Al gefixtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Linkje doet het niet
En uitgelekte kan vervangen worden door vrijgegeven
Dat ben ik met je eens, maar nogmaals, misschien denken zij iets goeds te doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:23 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, als je het niet weet dien je er met je klauwen vanaf te blijven.
http://content1a.omroep.n(...)_passagierslijst.pdfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Linkje doet het niet
En uitgelekte kan vervangen worden door vrijgegeven
Welja, Pripyat-Donetsk ligt ook echt naast elkaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Ook weer een typische uitspraak van iemand ie niet verder dan zijn zolderkamer kan voorstellen. Die mensen weten niet beter, die hebben nog zonder enige bescherming zand zitten scheppen in de krater van Chernobyl.
Om die locaties veilig te stellen. Soort van blufpoker gaan spelen.quote:
ww3 komt er toch niet. Niemand zit daar op te wachten lijkt mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Neuh, niet als je klaarkomt bij het idee van een ww3.
Half FOK! blijkbaar welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ww3 komt er toch niet. Niemand zit daar op te wachten lijkt mij.
Eerder om van die idioten af te zijn.. misschien kunnen we ze na die tijd sturen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Om die locaties veilig te stellen. Soort van blufpoker gaan spelen.![]()
Twee nummertjes die overeenkomen, poeh poeh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef Xan21 het volgende:
Toch wel heel toevallig deze info over het toestel
Airframe Details
Construction Number (MSN) 28411
Line Number 84
Aircraft Type Boeing 777-2H6(ER)
First Flight 17. Jul 1997
Age 17 Years
Airframe Status Written Off
Het luchtruim daar was veilig verklaard door de ICAO en de IATAquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:26 schreef JerryWesterby het volgende:
Waarom vliegt zo'n vliegtuig eigenlijk over zo'n gebied, terwijl men weet dat daar geschoten wordt op vliegtuigen?
Zie het eerste topic in deze reeks...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:26 schreef JerryWesterby het volgende:
Waarom vliegt zo'n vliegtuig eigenlijk over zo'n gebied, terwijl men weet dat daar geschoten wordt op vliegtuigen?
Ik zit niet in NLquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat heb jij dan georganiseerd? Schaapje.
In een van de rebellenberichten na de ramp stond al dat het vliegtuig vast chemicals of iets dergelijks vervoerde, misschien proberen ze met de gevonden medicatie goed te praten dat ze 298 mensen vermoord hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef Osiris024 het volgende:
Zie net voor het eerst beelden waar ze gewoon bagage doorzoeken en wat van waarde is achter in een vrachtwagen smijten......
Dit gaat een heel lange en smerige nasleep krijgen.
(lijkt of ze medicijnen aan het verzamelen zijn !?)
Want de vorige oorlogen liepen zo goed af voor iedereen.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zich er niet tegenaan bemoeien en professionele hulpdiensten en waarnemers toelaten uiteraard.
Het is en blijft een oorlogsgebied, de Nederlandse media geeft uiteraard één partij de schuld terwijl het in werkelijkheid wel aan beide zal liggen dat het niet helemaal soepel loopt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:18 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Onafhankelijke organisaties niet tegenhouden misschien?
Ja, die mogen ook aangesproken worden op hun verantwoordelijkheden. In de voorgaande 2 weken al 2 andere vliegtuigen uit de lucht geschoten daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Het luchtruim daar was veilig verklaard door de ICAO en de IATA
De eerste 10minuten wellicht, maar na 3 dagen weten ze heus wel beter.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar nogmaals, misschien denken zij iets goeds te doen.
En misschien ook niet, misschien zijn het gewoon walgelijke mensen, maar om nu zo over ze te praten zonder te weten wat er nu precies aan de hand is... Want dat is het, niemand weet wie of wat.
Niet op die hoogte en dat waren geen militaire vliegtuigen. Er was geen reden om aan te nemen dat dat ging gebeuren. Maargoed, dat zal ook uit het onderzoek blijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die mogen ook aangesproken worden op hun verantwoordelijkheden. In de voorgaande 2 weken al 2 andere vliegtuigen uit de lucht geschoten daar.
Dat verhaal heb ik ook gelezen, dat was hun "bewijs" dat het een niet civiel toestel KON zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
In een van de rebellenberichten na de ramp stond al dat het vliegtuig vast chemicals of iets dergelijks vervoerde, misschien proberen ze met de gevonden medicatie goed te praten dat ze 298 mensen vermoord hebben.
Zijn die dan van de ratten besnuffeld of zo?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Het luchtruim daar was veilig verklaard door de ICAO en de IATA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |