Dat klinkt lekker!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:32 schreef Skeletor. het volgende:
Nu knäckebröd met brie, kersen, Forelle-peer.
Ja, brie is nieuwe verslaving hier. Kersen ook, nu lekker in het seizoen. Dat geldt ook voor die peren. Die zijn ook zo zalig. Echt een aanrader.quote:
Gaaaaaaaf! Heb je een foto gemaakt?!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef FANN het volgende:
Een zelfgemaakte, best wel goed geluktetiropita
Wat is een tiropita?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef FANN het volgende:
Een zelfgemaakte, best wel goed geluktetiropita met een glas koude chocomel
Dat ziet er lekker uit gek!!!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef minilot het volgende:
Broodje is klaar. Ik stopte er bij nader inzien vulling van boter, knoflook en venkelpluis in:
[ afbeelding ]00
Nu soep erbij opscheppen & aanvallen!
Toe bessen uit de tuin.
Was het ook, gek!!quote:
Ik heb echt nog nooit van een eierbal gehoord.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:58 schreef hottentot het volgende:
Gezien het vreselijk warme weer en dat het zondag is, overweeg ik om naar de cafetaria om de hoek te lopen voor een patatje oorlog, frikandel speciaal, eierbal en een grote milkshake.
Een ei, met ragout er omheen. En dan gepaneerd en gefrituurd.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef ichangedmymind het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit van een eierbal gehoord.![]()
Wat moet ik me er bij voorstellen? (inb4: ei, duh)
Boh!! Wel een nieuw kozijn en schilderwerk maar nog steeds geen oven hierquote:
Klopt, helemaal.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een ei, met ragout er omheen. En dan gepaneerd en gefrituurd.
Lijkt eerder aardappelpuree dan ragout.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt, helemaal.
[ afbeelding ]
Ik heb nooit begrepen waarom je die dingen in bijvoorbeeld de randstad bijna nergens kunt krijgen, zijn namelijk erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |