 programma is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef lorrie03 het volgende:
baal echt dat het geen rtl4 programma is![]()
[ afbeelding ]
Dan ken je huub nog nietquote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Je kunt je toch niet voorstellen dat er twee mensen in een kantoor zitten en de ene zegt dat Ruud maar eens moet gaan slapen als een clown (want dat is lachuh) dat die ander zegt: " Top idee. Geniaal." Echt niet.
Maar nu doet ze even alsof ze het eng vindt, dat is leuk, denkt ze.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, die is fucking trots op haar kinderachtige snotneus.
Ruud wil een clownsdroom, en gaat nu verkleed als clown slapenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef .Exe het volgende:
Wat zijn ze aan het doen en wat is de bedoeling?
Ik schakel net in
Helaas niemand, zelfs Rienk en Nicoline liggen onder het afdak van het terrasquote:Op zondag 20 juli 2014 00:26 schreef HiDiHo het volgende:
Vanavond en vannacht met name in het (zuid)westen kans op onweer. Morgen meer (onweers)buien.
Wie slaapt er buiten?
Ja, ze wil graag klein meisje spelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nu doet ze even alsof ze het eng vindt, dat is leuk, denkt ze.
Als dit allemaal echt is dan moet ik Huub complimenteren, dan heeft hij 15 mensen weten te casten met een hoog IQ die allemaal zo gek zijn als een deur.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Je kunt je toch niet voorstellen dat er twee mensen in een kantoor zitten en de ene zegt dat Ruud maar eens moet gaan slapen als een clown (want dat is lachuh) dat die ander zegt: " Top idee. Geniaal." Echt niet.
Met of zonder script, je hebt niks aan Marjet. Ze is totaal niet 'likeable'.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nu doet ze even alsof ze het eng vindt, dat is leuk, denkt ze.
Dat zijn gewoon de TV kijkers die de verknipte versie van hem te zien krijgen, dus geen neusvreten, koeien kussen en allerlei andere ranzigheden.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij dat er mensen zijn die hem wél leuk vinden. Of grappig.
Zo goedkoopquote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ruud wil een clownsdroom, en gaat nu verkleed als clown slapen
Ik twijfel omdat ik de mensen van de redactie niet kenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zeg je een waar woord.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met of zonder script, je hebt niks aan Marjet. Ze is totaal niet 'likeable'.
Zou ik wel doen met die enge clini clown naast me..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaan ze nog even ruziemaken voor de leuk?
Net als Ruud. A match made in annoyance-town.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als Ruud. A match made in annoyance-town.
das lot volgens mijquote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
Colinda of lot ligt wijdbeens te slapen .. charming
alleen als ze een ijsje eetquote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is om de geesten binnen te laten ..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
Lot volgens mijquote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
Niet die 2 weer bezig wel ?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En ondertussen maar aan zijn lul sjorren.
Als hij maar bij mij uit de buurt blijftquote:Op zondag 20 juli 2014 00:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als Ruud. A match made in annoyance-town.
dat beest zal ook niet aan hem hechten ook ......quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud: Klavertje is nog niet aan mij gehecht hè?
Ja, daar gaat het bij jou om.
1 en 3 zijn Ruudquote:Op zondag 20 juli 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niet die 2 weer bezig wel ?
Welke stream(s) moet ik vermijden ?
Dat is ook dwangmatig. Die knul is nooit uit zijn poep- en piesfase gekomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En ondertussen maar aan zijn lul sjorren.
Met Ruud er nog in.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:36 schreef GekkePoes het volgende:
Die plastic schoenen kan je straks wel weg gooien
Seppukuquote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef Dutchmannew het volgende:
ruud weet volgende stemming niet meer wat hij moet doen als hij weer een elite stem krijgt
Zelfmoord plegen. Geniaal!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:38 schreef Dutchmannew het volgende:
ruud weet volgende stemming niet meer wat hij moet doen als hij weer een elite stem krijgt
Er zijn meer mogelijkheden dan springen.quote:
Hij is een peuter. De dingen en grappen die hij bedenkt, de manier waarop hij z'n bestek vasthoudt ... het is echt allemaal op het niveau van een peuter. Billy is iets ouder, dat is een kleuter.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook dwangmatig. Die knul is nooit uit zijn poep- en piesfase gekomen.
jawel maar hij gaat met marjet om die moet ook een tikje krijgenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn meer mogelijkheden dan springen.
knap alle 120 LOLquote:Op zondag 20 juli 2014 00:41 schreef formule het volgende:
Ruud zegt dat alle cameras s nacht op hem gericht staan
Hij is de enige die dan nog beweegt Media geil dus
Maar zijn vader is trots op hemquote:Op zondag 20 juli 2014 00:41 schreef Luna1956 het volgende:
Ruud denkt, dat de camera's de hele nacht op hem gericht staan, omdat hij de enige is die beweegt zegt hij. Vandaar zijn achterlijke uitdossing. Hij denkt echt, dat hij het daar nog steeds helemaal maakt. Die gast is zo niet goed in zijn hoofd.
ja helemaal uit nederland overgevlogen ........hahahahahahaahahahaquote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef spapaars het volgende:
Bijna te grappig voor woorden.
Herkent u het spelletje?
Big Brother USA
[ afbeelding ]
Hij schrikt wakkerquote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Als er vanacht iets gebeurd kan je er van opaan, dat hij dit gespeeld heeft.
Ze hebben in Amerika al tientallen jaren tournamenten met het spel "Corn hole"quote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja helemaal uit nederland overgevlogen ........hahahahahahaahahaha
Het Pittenspel Wat toevalligquote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef spapaars het volgende:
Herkent u het spelletje?
Big Brother USA
[ afbeelding ]
Wow! Nu gaat Giorgio binnenlopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef spapaars het volgende:
Herkent u het spelletje?
Big Brother USA
[ afbeelding ]
Zoietsquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij schrikt wakker
"Hé? Hebben jullie mij zien wakker schrikken? Ik werd wakker als een clown, man. Was lachuh joh. Komt op tv gozer. Geniaal."
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef spapaars het volgende:
Herkent u het spelletje?
Big Brother USA
[ afbeelding ]
beter als hij met die schoenen marjet helemaal in elkaar trapt tijdens zijn zogenaamde ruud momentjequote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij schrikt wakker
"Hé? Hebben jullie mij zien wakker schrikken? Ik werd wakker als een clown, man. Was lachuh joh. Komt op tv gozer. Geniaal."
ssssssssssstttt weten wij maar huub weet dat nietquote:Op zondag 20 juli 2014 00:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze hebben in Amerika al tientallen jaren tournamenten met het spel "Corn hole"
Hangt er van af of ze het op FOX uitzenden of op FX. Op FX kan veel meer. FOX is meer een rechts radicale reli zenderquote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wordt aanpoten. Daar laten ze dit echt niet gebeuren.
Toch?
Nou nou nouquote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
beter als hij met die schoenen marjet helemaal in elkaar trapt tijdens zijn zogenaamde ruud momentje
Je ziet Lot op haar rugquote:Op zondag 20 juli 2014 00:48 schreef Luna1956 het volgende:
Nog een keer. Waar slaapt Lot nu? Ik zie haar niet?
Dank je. Die 3e leek Colinda wel. Vanwege de kleur in het haar. Vandaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura, Marije, Charlotte en Colinda
[ afbeelding ]
Ja oké, maar ik bedoel de grenzeloze lamlendigheid die we hier in Utopia hebben, de rottigheid en de uitzichtloosheid... dat gaan ze daar vast niet toestaan toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hangt er van af of ze het op FOX uitzenden of op FX. Op FX kan veel meer. FOX is meer een rechts radicale reli zender
Dit is Lot, stream 2quote:Op zondag 20 juli 2014 00:48 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dank je. Die 3e leek Colinda wel. Vanwege de kleur in het haar. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |