Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben al 4 u bezig om boven stof te zuigen. Zit nog op de bank beneden.
Ieeeeeequote:
Geen choco in huis...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Het bereiden is zo klaar.
Ben yiyemiyom benim yerime ye bari yavvvv
kom dansenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:43 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Ik ben niet homo, denk eens niet in hokjes
Je doet het zelf ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:43 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Ik ben niet homo, denk eens niet in hokjes
Wat doe jij in dit topic als je zegt dat het klopt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die discussie kan kwalitatief veel beter
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Wat doe jij in dit topic als je zegt dat het klopt?
Ik ben de excuus-ongelovige.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Wat doe jij in dit topic als je zegt dat het klopt?
Ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oud, maar leuk. Lord Friend Zone...
Volg je de serie ook?
Ik mag alles.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:46 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Mag je wel met een niet-moslim dansen?
doe eens niet zo gemeenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij geen vrienden hebt.
Hoe denk je dat ik me voel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe lief tegen me. Voel me niet lekker. Aai over mn bol ofzo.
quote:
Laten we samen huilen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel.
Iedereen thuis is nu naar een iftar maaltijd met lekker uitgebreid eten. En ik zit hier met me bolle kop aan de ibrupofen.
Omdat niet alles zwart-wit is. 50 Tinten Weiss enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef spambot33 het volgende:
[..]en dan zeg jij dat de islam een sprookje is. hoe kan je als niet-moslim niet voor israel zijn
Je moet moslim zijn om humaan te zijn zeker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef spambot33 het volgende:
[..]en dan zeg jij dat de islam een sprookje is. hoe kan je als niet-moslim niet voor israel zijn
Ahw!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iedereen thuis is nu naar een iftar maaltijd met lekker uitgebreid eten. En ik zit hier met me bolle kop aan de ibrupofen.
Schattig maar gross dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ahw!Als je m'n dinnetje was, had ik wel voorgekauwd en doorgegeven...
Feeder alertquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
nee, israel is humaan. hamas in niet humaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet moslim zijn om humaan te zijn zeker.
Gewoon niet drinken. Je went er vanzelf aan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:54 schreef Klonk het volgende:
Even een vraag van een katholiek, hoe redden jullie het om met dit warme weer niet te drinken
Als ik zie wat ik hier aan water wegtik, pfff, dat moet geen pretje zijn voor mensen die aan de ramadan doen...
Zo lief en goor van je.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
je bent zelf een troll, wel goed bedachte avatar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je troll level is heel laag broeder, erg laag.
hhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:54 schreef spambot33 het volgende:
[..]
nee, israel is humaan. hamas in niet humaan.
en waarom maken die moslims zich zo druk om Palestina, ga je lekker druk maken over Assad die honderdduizenden mensen vermoord of isis.
bwoahh...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon niet drinken. Je went er vanzelf aan.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef Crip het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:
Ben je zwakbegaafd ofzoquote:
Ik troll mensen wel een beetje. Maar jij stapte dit topic binnen om te trollen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:55 schreef spambot33 het volgende:
[..]
je bent zelf een troll, wel goed bedachte avatar.
onzin, ik geef gewoon mijn mening. en je hoeft niet gelijk zo'n boze pi te doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik troll mensen wel een beetje. Maar jij stapte dit topic binnen om te trollen.
Ahhhquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef spambot33 het volgende:
[..]
onzin, ik geef gewoon mijn mening. en je hoeft niet gelijk zo'n boze pi te doen.
Jamaar, kijk naar de titelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik troll mensen wel een beetje. Maar jij stapte dit topic binnen om te trollen.
Hier heeft ie wel een punt.. ISIS is veel gemener tegen moslims dan Israel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:54 schreef spambot33 het volgende:
[..]
nee, israel is humaan. hamas in niet humaan.
en waarom maken die moslims zich zo druk om Palestina, ga je lekker druk maken over Assad die honderdduizenden mensen vermoord of isis.
Isis en Israel zijn een pot nat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:02 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Hier heeft ie wel een punt.. ISIS is veel gemener tegen moslims dan Israel.
Vast jij elke dag dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:04 schreef Weissman het volgende:
Ik kom wel weer terug als het niveau wat hoger is. Laatst uren van vasten daalt dat altijd een beetje.
Je moet kijken hoe ze met mensen omgaan. Both als dieren, misselijkmakend om te zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:03 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
De Kalief is dat niet met je eens.
Wel!quote:
Daar hoef jij niet voor te vasten, om dat te bereiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:04 schreef Weissman het volgende:
Ik kom wel weer terug als het niveau wat hoger is. Laatst uren van vasten daalt dat altijd een beetje.
Blijf dan en doe normaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Ze
nee.
ga in de keuken staan, daar horen vrouwen thuis
Ga ga ga ga ga gaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:04 schreef Weissman het volgende:
Morgen dan maar. Nu skere dingen eten of bestellen.quote:
Alhamdullilah, precies!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Morgen dan maar. Nu skere dingen eten of bestellen.
Maar ik ben nu tevreden met simpele dingen, alhamdullilah. Als ik maar kan wat kan tjappen. En drinken natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Taz, ik heb hier echt veel te hard om gelachen.
Wel jammer dat je hem meteen ezel noemt en zo.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wel jammer dat je hem meteen ezel noemt en zo.
Ga naar je gay topicquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef spambot33 het volgende:
[..]
wij praten nederlands in nederland
ik ben geen homoseksueelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:16 schreef Che_ het volgende:
Nog een troll in dit topic. Alsof weissman al niet genoeg wasOok weer een anti-islamfiguur, enkel omdat die homoseksueel is..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef spambot33 het volgende:
[..]
ik ben geen homoseksueelen ook geen troll.
elk verstandig mens is anti-homo
[ afbeelding ]
Ben je eindelijk uit de Dark Side of the Force gestapt ja?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef spambot33 het volgende:
[..]
ik ben geen homoseksueelen ook geen troll.
elk verstandig mens is anti-islam
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom blijven jullie steeds reageren dan? Negeer gewoon.
Dark Side is nemer en Force is gever?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben je eindelijk uit de Dark Side of the Force gestapt ja?
klbquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:20 schreef Peunage het volgende:
Ik weet niet, waarschijnlijk ben ik de enige die Cheb Khaled niks vind.
Kom ik niet vandaan. Probeer t nog eens?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:20 schreef spambot33 het volgende:
[..]
ga nou maar weer terug naar istanboel
ben er nooit ingeweestquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
ga terug naar bagdadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom ik niet vandaan. Probeer t nog eens?
Ik heb hier om de hoek ook een Turkse snackbar. Dus waarom zou ik :Squote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
ey kut mocro's waarom gaan jullie niet terug naar istanboel???
ditquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
ey kut mocro's waarom gaan jullie niet terug naar istanboel???
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
Watermeloen ook niet kunnen halen..
[ afbeelding ]
jullie komen daar tog vandaanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb hier om de hoek ook een Turkse snackbar. Dus waarom zou ik :S
Ik hoef geen homo. Dan had ik wel Weiss genomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:24 schreef spambot33 het volgende:
[..]
ik ben lelijk en dus maagd
net als jij
misschien moeten we eens een keer wat afspreken
je speelt gewoon hard to getquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoef geen homo. Dan had ik wel Weiss genomen.
faalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
Watermeloen ook niet kunnen halen..
[ afbeelding ]
Dus Weiss is een ontvanger?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoef geen homo. Dan had ik wel Weiss genomen.
Raar dat jij als man zijnde een buttplug herkent...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom vraagt een homo hier om![]()
En wtf is dat voor raar speeltje in je avatar pic
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil een keyboard voor papa halen. Iemand ervaring?
Een watquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Raar dat jij als man zijnde een buttplug herkent...
ook toen zei ik dat dat je niet in hokjes moet denkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent homo. Heb je niets aan. Ontken t niet. Je vorige account kun je niet in.
ik been geen homo, je bent zelf homoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een groene Onyx (van Pokemon) was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef spambot33 het volgende:
[..]
ik been geen homo, je bent zelf homo![]()
dat zijn paprika'sdat jij gelijk vies denk toont aan dat je zelf homo bent
Jou moeten ze in jari stoppen in een cel met 7 3azie's met allemaal 25 with an L without parolequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef spambot33 het volgende:
[..]
pokemon's herkenenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een groene Onyx (van Pokemon) was.
Waarom niet *stapt in auto en begint te rijden*quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
*stopt watermeloen in USB-poortje*
Buttplug van paprikaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wrm ontken je dat je homo bent?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef spambot33 het volgende:
[..]
nederlands pratenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jou moeten ze in jari stoppen in een cel met 7 3azie's met allemaal 25 with an L without parole
Wesh nta bahibek zamel 3azie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:39 schreef spambot33 het volgende:
[..]
nederlands praten![]()
wacht maar tot geertje aan de macht is dan schopt hij je zo het land uit
ben ik niet, het ligt wat ingewikkelder.quote:
Dus je bent uit de kast/het hokje gekomen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:41 schreef spambot33 het volgende:
[..]
ben ik niet, het ligt wat ingewikkelder.
heb al vaak genoeg in de klb sc gezegd dat ik niet in hokjes denk
jij bent uit de kast gekomen als pokemonseksueelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dus je bent uit de kast/het hokje gekomen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dus je bent uit de kast/het hokje gekomen?
Hou opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:44 schreef spambot33 het volgende:
[..]
jij bent uit de kast gekomen als pokemonseksueel
ya rabquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom niet *stapt in auto en begint te rijden*
Bijna iftar dus je ontsnapt aan een preekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ya rab
kon je niet zelf stapt in auto en komen dan
tuig
haha yesssquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijna iftar dus je ontsnapt aan een preek
Je liep te sjansen met SadPanda man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:41 schreef spambot33 het volgende:
[..]
ben ik niet, het ligt wat ingewikkelder.
heb al vaak genoeg in de klb sc gezegd dat ik niet in hokjes denk
nee man juist drinkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is iedereen nu
mwah, niet anders dan anders, met uitzondering van de hoeveelheid water die ik binnenwerkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is iedereen nu
Je bent niet in Irak hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Peunage het volgende:
Zo, bij ons in de straat hebben ze geen water meer
Dude.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht die gaat ironman zeggen want hij maakt altijd IRONische grajes hihahoihi
Is dat zo? Geef eens een voorbeeld daarvanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht die gaat ironman zeggen want hij maakt altijd IRONische grajes hihahoihi
Tony Starkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Niet eens Tony Stark zeggen. Wats met jou?
Die ene die met Scarlett gaat ben ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Niet eens Tony Stark zeggen. Wats met jou?
It's okay, i get that all the timequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Harder om gelachen dan eigenlijk mocht.
Dr.Banner mishandelt onbewust elke toekomstige partnerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tony StarkDr. Banner mah man.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh x999quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Werd gewoon misselijk van me eigen reactie.
Lekker weertje ja. Ik doe de airco ook maar vast uit. Straks vat ik kouquote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef Peunage het volgende:
Begint gewoon te druppelen hier buiten. Ik ga mijn bed in de tuin zetten denk ik.
Dan wordt het straks alleen maar benauwder door de gestegen vochtigheid. Bah.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:04 schreef Peunage het volgende:
Begint gewoon te druppelen hier buiten. Ik ga mijn bed in de tuin zetten denk ik.
haha jij bent dikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben de Hulk, vanwege het lichaam enzo...
Maar wel komkommer met limunduziquote:Op zondag 20 juli 2014 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zal wel meevallen bij jou, geen watermeloen enzo
Citroenzuurpoederquote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is dat? Enigste zoekresultaat op Google brengt me naar een post van jou.
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is het typisch iraaaaaaaqi eigenlijk?
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je hoofd en hand zijn uit verhouding
Jij houdt wel van witte vlokken over je heen ja?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef Peunage het volgende:
Ik ben die hitte echt zat. Van mij mag het direct keihard gaan sneeuwen.
Trigger, kijk, Ottomaanse burgers rond 1905...quote:Op zondag 20 juli 2014 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij houdt wel van witte vlokken over je heen ja?
lookin now.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trigger, kijk, Ottomaanse burgers rond 1905...
Mooie beelden.
hoef je niet nu in ISIS te proberen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooie beelden.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooie beelden.
quote:
mooie beelden iddquote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoef je niet nu in ISIS te proberen.
Nog geen bay'ah gedaan zie ik?quote:
Ik zal het in ere herstellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, kalifaten zijn tegenwoordig niet wat ze geweest zijn.
Waarom zou ik, hebben ze al zoveel kennis als ik dan.quote:
Het schijnt dat de Kalief in het Oosten aan alle voorwaarden voldoetquote:Op zondag 20 juli 2014 01:53 schreef Triggershot het volgende:
Waarom zou ik, hebben ze al zoveel kennis als ik dan.
Maar tegenwoordig is van Quraish afstammen niet heel moeilijk toch, cursusje Hans Jansen, salah en paar x astagfirullah roepen en ik ben er ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:56 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het schijnt dat de Kalief in het Oosten aan alle voorwaarden voldoet![]()
Kennis, vroom, van Quraish afkomst, in fysiek goede staat, Islamitisch geschoold etc etc.
Ook van Quraish afstammen is niet meer wat het geweest is inderdaadquote:Op zondag 20 juli 2014 01:58 schreef Triggershot het volgende:
Maar tegenwoordig is van Quraish afstammen niet heel moeilijk toch, cursusje Hans Jansen, salah en paar x astagfirullah roepen en ik ben er ook.
mijn land is dus al gered. Wanneer bilad al Barbariyah?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ook van Quraish afstammen is niet meer wat het geweest is inderdaadHet is er allemaal niet beter op geworden
Bilad al-Barbariyah zijn teveel met de geneugden van dit wereldse leven bezigquote:Op zondag 20 juli 2014 02:03 schreef Triggershot het volgende:
mijn land is dus al gered. Wanneer bilad al Barbariyah?
Af en toe is dat wel fijn ja. Zo lekker in de haren en gezicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wa la taghuranakum hayat adunya...quote:Op zondag 20 juli 2014 02:07 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Bilad al-Barbariyah zijn teveel met de geneugden van dit wereldse leven bezigDruk met andere zaken
![]()
![]()
ik geloof je.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Af en toe is dat wel fijn ja. Zo lekker in de haren en gezicht.
Barbariyah?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mijn land is dus al gered. Wanneer bilad al Barbariyah?
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Af en toe is dat wel fijn ja. Zo lekker in de haren en gezicht.
Hhhhh!quote:Op zondag 20 juli 2014 02:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Iedereen heeft gegeten dus ze kunnen ipv aan eten weer aan andere dingen denken
Marokkaans rapnummertje:quote:Op zondag 20 juli 2014 02:37 schreef Santello het volgende:
Iemand nog fijne tunes?
Liefst uit mocro land. Maar mag ook koerdisch of turk lan zijn.
check je dmquote:Op zondag 20 juli 2014 02:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mannen zijn net beesten
Ps: heb je ping
safi is goed xoxooquote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik stuur later bericht xoxo ff deze bb bold 9300 met tejskreen verkopen
ligt eraan stouterdquote:Op zondag 20 juli 2014 02:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
marhaba crip wil je 450 euro verdienen is helemaal gratis en echt geld waard!
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok nee bij deze houd ik de 450 euro voor mezelf doei
Wel jammer dat het niet FULL HD is geschoten.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Marokkaans rapnummertje:
Alleen is ie niet bekend in Marokko, volgen mij al tijd gestopt.
Ik stuur je ook msn wink en fb sticker van een aapjequote:Op zondag 20 juli 2014 02:48 schreef Crip het volgende:
[..]
safi is goed xoxoo
doe me even buzzeren op ping oke?
Stuur me ook een wink.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik stuur je ook msn wink en fb sticker van een aapje
Hij heeft goede nummers en vooral maatschappelijk en ook politiek gericht. Denk alleen dat hij daarom ook niet meer rapt....soms wel wat kritiek op de machthebbers zeg maar. Volgens mij ook niet bekend in Marokko overigens. Dit is ook een strak nummer:quote:Op zondag 20 juli 2014 02:52 schreef Santello het volgende:
Wel jammer dat het niet FULL HD is geschoten.
Ken Tanger niet, ben geen Marokkaanquote:Hij lijkt trouwens op die zwervers die op die hoge muren lopen bij Tanger. Als je net met de boot aankomt.
Hahahahaha zocht je nog een man btwquote:Op zondag 20 juli 2014 02:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Stuur me ook een wink.
Jeweetwel die ene die: BELELLELELEEL doet.
[ afbeelding ]
welke skillsquote:Op zondag 20 juli 2014 02:57 schreef TheMagnificent het volgende:
AbdulMalik, broeder, leer mij ook wat van je skills.
Oef, mooi man.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hahahahaha zocht je nog een man btw [ afbeelding ]
ha-ha-haquote:Op zondag 20 juli 2014 03:11 schreef AbdulMalik het volgende:
Te koop: nummer van crip, biedingen per dm graag, beginbod 2 olijven en plakje kaas
Ik bied een sucuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:11 schreef AbdulMalik het volgende:
Te koop: nummer van crip, biedingen per dm graag, beginbod 2 olijven en plakje kaas
Alle 4 nokia 3310quote:Op zondag 20 juli 2014 03:12 schreef Crip het volgende:
Gelukkig heb je alleen mn Lyca. Jwz zakenvrouw 4 telefoons..
1tje lyca
1tje lebara
1tje ortel
en de andere abbo
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Je ziet heeeeeel wat anders. Ik ga niets verklappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |