Snap niet dat zoveel mensen groot worden belangrijker vinden dan sterk zijn. Het is leuk voor de vrouwen maar ik zou dan al lang gestopt zijn aangezien massa nou eenmaal veel langer duurt dan kracht en je dan al snel gaat vervelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alsof > 40 kg dbs een vereiste zijn om ziekelijk groot te worden![]()
Ik gooi er gewoon 3 gram test-e per week in en db bp met 28kg.
Ik zou het erg zonde vinden om aan de roids te gaan als je nog niet écht aan je natuurlijke limit zit of in de buurt zit, iets wat veel mensen denk ik toch stiekem doen. Als ik nu al die beachboys in de zomer zie met een kutsmoel, gigantisch bovenlichaam en satéprikker beentjes dan weet je het wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee, elke sterkste man die ik ken die gebruikt. Alleen in tegenstelling tot bodybuilders liegen ze er niet over omdat ze niet zo ijdel zijn. Alleen tegen de media zeggen ze niks maar dat is logisch.
Halotestin + Anadrol werd mij ooit aangeraden, zou er binnen een paar weken echt gigantisch sterk van kunnen worden, echt tot 50% bij je lifts op als gevorderde maar zijn beide erg schadelijk voor je lever en tijdelijk.
Bequote:Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Raymond had er laatst last van had ik gelezen, ik train zelf effe niet meer door pijn/blessure.
Maar ik heb vaak last van kramp in mijn kuiten en gehele onderbenen. Nu lees ik dat de aanbevolen maximale dagelijkse
Zou eens Taurine en Magnesium supplementeren als ik jou was, helpt tegen krampquote:Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Zout...
Raymond had er laatst last van had ik gelezen, ik train zelf effe niet meer door pijn/blessure.
Maar ik heb vaak last van kramp in mijn kuiten en gehele onderbenen. Nu lees ik dat de aanbevolen maximale dagelijkse hoeveelheid ergens tussen 5-7 gram zit zo ongeveer.
Ik heb zelf eigenlijk geen idee hoeveel zout ik in neem dus ik ga dit eens bij houden.
Weten jullie hoeveel zout jullie per dag nemen?
Bananen eten man. 2 per dag. Kalium helpt mij goed tegen kramp.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Zout...
Maar ik heb vaak last van kramp in mijn kuiten en gehele onderbenen. Nu lees ik dat de aanbevolen maximale dagelijkse hoeveelheid ergens tussen 5-7 gram zit zo ongeveer.
Ik heb zelf eigenlijk geen idee hoeveel zout ik in neem dus ik ga dit eens bij houden.
Weten jullie hoeveel zout jullie per dag nemen?
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Midget. Veel ROM voordelen. Not impressed
Genoeg sterke lange powerlifters.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef Henrys het volgende:
Hoe komt het eigelijk dat die sterkste mannen vaak erg lang zijn en die olympische/powerlifters vaak van die michelinmannetjes? Uitzonderingen als Klokov daargelaten
Wel een lelijke baard.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens beard gains. Zou hij aan de roids zijn voor zijn baard?
Gewoon foamrollen waar nodig.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:02 schreef Questular het volgende:
Net voor het eerst een foamroller work-out gedaan
deze:
Dat is nog eens afzien ookIk neem aan dat deze oefeningen voldoende zijn?
Bij ons heb je een hok speciaal voor gewichtenheffen/powerliften en blijkbaar durven sommige mensen er niet te liften of iets in die richting.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat de meeste gyms helemaal niet van die grote gasten binnen willen hebben. Dat schrikt een hoop mensen af.
Ken wel meer gyms waar ze een krachthok hebben maar ik vind dat echt niks. Geen cardiosmatjes die je mirren als je een pr zetquote:Op maandag 21 juli 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij ons heb je een hok speciaal voor gewichtenheffen/powerliften en blijkbaar durven sommige mensen er niet te liften of iets in die richting.Wat voor pussy ben je dan, en het is ook niet alsof de mensen die er liften intimiderend zijn. Blijkbaar komt er ook vanaf september een avond waarbij alleen vrouwen toegestaan zijn zodat ze rustig kunnen liften; ladies night. Dafuq is deze. Zieke gender discrimination alles.
Het is gewoon een ruimte achter glas waar je de gym in kan kijken. Genoeg vrouwen, ook in die ruimte overigens. Daarbij zet je een PR voor jezelf, maar waarom reageer ik überhaupt op een troll.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ken wel meer gyms waar ze een krachthok hebben maar ik vind dat echt niks. Geen cardiosmatjes die je mirren als je een pr zet
In Belgie zag ik een Ladies Only-Basic Fit. Moet je eens proberen met een Men's only. Is de wereld te kleinquote:Op maandag 21 juli 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij ons heb je een hok speciaal voor gewichtenheffen/powerliften en blijkbaar durven sommige mensen er niet te liften of iets in die richting.Wat voor pussy ben je dan, en het is ook niet alsof de mensen die er liften intimiderend zijn. Blijkbaar komt er ook vanaf september een avond waarbij alleen vrouwen toegestaan zijn zodat ze rustig kunnen liften; ladies night. Dafuq is deze. Zieke gender discrimination alles.
Echt hé.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:03 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
In Belgie zag ik een Ladies Only-Basic Fit. Moet je eens proberen met een Men's only. Is de wereld te klein
quote:
lol?quote:Oh man wat hebben we een reacties gehad op de eerste blogpost over Gijs: de confronterende foto, zijn bizarre leefstijl... We zijn nu drie maanden verder en Gijs boekt resultaat. — bij SPORTJA.
Heb je het afgelopen jaar gegeten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit na ruim een jaar nog steeds op 30 kg ohp.
10kg erbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je het afgelopen jaar gegeten?
10KG PURE MUDDAFUKKING MASSquote:
Geen idee... Al mijn lifts zijn laag maar mijn lichaam is wel veranderd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
10KG PURE MUDDAFUKKING MASS
Even serieus, hoe zit je dan vast op zo'n laag gewicht?
sickening manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Geen idee... Al mijn lifts zijn laag maar mijn lichaam is wel veranderd.
Misschien is je techniek gewoon slecht waardoor je hoe dan ook geen kracht extra kan zetten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mogelijkheden:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken gewoon lekker doorgaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, ik denk dat het een combinatie is van mijn techniek, voeding en slechte nachtrust. Ik denk dat ik te weinig carbs binnen krijg. Ik eet op een dag 1 sneetje pindakaas en 250 gr 10% yoghurt en 2 liter volle melk + avondeten wat de pot schaft. Hiermee kom ik al ~ 1kg per maand aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:38 schreef Push. het volgende:
[..]
Misschien is je techniek gewoon slecht waardoor je hoe dan ook geen kracht extra kan zetten?
Ik heb sinds twee maanden ook zo'n slaapmasker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, ik denk dat het een combinatie is van mijn techniek, voeding en slechte nachtrust. Ik denk dat ik te weinig carbs binnen krijg. Ik eet op een dag 1 sneetje pindakaas en 250 gr 10% yoghurt en 2 liter volle melk + avondeten wat de pot schaft. Hiermee kom ik al ~ 1kg per maand aan.
Ik slaap ook slecht, vooral in de zomer. Ik heb nu zo'n slaapmasker gekocht waardoor ik wel wat beter slaap.
Na een dagje school ben ik altijd moe en voel ik me slap. Dit komt denk ik ook omdat ik de hele dag niks eet en dan pas in de avond 2 liter melk + avond eten door mijn strot douw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |