Die heeft waarschijnlijk wel iets in versnelde motie gebracht. Hopelijk is de crash site niet te erg contaminated.quote:
Nee.. behalve dat ze nog steeds zoek zijn..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk wel iets in versnelde motie gebracht. Hopelijk is de crash site niet te erg contaminated.
Is er eigenlijk al meer bekend over de zwarte dozen?
Ja, die zijn volgens de seperatisten nog niet gevonden maar die zullen wel niet meer gevonden worden ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk wel iets in versnelde motie gebracht. Hopelijk is de crash site niet te erg contaminated.
Is er eigenlijk al meer bekend over de zwarte dozen?
Nadat ze eerst naar Moskou gestuurd zouden zijn, nice. Lekker betrouwbaar allemaalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee.. behalve dat ze nog steeds zoek zijn..
twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 14:51:26Rebellenleider bij de plaats des onheils laat weten dat sommige lichamen zijn overgebracht naar een mortuarium. Onduidelijk hoeveel, en waar reageer retweet
quote:Ukraine says it has "compelling evidence" Russia played a defining role in the shooting down of a Malaysian airliner by providing the rebels with missile systems and a crew.
Vitaly Naida, the country's counter intelligence chief, said Kiev had proof that three BUK-1 or SA-11 radar-guided missile systems had entered Ukraine from Russia along with a three-man crew.
"We have compelling evidence that this terrorist act was committed with the help of the Russian Federation. We know clearly that the crew of this system were Russian citizens," he told a news conference.
Naida said the three systems had been moved back to Russia and showed journalists pictures of the missile systems in various locations
Doodsverwensing. TR gemacht en ban graag.quote:
Nee daar zijn ze niet geweest.. of iig niet aangenomen... (Putin weet wel beter)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Nadat ze eerst naar Moskou gestuurd zouden zijn, nice. Lekker betrouwbaar allemaal
Nog niet gevonden? Haha zo'n oranje doos valt ook niet bepaald op tussen de rommel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja, die zijn volgens de seperatisten nog niet gevonden maar die zullen wel niet meer gevonden worden ook.
Ik stuur Sierd de Vos er wel op af.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef DeJori het volgende:
twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 14:51:26Rebellenleider bij de plaats des onheils laat weten dat sommige lichamen zijn overgebracht naar een mortuarium. Onduidelijk hoeveel, en waar reageer retweet
Die facebook tegeltjesquote:
En toch vind ik het vrij snel... Zolang was nog niet duidelijk dat de OVSE tegen werd gehouden...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nog niet gevonden? Haha zo'n oranje doos valt ook niet bepaald op tussen de rommel.
Onafhankelijk onderzoek kan nu worden gestart.. Na 48 uur. Er kan veel gebeuren in 48u. Zeker daar..
banaanvraag, TR gemachtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Doodsverwensing. TR gemacht en ban graag.
sukkelquote:
Daar geen kokosnotenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik stuur Sierd de Vos er wel op af.
Geen gescheld aub.. negeren of anders reageren...quote:
wat een kut gedicht.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef DeJori het volgende:
tuurlijk zegt oekraine datquote:
Scheel varken.quote:
veelste warm jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geen gescheld aub.. negeren of anders reageren...
Het is te warm...
okequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Scheel varken.
Poetin is een levensgevaarlijke idioot. Als ik familie in dat vliegtuig had gehad zou ik 'm omleggen als ik de kans had.
Dat heeft hij trouwens al bij zoveel tegenstanders en journalisten gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |