Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Beter had je gejat. Ben niet blij met mijn TT.quote:
Ja. Mensen als ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:23 schreef Peunage het volgende:
Je moet een TT als 'vol = vol' zetten. Trekt een bepaald soort mensen aan
Arabisch brood?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Brb. Even koude cola pakken.
En olijven in Arabisch brood
De topic?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar doe je het weer in de oven na de saus eroverheen? Lijkt me wel toch
Google geeft verschillende soorten. Laat ff jouw versie van Arabisch brood zien.quote:
Oh die. Mijn moeder maakt het soms. Is gewoon brood uit die streek. Niets Arabisch aan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Uuffff.
Kan iemand die foto even goed doen..
http://imgur.com/IubKEYB
Jonge staat toch op die verpakking.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh die. Mijn moeder maakt het soms. Is gewoon brood uit die streek. Niets Arabisch aan.
waarom ga je dan niet voor een andere persoon?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent echt een hersenloze pannekoek soms
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh die. Mijn moeder maakt het soms. Is gewoon brood uit die streek. Niets Arabisch aan.
Weinig keuzesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet voor een andere persoon?
Aw karana nazanen. Ihmaal yaan kaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fok Dirk!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verpakking zegt niets.
http://m.at5.nl/artikelen/47034/dadels
omg wij hebben die ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verpakking zegt niets.
http://m.at5.nl/artikelen/47034/dadels
Boycott jij ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg wij hebben die ookeven checken
Jaquote:
Paas me zn nmr.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga voor mrstylo, die is wel leuk ook denk ik en ook koerd uit die omgeving dacht ik
Am kara lei ema alait xash. Galke ka kurda, bas riqi la koerda.quote:
niet bewust, maar sayyid al-sistani heeft dat wel uitgeroepen om te doen en mn zusje volgt hem.quote:
Thanks voor de hossel. Zij wordt mijn eerste van 1001 arabian nights.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet voor een andere persoon?
cool story broquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thanks voor de hossel. Zij wordt mijn eerste van 1001 arabian nights.
watquote:
Dit is Libanees brood.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef Blocko het volgende:
Your wish is my command :") Resize ook nog.
[ afbeelding ]
Stfu pannekoekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thanks voor de hossel. Zij wordt mijn eerste van 1001 arabian nights.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |