Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben al 4 u bezig om boven stof te zuigen. Zit nog op de bank beneden.
Ieeeeeequote:
Geen choco in huis...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Het bereiden is zo klaar.
Ben yiyemiyom benim yerime ye bari yavvvv
kom dansenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:43 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Ik ben niet homo, denk eens niet in hokjes
Je doet het zelf ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:43 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Ik ben niet homo, denk eens niet in hokjes
Wat doe jij in dit topic als je zegt dat het klopt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die discussie kan kwalitatief veel beter
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Wat doe jij in dit topic als je zegt dat het klopt?
Ik ben de excuus-ongelovige.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Wat doe jij in dit topic als je zegt dat het klopt?
Ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oud, maar leuk. Lord Friend Zone...
Volg je de serie ook?
Ik mag alles.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:46 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Mag je wel met een niet-moslim dansen?
doe eens niet zo gemeenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij geen vrienden hebt.
Hoe denk je dat ik me voel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe lief tegen me. Voel me niet lekker. Aai over mn bol ofzo.
quote:
Laten we samen huilen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel.
Iedereen thuis is nu naar een iftar maaltijd met lekker uitgebreid eten. En ik zit hier met me bolle kop aan de ibrupofen.
Omdat niet alles zwart-wit is. 50 Tinten Weiss enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef spambot33 het volgende:
[..]en dan zeg jij dat de islam een sprookje is. hoe kan je als niet-moslim niet voor israel zijn
Je moet moslim zijn om humaan te zijn zeker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef spambot33 het volgende:
[..]en dan zeg jij dat de islam een sprookje is. hoe kan je als niet-moslim niet voor israel zijn
Ahw!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel.
Iedereen thuis is nu naar een iftar maaltijd met lekker uitgebreid eten. En ik zit hier met me bolle kop aan de ibrupofen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |