Like I said...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:24 schreef Messina het volgende:
[..]
De schoenen van de leider van de rebellen kwamen uit Duitsland. Und?
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
http://925.nl/archief/201(...)roeten-van-de-zuidas
Het spijt me voor jou. Wat versta jij onder militair ingrijpen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij bij de onderbuikjes hoort die voor militair ingrijpen is? Ik snap je sentiment, maar dan begrijp jij de wereld niet zo goed. Het spijt me voor je.
Hij kan toch gewoon zijn uitgeleende commando's terugroepen? of ff op de plaats rust laten houden.quote:
Jep, we laten ons leiden door angst. Angst dat Poetin boos wordt. En iedereen weet dat angst een slechte raadgever is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dus zij schieten een vliegtuig neer, moffelen het bewijs weg en laten ons niet toe in het gebied waardoor er misschien uiteindelijk geen dader kan worden gevonden, en wij doen niets?
Er is verder niets aangekondigd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:25 schreef Blester het volgende:
Wanneer is er een volgende persco of nog niets bekend?
De rampplek veilig stellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het spijt me voor jou. Wat versta jij onder militair ingrijpen?
Angst is dat wij de lichamen 'nooit' meer terug zien of lichamen kwijt raken een groot risico op dit moment.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:26 schreef Basterds het volgende:
[..]
Jep, we laten ons leiden door angst. Angst dat Poetin boos wordt. En iedereen weet dat angst een slechte raadgever is.
volgens mij hadden en hebben ze wel veel schulden in het Westen staanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom?
de USSR heeft jaaaaaaaaaaaaaren gedraaid zonder het Westen. heb je weleens gekeken hoe groot dat hele gebied is? Ze kunnen zich volledig zelf bedruipen.
Houd me ten goede ik heb ook graag dat we daar terecht kunnen. Maar een intens gesprek van Rutte met poetin, tsja, kweenie.
omdat NL dat niet kanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik voor. Jij bent dus tegen, waarom?
Niet. Dat kan niet, maar er zijn toch mensen die met hun hoog oplopende emoties verwachten dat dit soort dingen geregeld wordt.quote:
Hebben ze zeker de Yougoslavie oorlog niet meegemaakt.....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet. Dat kan niet, maar er zijn toch mensen die met hun hoog oplopende emoties verwachten dat dit soort dingen geregeld wordt.
Dat dat al aan de orde is is echt belachelijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Angst is dat wij de lichamen 'nooit' meer terug zien of lichamen kwijt raken een groot risico op dit moment.
Zo idd, als er 193 amerikanen in hadden gezeten zat Amerika al lang daar en hadden al die seperatisten een headshot.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Seperatisten hebben geluk dat er geen 193 Amerikanen in dat vliegtuig zaten. Dan zou het niet enkel bij wat stoere taal blijven.
Reken maar dat ze stuk voor stuk volledig gestript zijn..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Angst is dat wij de lichamen 'nooit' meer terug zien of lichamen kwijt raken een groot risico op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |