Gast waar heb je een probleem mee..? Open daar dan een topic overquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Igor Girkin voert het onderzoek uit. En laf FOK! knikt keurig als ware het een enclave moslimmannen.
Dat was wel een echt ongeluk, hoewel met grote verwijtbaarheid van de Sovjets natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Niks aan de hand doorlopen."
Omdat je daar niet even aan kan bellen en binnen kan lopen blijkbaar...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:59 schreef Andromache het volgende:
wat een klapmongool die commandant! de lijken hadden zsm naar een mortuarium gebracht moeten worden. ik hoop zo dat de doverblijfselen naar huis komen, waarom duurt het zo fokking lang en horen we niet waar iedereen is, althans, hetgeen dat nog herkenbaar is?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:59 schreef Andromache het volgende:
wat een klapmongool die commandant! de lijken hadden zsm naar een mortuarium gebracht moeten worden. ik hoop zo dat de doverblijfselen naar huis komen, waarom duurt het zo fokking lang en horen we niet waar iedereen is, althans, hetgeen dat nog herkenbaar is?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:59 schreef madeliefff het volgende:
wat is er volgens jullie gebeurd?
ik las net dit:
http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8152%3Amysterie-van-neergeschoten-vlucht-mh17-in-1-dag-opgelost&catid=20%3Ahet-complot&Itemid=33
Als je onderzoekers en hulpverleners toelaat dan kan dat allemaal worden geregeld he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:00 schreef betyar het volgende:
[..]En vervolgens staat het westen op hun achterste poten en roeptoeteren dat de mensen daar bwijzen wegmoffelen. Sowieso zie eens een mortuarium te vinden waar ze even vlug 300 man kunnen bergen.
http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-drie.htmltwitter:ChristopherJM twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 11:45:01So these masked men just showed up at crash site in an emergency services vehicle from Khartsyzk. http://t.co/n4zEhtlnKg reageer retweet
zeker hierom vind ik het helemaal niet vreemd als je nu met je tanden op elkaar lief doet tegen Rusland en mortuariumcapaciteit aldaar beschikbaar krijgt. eerst de mensen en zo mogelijk bezittingen naar huis, dan de fik in het Kremlinquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:00 schreef betyar het volgende:
[..]En vervolgens staat het westen op hun achterste poten en roeptoeteren dat de mensen daar bwijzen wegmoffelen. Sowieso zie eens een mortuarium te vinden waar ze even vlug 300 man kunnen bergen.
ja alleen werd er daar geen hinder bij het bergen ondervondenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:04 schreef hmmmz het volgende:
Mensen hier die over oorlog gaan denken. Er zijn meer gevallen van commerciële vliegtuigen die per ongeluk uit de lucht zijn geschoten. Dit zal ook wel loslopen, misschien wat halve economische sancties. Over twee maanden gaat het in de media weer ergens anders over.
Nee.. NL dreigt dan ook niet met sancties..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:03 schreef Ermanon het volgende:
Nee, men is echt bang voor Nederland als die gaat dreigen met sancties
Die zijn er niet eens, gisteren moest Nederland nog het forensisch team samen stellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je onderzoekers en hulpverleners toelaat dan kan dat allemaal worden geregeld he.
Hierna is 1 ding duidelijk voor terroristen. Knal Europese vliegtuigen maar uit de lucht, want Europa doet toch niks terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:04 schreef hmmmz het volgende:
Mensen hier die over oorlog gaan denken. Er zijn meer gevallen van commerciële vliegtuigen die per ongeluk uit de lucht zijn geschoten. Dit zal ook wel loslopen, misschien wat halve economische sancties. Over twee maanden gaat het in de media weer ergens anders over.
oke, maar ik las op meerdere sites dat ze expres zijn neergeschoten om de steun van Europa te krijgen om Putin te stoppen. los van de bron, klinkt t op zich wel als iets dat zou kunnen.quote:
Dat dus. Ik stel voor dat we de schuldigen een gratis vakantie aanbieden en alle mogelijke hulp geven om dit te verwerkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:03 schreef Ermanon het volgende:
Verder zijn wij altijd het braafste jongetje van de klas, dus Poetin en mogelijke anderen weten dus ook wel dat Nederland eerst 33 keer met iedereen overlegt, 35 keer lieft komt vragen of iemand het niet meer wil doen want NL vindt dat niet lief en pas dan sturen we mogelijk een keer politie-agenten of militairen die dan weer niet mogen schieten. Nee, men is echt bang voor Nederland als die gaat dreigen met sancties
onverteerbaar iddquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hierna is 1 ding duidelijk voor terroristen. Knal Europese vliegtuigen maar uit de lucht, want Europa doet toch niks terug.
Niet per se alleen Nederlandse hulpverleners.. er zijn vaak genoeg grote rampen geweest en uiteindelijk kwam het hele hulpverleningscircus, inclusief bergen van slachtoffers op gang, hoe zwaar de omstandigheden ook waren. Je kan heel rationeel blijven en zeggen: andere cultuur dit, andere cultuur dat, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat die achterlijke debielen daar niet kunnen redeneren vanuit hun menselijkheid en hulpverleners en onderzoekers toelaten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zijn er niet eens, gisteren moest Nederland nog het forensisch team samen stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |