Guanine, Cytosine..quote:
Veel te laat dus, dat moet je in herfst/winter doen als ze in de aanbieding zijn. Ik heb twee mooie grote op voet gekocht voor in totaal 20 euro.quote:
Daar lig je dan, op je balkon op de 7e verdieping.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:43 schreef The_Stalker96 het volgende:
ga op de grond liggen, warme lucht stijgt op
de tering, kreeg te horen van me broer in Groningen dat het 36 graden daar wasquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de tering, kreeg te horen van me broer in Groningen dat het 36 graden daar was
Hoogezand achter het huis in de schaduw 37 Toen maar besloten dat ik mijn poten in zee wilde steken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de tering, kreeg te horen van me broer in Groningen dat het 36 graden daar was
Zweetneukenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met dit weer is dat toch niet zo heel fijn vind ik.
Heeft toch ook wel weer wat ergens. Ook omdat wanneer je dan, ondanks de zinderende hitte, toch besloten hebt de liefde te bedrijven, het dan ook wel echt vurig is.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Je druk maken om iets dat je niet in de hand hebt._
Achjah, dan overheerst de geilheid toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft toch ook wel weer wat ergens. Ook omdat wanneer je dan, ondanks de zinderende hitte, toch besloten hebt de liefde te bedrijven, het dan ook wel echt vurig is.
Wel lekker koeltjes dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier in het Belgische West Vlaanderen is het 22 graden en geen enkele zonnestraal te zien
Ja zeker mijn vriend.quote:
Netjes hier ga ik kapot, maar bij hoeveel graden draag jij geen capuchon meer?quote:
Die worden vervangen door T-shirts met capuchon:quote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Netjes hier ga ik kapot, maar bij hoeveel graden draag jij geen capuchon meer?
Netjes man, staaat je vast goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die worden vervangen door T-shirts met capuchon:
[ afbeelding ]
lullige opmerking weer.. schaam jequote:Op zondag 20 juli 2014 13:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een s'je, dus denk het niet.
he guus ben je weer vrijquote:Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, Spongeboss, ik schaam me diep.
En doe iets met die schaamte trek er een les uit, anders ga je je weer slecht voel van schaamte.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, Spongeboss, ik schaam me diep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |