Lijkt me toch wel sociaal als je mensen wil ontmoeten.quote:
Ze is hier al populair zie ik.quote:
Het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Die haat hou ik wel redelijk verborgen vind ik, ik post er zelden over. Mijn haat is vele malen erger dan ik op FOK laat blijken
Bij voorbaat nooit,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent sowieso kansloos Mikey
Jezus wat een gluurders hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze is hier al populair zie ik.
[ afbeelding ]
Dus sociaal contact maken is sociaal gestoord, ingewikkelde kwestie dit.quote:
Zeker aangezien een Tinder nog afstandelijker is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel sociaal als je mensen wil ontmoeten.
Waarom zou dat niet kunnen via internet. Vreemd dat daar nog een taboe op heerst.
Tja kan me ook niet voorstellen dat je verliefd wordt op FOK!.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al waren ze er wel, Je moet er maar zin in hebben dat geslijm en elke keer op die aandacht posts reageren.
Haar kut is wel dood door al dat fietsenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Abrikozentaart kan er wel mee door, foor een fokker.
Als je dat in het echt al niet meer lukt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus sociaal contact maken is sociaal gestoord, ingewikkelde kwestie dit.
Ja, jij bent een sociaal gestoorde maniak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus sociaal contact maken is sociaal gestoord, ingewikkelde kwestie dit.
Best dichtbij vanaf Groningenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Leeuwarden is wel een beetje ver, jammer.
Ik haat het als je in een slowchat lekker zit te posten met en stel idioten, En er vervolgens een paar van die idioten besluiten te meeten, Waardoor je vervolgens buiten de boot valt omdat die meet mensen bijna alleen nog maar op elkaar reageren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel sociaal als je mensen wil ontmoeten.
Waarom zou dat niet kunnen via internet. Vreemd dat daar nog een taboe op heerst.
Ik maak me niet zo druk, daarom kijk ik het niet en post ik er niet over. Mijn vorige post was misschien ietwat ongelukkig uitgedruktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt.
Ze fietst dus, dan kan ik mooi meefietsen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haar kut is wel dood door al dat fietsen
Maar ja kan je lekker doorpompen toch
Tinder is helemaal vleeskeuring ja. Hier leer je eerst mensen kennen zonder dat je weet hoe diegene eruitzietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker aangezien een Tinder nog afstandelijker is.
Ahaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je dat in het echt al niet meer lukt.
Verdomme, daar gaat mijn online alterego.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, jij bent een sociaal gestoorde maniak.
Je bent ontmaskerd door hafcfan.
Volgens mij valt dat reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik haat het als je in een slowchat lekker zit te posten met en stel idioten, En er vervolgens een paar van die idioten besluiten te meeten, Waardoor je vervolgens buiten de boot valt omdat die meet mensen bijna alleen nog maar op elkaar reageren.
Eens. Mensen die mijn wiel niet kunnen houden kan ik ook niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik haat het als je in een slowchat lekker zit te posten met en stel idioten, En er vervolgens een paar van die idioten besluiten te meeten, Waardoor je vervolgens buiten de boot valt omdat die meet mensen bijna alleen nog maar op elkaar reageren.
En ik heb gezien dat je nog van fietsen houdt ook, wel met melk natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Best dichtbij vanaf Groningen
Ik zie mijn kans schoon.
Dat boeit me dan weer totaal niet. Mensen moeten lekker doen waar ze zin in hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen bij die Feyenoorders als C_A, Onlo en HMFquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonder melk ga ik niet meer op pad tegenwoordig, dan kan je net zo goed thuis blijven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En ik heb gezien dat je nog van fietsen houdt ook, wel met melk natuurlijk.
Sowieso Zeldaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Ze heeft ook een PS4, ik ben nu al verliefd.
Dat scoort wel punten maar aan de UI te zien speelt ze ook Zelda.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Zie HMF de laatste tijd niet zoveel meer reageren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen bij die Feyenoorders als C_A, Onlo en HMF
Met mijn huidige ultra mooiboy look moet het me wel lukken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat scoort wel punten maar aan de UI te zien speelt ze ook Zelda.
Bij hem betekent dat meestal een stadionverbodquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie HMF de laatste tijd niet zoveel meer reageren.
Tja die hebben elk weekend hun eigen eetclubje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen bij die Feyenoorders als C_A, Onlo en HMF
Kan je mooi vragen of ze ook als hobby bekkenstoten heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh voor mij is dat een prima leeftijd.
Even DM sturen om een date af te spreken.
Dan stap ik ook maar eens op de fiets. Moet ik wel doorfietsen want anders haal ik johannes niet in.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Als je je onzeker voelt over je uiterlijk kun je ook bij een gloryhole afspreken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh voor mij is dat een prima leeftijd.
Even DM sturen om een date af te spreken.
Doe je ook mee aan de tour de voetbal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan stap ik ook maar eens op de fiets. Moet ik wel doorfietsen want anders haal ik johannes niet in.
DE TIJD VAN MIJN LEVENquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe je ook mee aan de tour de voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |