die laatste vraag was op zich wel oké, maar had net iets beter gekund. Wat doen jullie er dan aan om voor een veilige omgeving te zorgen. Los van het vragen aan Poetin of je mag komen spelen daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef Tukker87 het volgende:
Die verslaggevers worden echt opgeleid om de meest domme vragen te stellen.
Zeg dan WAAROM niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:17 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben net zo pissig als jullie , trust me..
Maar het KAN niet......
Onder VN (bl)auw en anders niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Nee, je forensische onderzoekers beschermen. En wanneer je aangevallen wordt jezelf verdedigen.
Nope. Dit staat Rusland nooit toe...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef Dentiwan het volgende:
Kan nederland niet in samenwerking met de amerikanen commando's sturen om de ramp plek veilig te stellen en al die mongolen die daar plunderen neer te maaien.
Nee, de NATO zou zoiets nooit doen natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Ik zie de rebellen er nog wel voor aan om de lijken te verbranden.
Wellicht toch meer contact opnemen met Obama, wat de mogelijkheden zijn? Niet dat Obama ook maar een vinger uit gaat steken als er geen Amerikanen bij zijn betrokken...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
maar wat zou Rutte/Nederlandse regering dan moeten doen??
Jij denkt dat de boel rustig blijft als die rebellen de lijken en al het bewijs wegmoffelen? Keep on dreaming.quote:
Ik ook, maar dat is een regelrechte oorlogsverklaring aan de eu.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:17 schreef Mylene het volgende:
Ik zie de rebellen er nog wel voor aan om de lijken te verbranden.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is een regelrechte oorlogsverklaring aan de eu.
En nu is ie wel op z'n plaats:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:17 schreef RVer het volgende:
[..]
Nee, de NATO zou zoiets nooit doen natuurlijk
http://journal-neo.org/20(...)o-death-in-damascus/
Ik hoop het niet, maar wat denk je?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij denkt dat de boel rustig blijft als die rebellen de lijken en al het bewijs wegmoffelen? Keep on dreaming.
Dat is het neerschieten van een lijnvlucht ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zelfs dan durft de EU nog geen oorlog te beginnen hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oh wacht, en deze vorm van ''Medewerking'' en de ramp zelf *er van uitgaande dat ze dit gedaan hebben* niet? Laat me niet lachen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja klopt niet alle vragen maar meer dan eens sla ik mezelf wel voor de kop door wat voor stomme vraag ze nu weer stellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die laatste vraag was op zich wel oké, maar had net iets beter gekund. Wat doen jullie er dan aan om voor een veilige omgeving te zorgen. Los van het vragen aan Poetin of je mag komen spelen daar.
Politiek gezien is het een soort van oorlogsverklaring en je bent gelijk onderdeel van het conflict.quote:
Rutte is een van de weinige bondgenoten van Putin in Europa. Als Rutte en Cameron (normaal pro-Putin) oproepen tot hardere sancties en Rusland compleet afsluiten van de wereldmarkt met hulp van de Amerikanen is het snel gedaan. Rusland heeft de inkomsten van het gas harder nodig dan wij het gas (zeker in de zomer). Economisch stelt het land nog steeds weinig voor zonder die olie en gas inkomsten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef plesner het volgende:
Also Putin ook maar een meuk geeft om Rutte
Kan ons dat wat schelen dan? Die russen interesseren zich ook niet voor ons...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nope. Dit staat Rusland nooit toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |