Allemaal afspraken toezeggen, en niet doorgeven, daarna de mails wissen . zou een goeie zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij is voor zijn vertrek wel de hele avond met de laptop bezig geweest.Misschien mails wissen ?
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
je ziet hem denken: ik hoop dat de elite kijkt
Ik begin het zielig te vinden, is toch sneu, hij doet zo zijn bestquote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat doen we.![]()
Weer een stem op dat lelijk stuk vreten aankomende maand.
Ik zit al minutenlang te denken wat ik erover moet schrijven, verder dan klapmongool was ik nog niet gekomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef Copycat het volgende:
"Moet ik nu mijn tanden poetsen?"
Wat een moron.
Ik vermoed van wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Allemaal afspraken toezeggen, en niet doorgeven, daarna de mails wissen . zou een goeie zijn
Ik hoop dat alle 1000 elite vol op ruud gaan dat hij alleen 1000 stemmen krijgt whahaha die wordt gek dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
je ziet hem denken: ik hoop dat de elite kijkt
+1quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat doen we.![]()
Weer een stem op dat lelijk stuk vreten aankomende maand.
Wou er eigenlijk weer 1 op vanessa doen, als ik weer elite ben tenminste ..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle 1000 elite vol op ruud gaan dat hij alleen 1000 stemmen krijgt whahaha die wordt gek dan.
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
wedden dat hij ook als clown naar de koeien gaat .....
Tv momentje hè, Billy zet haar 'hoor mij eens intelligent praten' stem weer op.quote:
Billy is de Utopia geitquote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
Hebben ze ondertussen al een geit? Anders hoef ik nog steeds niet te kijken.
Ik dacht dat dat advocatenverhaal was om mensen (vip's) die niet konden ofzo en hun geld terug wilden.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel.
Was iets met de DVD's en mensen die hun geld terug wouden en anders een advocaat, het fijne weet ik er niet van.
Stond iets over in de SV.
Ik heb het er fijne niet van meegekregen, dacht dat het om Ron ging, meende dat gelezen te hebben hier in de SV.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat advocatenverhaal was om mensen (vip's) die niet konden ofzo en hun geld terug wilden.
Het is zo ontzettend onleuk, zo ontzettend stompzinnig, zo ontzettend Ruud -faal- Zwaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit al minutenlang te denken wat ik erover moet schrijven, verder dan klapmongool was ik nog niet gekomen.
Doe dan pleaseee 1 x ruud en vlgde maand weer flessaquote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wou er eigenlijk weer 1 op vanessa doen, als ik weer elite ben tenminste ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |