Iedereen "weet" dat Rusland de rebellen steunt, ook met materieel, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De rebellen hebben geen vliegtuigen en Rusland is officieel geen partij in het conflict. Oekraïne had er dus geen enkel belang bij om een vliegtuig uit de lucht te knallen.
idd, we hadden allang Iran moeten binnen vallen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hierna is 1 ding duidelijk voor terroristen. Knal Europese vliegtuigen maar uit de lucht, want Europa doet toch niks terug.
Als je leest waar bijv. die Igor Girkin ('Strelkov') allemaal aan heeft meegewerkt:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet per se alleen Nederlandse hulpverleners.. er zijn vaak genoeg grote rampen geweest en uiteindelijk kwam het hele hulpverleningscircus, inclusief bergen van slachtoffers op gang, hoe zwaar de omstandigheden ook waren. Je kan heel rationeel blijven en zeggen: andere cultuur dit, andere cultuur dat, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat die achterlijke debielen daar niet kunnen redeneren vanuit hun menselijkheid en hulpverleners en onderzoekers toelaten.
Oekraïne doet dit hele conflict al niets anders dan te proberen Rusland buiten de deur te houden. Ja dan is het heel logisch om te proberen om fictieve Russische vliegtuigen neer te halen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Of Oekraïne dacht dat het een Russisch militair vliegtuig was......
Die separatisten zijn dus op geen enkele manier te vertrouwen in wat ze beweren en beloven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wie zegt dat daar op dit moment niet aan gewerkt word..?
Gister werd nog gezegd dat ze vrij baan zouden krijgen... nu blijkt anders...
Ze hebben wel even tijd nodig..
Omdat dat niet aan de orde is.. het gaat om humaniteit..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef tim-elzinga het volgende:
Kan iemand mij (goed) uitleggen waarom het onmogelijk is dat hier een oorlog uit voortvloeit? Ik denk zelf niet dat die er komt, maar ik snap niet waarom dit door sommigen compleet wordt uitgesloten.
Ik stopte na de 1e zin al met lezenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:59 schreef madeliefff het volgende:
wat is er volgens jullie gebeurd?
ik las net dit:
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
Ja, dat schijnt te kunnen gebeuren, zelfs bij getrainde legers. De US in 88 en Oekraïne in 2001 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Opzet geloof ik ook niet in.. wel dat het een stel cowboys zijn die niet weten waar ze mee bezig zijn. Als je niet zeker bent waar je op mikt, hoe kan je dan in godsnaam zo dom zijn om een trekker over te halen.
Dit dus. Alles wijst op het (pro) Russische tuigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Oekraïne doet dit hele conflict al niets anders dan te proberen Rusland buiten de deur te houden. Ja dan is het heel logisch om te proberen om fictieve Russische vliegtuigen neer te halen.
oke maar bij nsw kun je toch discussiëren over wat er gebeurd is? Dat ik toevallig een samenzwering als mogelijkheid opper ( ik zeg niet dat het zois ggegaan) moet dan ook kunnen .quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:03 schreef Ermanon het volgende:
Verder zijn wij altijd het braafste jongetje van de klas, dus Poetin en mogelijke anderen weten dus ook wel dat Nederland eerst 33 keer met iedereen overlegt, 35 keer lieft komt vragen of iemand het niet meer wil doen want NL vindt dat niet lief en pas dan sturen we mogelijk een keer politie-agenten of militairen die dan weer niet mogen schieten. Nee, men is echt bang voor Nederland als die gaat dreigen met sancties
Ah fijn bedanktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-drie.html
Omdat het geen enkel belang dient voor hun. Het is het stomste wat je kan doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Die seperatisten zijn bepaald geen Einsteins in spe, waarom zouden ze niet willen en wetens een verkeersvliegtuig uit de lucht hebben gehaald ?
Klopt ja.. dat met de Vincennes vind ik eigenlijk nog kwalijker omdat het professionals waren die even een burgervliegtuig uit de lucht knalden. Het verlangen om dood en verderf te zaaien won het van het verstand helaas.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:17 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt te kunnen gebeuren, zelfs bij getrainde legers. De US in 88 en Oekraïne in 2001 bijvoorbeeld.
De OP:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke maar bij nsw kun je toch discussiëren over wat er gebeurd is? Dat ik toevallig een samenzwering als mogelijkheid opper ( ik zeg niet dat het zois ggegaan) moet dan ook kunnen .
Waar denk ik ook iedereen het over eens is, is dat de daders gestraft zullen worden. De daders/verantwoordelijken zullen dan eerst opgepakt moeten worden. Zal Poetin (die misschien star zal blijven beweren dat het de Oekraïners zijn) deze mensen niet in bescherming nemen? En dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat dat niet aan de orde is.. het gaat om humaniteit..
De rest is niet belangrijk...
Dus er word niet verder ingegrepen.. de locatie moet veilig zijn.. daar is iedereen het blijkbaar over eens..
ik lees alleen het complot gedeelte en bedenk dan zelf of ik dat aannemelijk vind, de rest boeit dan niet. zelfs al zou Britney spears degene zijn die het zegt en staan er dingen in over Hillary.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:16 schreef RVer het volgende:
[..]
Ik stopte na de 1e zin al met lezen![]()
Het totale misselijkmakende complot wordt in één keer duidelijk als je luistert naar de woorden van de waarschijnlijk volgende president van Amerika, Hillary Clinton, bijgenaamd de Antichrist.
In de OP staat ook "geen persoonsgegevens", dus die OP is niet echt serieus te nemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De OP:
samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW
Dat klopt, en die ontmenselijking van het krijgsapparaat is een bewuste strategie van Poetin en zijn verkankerde KGB-kliek. Deze man gaat over stapels lijken om zijn doel te bereiken: herstel van het Groot-Russische Rijk. Ik zei het al eerder: Poetin is de Tumor van Europa.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:14 schreef Igen het volgende:
Als je leest waar bijv. die Igor Girkin ('Strelkov') allemaal aan heeft meegewerkt:
- Oorlog in Transnistrië
- Oorlog in Bosnië
- Eerste oorlog in Tsjetsjenië
- Tweede oorlog in Tsjetsjenië
Dan lijkt mij dat die Russische 'vrijwilligers' geen mensen meer zijn, maar een soort oorlogsgetraumatiseerde monsters zoals je in de James Bond-films van vroeger wel ziet.
Correct, doch houd ik die extremisten in Kiev ook in staat om hiermee de separatisten in kwaad daglicht te willen zetten. die mafkezen hebben ook aangedrongen op niet al te vriendelijke demonstraties in Kiev en omgeving.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Oekraïne doet dit hele conflict al niets anders dan te proberen Rusland buiten de deur te houden. Ja dan is het heel logisch om te proberen om fictieve Russische vliegtuigen neer te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |