Maar hij weet wel dat het erg slecht is voor zijn toekomst...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef yvonne het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Poetin nu niet ergens in foetushouding ligt te huilen.
Dankquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
17:55 uur
Rutte: respectloos gedrag op rampplek
Premier Rutte is geschokt door het respecloze gedrag op de rampplek. "Mensen rotzooien tussen de brokstukken met de persoonlijke spullen van slachtoffers. Dat is ronduit walgelijk", zei de premier zojuist in een persconferentie. http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Dit zou zo maar eens waarheid kunnen zijn.quote:
Zet je nou maar in voor die lichamen, schuldvraag gaat toch nooit beantwoord worden.
Zit op een terrasje, biertje, wodkatje om het biertje weg te spoelen en een jachtgeweer voor doorvragende reporters.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef yvonne het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Poetin nu niet ergens in foetushouding ligt te huilen.
Niks natuurlijk. Deze "rel" om Ruttes terrasfoto is sowieso bedroevender dan triest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:10 schreef Van_Poppel het volgende: En als hij wel een biertje drinkt, wat dan nog?
![]()
Nee inderdaad, die vliegen de bommen en granaten dan ook maar om de oren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef Snowballed het volgende:
18:08 uur
Geen vlucht met nabestaanden naar rampplek
Huib Gorter, de Europese topman van Malaysia Airlines, heeft gezegd dat er voorlopig geen vlucht met nabestaanden naar de rampplek in Oekraïne vertrekt.
"We hebben er vanochtend uitgebreid over gesproken en besloten dit niet te doen. Als je naar Kiev vliegt, gaat er acht uur overheen voordat je op de plaats van het ongeluk komt. Het is een oorlogsgebied, we willen niet dat de nabestaanden in gevaar worden gebracht", aldus Gorter. http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
Niets. Mensen die denken dat we een paar Rambo's moeten sturen hebben iets teveel films gekeken. Men is overgeleverd aan de nukken van de separatisten. Tragisch en helaas.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
maar wat zou Rutte/Nederlandse regering dan moeten doen??
We zijn al onderdeel sinds donderdag. Een oorlogsverklaring aan wie? Putin? Omdat we onderzoekers in staat stellen het werk te doen wat ze moeten doen? En beschermen tegen rebellen? Als hij dan ingrijpt, geeft hij alleen maar toe dat het zijn rebellen zijn, zijn wapens, en krijgt ie de wereld over zich heen wat hij niet wil, want de wereld is nog altijd 300000000 keer sterker dan Rusland in z'n eentje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Politiek gezien is het een soort van oorlogsverklaring en je bent gelijk onderdeel van het conflict.
Maar je moet slachtoffers uit je eigen land naar nederland kunnen vervoeren.
als een echte staatsman iddquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:20 schreef heywoodu het volgende:
Zit uitgesteld te kijken, maar Rutte doet het prima.
Is fake toch?quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Maar hij weet wel dat het erg slecht is voor zijn toekomst...
Ok, wil je niet van die nare dingen zeggen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Ik zie de rebellen er nog wel voor aan om de lijken te verbranden.
Fijne wereld he, die wereld waarin alles prima is, kuikentjes rondlopen, etc, regenboogjes ten overvloede, altijd feest, altijd carnaval en bier.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niets. Mensen die denken dat we een paar Rambo's moeten sturen hebben iets teveel films gekeken. Men is overgeleverd aan de nukken van de separatisten. Tragisch en helaas.
Rusland binnenvallen lijkt me anders ook niet echt een goed plan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom?
de USSR heeft jaaaaaaaaaaaaaren gedraaid zonder het Westen. heb je weleens gekeken hoe groot dat hele gebied is? Ze kunnen zich volledig zelf bedruipen.
Houd me ten goede ik heb ook graag dat we daar terecht kunnen. Maar een intens gesprek van Rutte met poetin, tsja, kweenie.
Neuh, ongeveer 3x, gezien het nucleaire arsenaal van de Russen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn al onderdeel sinds donderdag. Een oorlogsverklaring aan wie? Putin? Omdat we onderzoekers in staat stellen het werk te doen wat ze moeten doen? En beschermen tegen rebellen? Als hij dan ingrijpt, geeft hij alleen maar toe dat het zijn rebellen zijn, zijn wapens, en krijgt ie de wereld over zich heen wat hij niet wil, want de wereld is nog altijd 300000000 keer sterker dan Rusland in z'n eentje.
Ik acht die kans best groot in eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ok, wil je niet van die nare dingen zeggen?
Komt bijna op hetzelfde neer als dat ze daar nog een aantal dagen liggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die lui zijn gek, als ze een particuliere air liner neerhalen staat niets ze in de weg dit niet te doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja want de ussr leverde helemaal niks aan het westen in die tijdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom?
de USSR heeft jaaaaaaaaaaaaaren gedraaid zonder het Westen. heb je weleens gekeken hoe groot dat hele gebied is? Ze kunnen zich volledig zelf bedruipen.
Houd me ten goede ik heb ook graag dat we daar terecht kunnen. Maar een intens gesprek van Rutte met poetin, tsja, kweenie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |