Meer ideeën welkom. Meer uitvoering van de nuttige ideeën ook. Hoe meer serieus goede ideeën en uitvoering, hoe beterquote:Lijstje met verzamelde ideeën:
- Russische forumgebruikers inlichten dat ze alleen propaganda gevoed krijgen.
- Russische Wikipedia pagina's verpesten.
- Aanbellen bij zijn dochter en vragen of ze een goed woordje bij haar papa wil doen?
- Geruchten verspreiden op Russische websites dat Poetin gay is, inclusief gefotoshopte foto's
- Protesten bij het Kremlin voeren
- Vrachtwagens vol stoeptegels naar gratis Russisch antwoordnr sturen
- Always proefpakketjes naar het Kremlin sturen
- 20 pizza's quattro stagioni laten bezorgen bij dochter poetin
- Een week lang collectief met het hele land geen gas meer gebruiken
- De export op dropveters en stroopwafels naar Rusland opschorten
- Kremlin mail spammen
- nmappen van Russische IPs op Government-level, maar dat zal niet veel uithalen.
Ideeën die mogelijk wettelijk niet toegestaan zijn (en dus niet uitvoerbaar zijn):
- Banden leksteken van elk Russisch vliegtuig op Schiphol
- Burgermilitie oprichten en die kant op gaan.
- Tien ton meel voor deur ambassade storten
- Poederbrief naar de Russische ambassade in Nederland sturen.
- De verkeerd geparkeerde auto's van de ambassade in de brand zetten.
- De dochter van Putin als ruilmiddel gebruiken
is wel heel veel graafwerkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef LompeHork het volgende:
Rusland gewoon afsteken en laten zinken geen optie?
quote:With a land border running 20,241 kilometres (12,577 mi) in total, Russia has (after China), the second-longest land border of any country.
Rode duimpjes zullen die communisten wel leuk vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef eleusis het volgende:
comments spammen onder russische youtube video's en heel veel rode duimpjes geven
Als je serieus bent, ben je niet goed bij je hoofd. Dit is GC, niet ONZquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:19 schreef Fossieltje het volgende:
Onderstaande ideeën zijn al verzameld bij NWS. Nu verhuist naar GC.
[..]
Meer ideeën welkom. Meer uitvoering van de nuttige ideeën ook. Hoe meer serieus goede ideeën en uitvoering, hoe beter
idd ik ga zeker niet mijn teac cassettedeck van zolder halenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Starm het volgende:
Zolang je alles maar digitaal doet heb ik er geen moeite mee.
Verkrachten kan altijd natuurlijk, maar ze moet wel ruilwaarde houdenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:26 schreef MissionPhailed het volgende:
Dochter van Poetin schijnt in Voorschoten te wonen. Verkrachten en vermoorden een optie ... ?
Nee, want zij heeft er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:26 schreef MissionPhailed het volgende:
Dochter van Poetin schijnt in Voorschoten te wonen. Verkrachten en vermoorden een optie ... ?
Tja, economie is nooit mijn sterke kant geweestquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verkrachten kan altijd natuurlijk, maar ze moet wel ruilwaarde houden
Nood breekt wetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want zij heeft er niets mee te maken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
TS zal inderdaad wel flink moeten lachen als daar een man van middelbare leeftijd voor de deur staat die denkt dat 'ie een paardrijmeisje is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
Putin onderweg naar TS
xDDDDDDDD
Wat een aids is dit zeg, mijn facebook staat er helaas vol meequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon dit plaatje mailen
Nee, foute grappen over de slachtoffers heb ik nog niet gezien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |